swojadroga Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Płacisz za ON THE GO, czyli za dostęp do serwisu CP GO na stronie interetowej przez komputer i urządzenia mobilne. CP GO na dekoderze jest bezpłatne i składa się z materiałów bezpłatnych i dodatkowo płatnych (tak jak to było w Ipli). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolmar Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak i co w androidzie ustawić (parametry, funkcje) aby odtwarzać filmy z CP Go aby dane szły z abonamentowego pakietu internetowego LTE (nie wszędzie jest wysokowydajne wifi) a nie jako dodatkowo wysoko płatny video streaming? Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Zolmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Jaki płatny streaming? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam takie pytanie: Czy próbował ktoś uruchomić On The GO CP na Smart TV z systemem Android (konkretnie Sony lub Philips)? Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Czy serial Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny będzie dostępny przedpremierowo także w aplikacji Cyfrowym Polsat GO czy tylko w ipli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Polsat Sport Fight HD już dostępny w CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Zauważył dzisiaj ktoś może problemy z działaniem usługi OTG na urządzeniach mobilnych? jakieś tam materiały vod działają ale kanały na żywo już nie. Edytowane 8 Września 2016 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki83 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Zauważył dzisiaj ktoś może problemy z działaniem usługi OTG na urządzeniach mobilnych? jakieś tam materiały vod działają ale kanały na żywo już nie. Dokładnie mam to samo na wszystkich urządzeniach, komunikat że Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie.. Ponowienie sygnału przez infolinie godzinę temu i żadnych zmian(ponoć może to trwać do 3 h) Wczoraj działało poprawnie, konsultant wspomniał o jakiś zmianach wprowadzonych w usłudze, gdy zapytałem czy maja jakieś problemy techniczne odparł że nie. Dziwne to trochę. Edytowane 9 Września 2016 przez Gibki83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 U mnie sprawdzane na 3 urządzeniach różnych i na każdym zero reakcji żadnych info że nie ma w abo etc, po prostu nie działa. Ja natomiast dowiedziałem się że w nocy była jakaś awaria. Tu by sie zgadzało bo jeszcze wczoraj korzystałem z tego. Coś namotali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 No ja nie mam problemów z odbiorem kanałów live. Przed chwilą uruchomiłem przykładowo Eleven i Cartoon Network i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 U mnie dziś też nie było problemów z odtwarzaniem live Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Ja również mam problemy z działaniem kanałów na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki83 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Dokładnie mam to samo na wszystkich urządzeniach, komunikat że Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie.. Ponowienie sygnału przez infolinie godzinę temu i żadnych zmian(ponoć może to trwać do 3 h) Wczoraj działało poprawnie, konsultant wspomniał o jakiś zmianach wprowadzonych w usłudze, gdy zapytałem czy maja jakieś problemy techniczne odparł że nie. Dziwne to trochę. Dziś trzeci kontakt z BOK w tej sprawie i jak na razie nie działa dalej. Były trzy razy ponawiane uprawnienie, nawet tworzone na nowo konto w ICOK wraz z konsultantem i klapa. Działają zakładki VOD z wyłączeniem Sportu bo wyskakuje błąd serwera, jak i np. serial Vikingowie pokazuje jako materiał płatny. Dodam że posiadam Pakiet Premium Max z MR. Mam czekać na kontakt telefoniczny z działem technicznym, ciekawe jak długo bo od wczoraj od godz ok 18 nie potrafią sobie z trym poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti7 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Niestety ale ja mam taki sam problem jak kolega Gibki83. Ponowienie uprawnień nic nie dało, a na kontakt z infolinią czekałem około 30 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) U mnie zaczęło działać na dwóch urządzeniach, 3-go nie ma aktualnie pod ręką. Ale już jakiś postęp. Co do ponowień upr to nie wiem jaki to ma wpływ na usługi online OTG etc no ale mniejsza z tym, wcześniej też to nic nie dawało. Jak i kasowanie konta i robienie nowego icoka. Edytowane 9 Września 2016 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Koledzy nie trzeba było aktualizować Cyfrowy Polsat GO do nowej wersji. Wystarczy poczytać na Google play co się dzieje z nową wersją. Ja mam wersję 1.0.3 i u mnie wszystkie kanały działają. Wyłączajcie automatyczne aktualizacje aplikacji w Google play. Lepiej zrobić to ręcznie po przeczytaniu komentarzy... Edytowane 9 Września 2016 przez kfm877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Tu masz racje nim zrobimy aktualizacje warto poczytać. Lecz w moim przypadku nie działało nawet na wersji sprzed aktualizacji jak i na najnowszej. Aktualizacja OTG w sklepie wskoczyła wczoraj pomyślałem że szybko coś chcieli poprawić więc pobrałem ale było to samo. Dzisiaj tak jak już pisałem zaczęło mi działać na najnowszej, co prawda wyskoczy czasami jakiś błąd ale działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) To nie ma nic wspólnego z aktualizacją. Na komputerze na stronie CyfrowyPolsat też to nie działa.Patrzę teraz i zaczęło działać na wszystkich urządzeniach. Zgłaszałem im to na facebooku to może też spróbujcie Edytowane 9 Września 2016 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki83 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 To nie ma nic wspólnego z aktualizacją. Na komputerze na stronie CyfrowyPolsat też to nie działa. Patrzę teraz i zaczęło działać na wszystkich urządzeniach. Zgłaszałem im to na facebooku to może też spróbujcie U mnie też zaczęło na wszystkich. Widać mieli poważny problem, do którego otwarcie nie chcieli się przyznać. Wystarczyła by informacja ,że zwyczajnie nie będzie przez jakiś czas bo to czy tamto...no ale cóz, ważne że działa, chociaż mogło by działać płynniej Zgłaszać myślę nie ma potrzeby bo wiedza dobrze pewnie dlaczego nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti7 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 U mnie też ruszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Jak to jest z tą opcją w CPGo w pakiecie PremiumMaxHD. Rozumiem, że nic się dodatkowo za tą aplikacje już nie płaci tak? I również za kanały TV tam dostępne się nie płaci Interesuje się tą opcją i wyczytałem, ze żeby ja włączyć trzeba podpisać nowa umowę ? Czy coś się zmieniło? Domyślam się, ze przez "się nie płaci" mam rozumieć ze przy oglądaniu telewizji online nie będzie żadnych dodatkowych opłat poza miesięczną opłatą 5zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Tak, trzeba podpisać nową umowę Tak, 5 zł to jest jedyny koszt tej usługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 W Premium Max HD, CPGO jest za 0zł, jest w cenie abonamentu: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=23&clientType=NEW_CLIENT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Zgadza się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cm812 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Sorki, że zapytam ale nurtuje mnie czy aby oglądać np. Polsat Sport HD to jest możliwe i jest to najtańsza opcja? Ipla to koszt o wiele większy a nie ukrywam, że i jakość jest czasami żenująca. Mam nadzieję, że z racji okrojonej rzeszy abonentów opcja "GO" będzie jakościowo lepsza. Siostra ma CP, ja NC+ i tu zagwozdka, czy płacąc jej "5" będę mógł korzystać u siebie z CP GO? U mnie np komputer i telefon u niej tablet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.