Jump to content
IPB

Cyfrowy Polsat GO & On The Go

Recommended Posts

Zgadza się.Wcześniej bez problemu można było te seriale obejrzeć. Teraz coś pozmieniali i według info z dekodera trzeba dopłacać. Ja nigdzie na stronie nie widzę cennika tych pakietów. Poza tym z jakiej racji mam płacić za coś co operator zmienia w trakcie trwania umowy.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj miałem telefon z działu reklamacji CP i niestety większość seriali jest dostępna tylko w pakiecie Filmy i Seriale za jedyne 15 zetów na miesiąc. Podobno weszło to od 18 marca. Mam jeden z droższych pakietów(bez rozrywki i sport Premium) a oni jeszcze chcą pieniędzy za oglądanie powtórek seriali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biorąc pod uwagę to co się dzieje (czyli koronawirus) to czyste draństwo ze strony Cyfrowego Polsatu. Ludzie teraz siedzą w domu, płacą ogromne rachunki a pan Solorz ogranicza liczbę filmów do których teraz można by wrócić. I to ma być uczciwa firma ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...solorz jest podobny do oszusta toruńskiego, nigdy nie będzie miał dość.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanały przestały mi działać, a sama aplikacja zaczęła się wieszać! Czy oprócz mnie ktoś tak ma? :/ba91dc7c3f7d098597dffaed9246cf20.jpg

  • Haha 3
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie działa OK zarówno na smartfonie, tablecie jak i laptopie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

CUD, normalnie CUD. Znowu można oglądać wszystkie seriale dostępne w CP GO:brawo:. Ciekawe jak długo:?: edit: jednak cudów nie ma i dostępu do seriali też już nie ma.

Edited by BODEK510

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś wie o co kaman ?? niektórych filmów nie da się obejrzeć ..  trzeba wykupić dostęp...a niektóre seriale zwłaszcza nowe odcinki też nie działają .. widnieje napis .. Materiał dostępny tylko dla abonentów pakietu L OTT, katalog M OTT itp ... wcześniej tego nie było bynajmniej z nowymi odcinkami seriali ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak wszystkie seriale już się kończą.Dalej kręcić nie będą i to pewnie nie szybko...☹️

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy w CP GO jest taka opcja jak u konkurencji, żeby obejrzeć audycję, która była już emitowana w TV sprzed kilku dni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tylko ok 3h wstecz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj wieczorem, zaobserwowałem ciekawą zależność w oglądaniu seriali na CP GO.  Jeśli próbuję oglądać film lub serial przez lokalne IP, to wyskakuje smutna klatka filmowa i napis "brak materiałów do wyświetlenia",  gdy zmienię IP na polskie wszystko wraca do normy, oprócz kanałów Disneya, które znikają z wykazu programów. Teoretycznie w Unii powinien być dostęp do wszystkich programów wykupionych w Polsce, ale w praktyce dzieją się cuda, albo wirus😀.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś rano na Evobox PVR CP GO nie działa. Przy próbie włączenia jakiegokolwiek materiału jest błąd serwera 13601 i jedyna opcja to powrót.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dziś mam na CO GO tylko 17 kanałów.  Żadnego TVP 1, 2, Eleven.

Na Evobox wszystko działa bez problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem.

Wczoraj gdy logowałem się przez Firefoxa pojawił się komunikat o przekroczeniu liczby urządzeń. Oczywiście poprzez icok usunąłem jedno urządzenie i zalogowałem się bez problemu.

Dziś musiałem jednak ponownie na nowo zainstalować przeglądarkę na swoim laptopie i jak się loguję do CP GO, to ponownie pojawia się informacja o przekroczeniu liczby urządzeń. Teraz icok blokuje modyfikację urządzeń do 25.05. Jakieś pomysły lub rozwiązanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wykonaj telefon do konsula CP - od ręki usunie Ci wskazane urządzenia 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam od pewnego czasu problem z aplikacją CP Go. Mianowicie na telefonie mam cały czas aktywny przycisk "oglądaj na żywo" prędkość internetu w porządku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak mam. Jeszcze godzina jest źle pokazywana przy odtwarzaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, patryszq napisał:

wykonaj telefon do konsula CP - od ręki usunie Ci wskazane urządzenia 

 

Napisałem poprzez icok. 15 minut i podjęli sprawę. Jestem w pozytywnym szoku😁

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...