patryszq Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat dziękuje za odzew , udało mi się " dodzwonić " miła postać zza słuchawki usunęła urządzenia bez problemow , już działają nowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Czy nadal występuje taka sytuacja? Jeśli tak, to proszę o informacje, z jakich dokładnie urządzeń korzystacie. W tej sytuacji proszę, zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Witam. Czy udało Ci się dezaktywować urządzenia? Aby jednocześnie usunąć wszystkie powiązane sprzęty można również zapisać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Jeśli chodzi o mój telefon to Motorola Moto G5S Android 8.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Czy nadal występuje taka sytuacja? Jeśli tak, to proszę o informacje, z jakich dokładnie urządzeń korzystacie. Aktualnie wszystkie kanały w CP GO w aplikacji mobilnej mi działają. Urządzenie to Samsung Galaxy S9. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 3 godziny temu, Jakub471 napisał: Jeśli chodzi o mój telefon to Motorola Moto G5S Android 8.1 Proszę o weryfikację, czy sytuacja występuje po ponownym zainstalowaniu aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Działa wam serwis cyfrowypolsat go? Bo mi wyskakuje komunikat, że strona jest niebezpieczna i nie można na nią wejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 (edytowane) Właśnie kiedy to poprawicie. Konsultant kazał mi wchodzić na niezabezpieczonej. A jak napisałem że to niebezpiecznie to napisał: Wybór należy do Ciebie. Edytowane 15 Sierpnia 2019 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 20 godzin temu, grzechu1991 napisał: Działa wam serwis cyfrowypolsat go? Bo mi wyskakuje komunikat, że strona jest niebezpieczna i nie można na nią wejść. Przepraszam za tę sytuację. Aktualnie serwis powinien poprawnie działać. W przeciwnym razie, proszę o wiadomość zwrotną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasminn8827 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 A jak na przeglądarce chrome nie chce odtworzyć żadnego kanału bo wyskakuje błąd 9500? Ktoś coś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wery Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 16.08.2019 o 22:05, jasminn8827 napisał: A jak na przeglądarce chrome nie chce odtworzyć żadnego kanału bo wyskakuje błąd 9500? Ktoś coś pomoże? Mam ten błąd 9500 na przeglądarce w tv lg oled55c8pla. Na konto się zalogowałem. Po wybraniu dowolnego kanału z listy dostępnych zaczyna się ładowanie obrazu i po chwili wyskakuje błąd 9500. Żadnego kanału nie można obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 W dniu 16.08.2019 o 22:05, jasminn8827 napisał: A jak na przeglądarce chrome nie chce odtworzyć żadnego kanału bo wyskakuje błąd 9500? Ktoś coś pomoże? Proszę o informację, czy sytuacja nadal występuje. Jeśli tak, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki, zamknij wszystkie karty i ponownie wejdź na stronę. Następnie zweryfikuj, czy komunikat nadal widnieje. W dniu 18.08.2019 o 10:12, wery napisał: Mam ten błąd 9500 na przeglądarce w tv lg oled55c8pla. Na konto się zalogowałem. Po wybraniu dowolnego kanału z listy dostępnych zaczyna się ładowanie obrazu i po chwili wyskakuje błąd 9500. Żadnego kanału nie można obejrzeć. Proszę o informację, czy chodzi o aplikację na dekoderze, czy skorzystanie z przeglądarki na smart TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wery Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę o informację, czy chodzi o aplikację na dekoderze, czy skorzystanie z przeglądarki na smart TV. Chodzi o skorzystanie z przeglądarki na smart TV lg oled55c8pla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Urządzenie nie jest wspierane. Proszę spróbować to zrobić, podłączając dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Czy działają u Was kanały on line w aplikacji CP GO na smartfonie? U mnie dzisiaj wystąpił ten problem, żaden kanał nie działa, wszystkie są wyszarzone , natomiast materiały VOD działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Mam podobną sytuację z CP GO na komputerze z Firefoxem i Win 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Też mam wyszarzone, ale jak wejdę na Androidzie przez filtrowanie kategorii kanałów to działają. Edytowane 21 Sierpnia 2019 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 A faktycznie, działają. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Coś tam się dzieje bo jest kopia MTV Rocks. I jak się weźmie z filtrowania rozrywkę to też nie działają. Edytowane 21 Sierpnia 2019 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Dziękuję za przesłane informacje. Aktualnie mogą występować utrudnienia związane z działaniem serwisu, przepraszam za wszelkie niedogodności. Technicy pracują nad rozwiązaniem tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 U mnie już jest wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Mam pytanie. Czy Disney Channel w CP GO i na dekoderze jest w tej samej wersji, bo córka twierdzi że nie? W CP GO oglądała o tej porze jakiś serial "Następcy", a twierdzi, że w dekoderze go brak. Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Zarówno na dekoderze jak i w Cyfrowym Polsacie GO nadawane są w tym samym czasie te same programy. Jednakże mogło zdarzyć się, iż Twoja córka przewinęła oglądanie w CP GO do tyłu. Przypominam, iż kanały można cofnąć 3h wstecz. Stąd pewnie ta różnica. Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Też tak mi się wydawało, ale wolałem się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Jest jaka promocja otwarte okno w CP GO bo mam prawie wszystkie kanały odkodowane nawet Eleveny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 to już od kilkunastu dniu tak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekk5 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Mam problem z CP GO, mianowicie posiadam Samsunga z 2018 roku 55NU8042 i chcę odpalić CP GO na nim przez przeglądarkę, bo apki nie mają i po odpaleniu na przeglądarce niektórych kanałów (niektóre normalnie działają) pojawia się taki oto error. Natomiast gdy w opcjach internetu dam "Widok pulpitu" to pojawia się taka informacja: Problem w tym, ze w aplikacjach nie ma Silverlighta 5.0 więc tez nie przejdzie... Miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać? Dodam, że różnie te kanały chodzą, nie ma tak, że np Polsat 2 ciągle chodzi, tylko czasem działa, czasem nie, tak samo np. Evelen czasem działa czasem nie, różnie jest. Jak temu zaradzic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.