derwisz65 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Zgadza się.Wcześniej bez problemu można było te seriale obejrzeć. Teraz coś pozmieniali i według info z dekodera trzeba dopłacać. Ja nigdzie na stronie nie widzę cennika tych pakietów. Poza tym z jakiej racji mam płacić za coś co operator zmienia w trakcie trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Dzisiaj miałem telefon z działu reklamacji CP i niestety większość seriali jest dostępna tylko w pakiecie Filmy i Seriale za jedyne 15 zetów na miesiąc. Podobno weszło to od 18 marca. Mam jeden z droższych pakietów(bez rozrywki i sport Premium) a oni jeszcze chcą pieniędzy za oglądanie powtórek seriali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derwisz65 Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Biorąc pod uwagę to co się dzieje (czyli koronawirus) to czyste draństwo ze strony Cyfrowego Polsatu. Ludzie teraz siedzą w domu, płacą ogromne rachunki a pan Solorz ogranicza liczbę filmów do których teraz można by wrócić. I to ma być uczciwa firma ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeryt Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 ...solorz jest podobny do oszusta toruńskiego, nigdy nie będzie miał dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Dlaczego wyłączyli mi hbo A na telefonie chula? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Kanały przestały mi działać, a sama aplikacja zaczęła się wieszać! Czy oprócz mnie ktoś tak ma? Edytowane 14 Czerwca 2020 przez Barti Poprawiono pozycję obrazka w poście. Obrazki najlepiej jest zamieszczać pod treścią swojego postu, a nie obok niej. Poprawia to znacznie czytelność postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 U mnie działa OK zarówno na smartfonie, tablecie jak i laptopie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) CUD, normalnie CUD. Znowu można oglądać wszystkie seriale dostępne w CP GO. Ciekawe jak długo edit: jednak cudów nie ma i dostępu do seriali też już nie ma. Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez BODEK510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Czy ktoś wie o co kaman ?? niektórych filmów nie da się obejrzeć .. trzeba wykupić dostęp...a niektóre seriale zwłaszcza nowe odcinki też nie działają .. widnieje napis .. Materiał dostępny tylko dla abonentów pakietu L OTT, katalog M OTT itp ... wcześniej tego nie było bynajmniej z nowymi odcinkami seriali .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 I tak wszystkie seriale już się kończą.Dalej kręcić nie będą i to pewnie nie szybko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Witam, czy w CP GO jest taka opcja jak u konkurencji, żeby obejrzeć audycję, która była już emitowana w TV sprzed kilku dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Nie tylko ok 3h wstecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Wczoraj wieczorem, zaobserwowałem ciekawą zależność w oglądaniu seriali na CP GO. Jeśli próbuję oglądać film lub serial przez lokalne IP, to wyskakuje smutna klatka filmowa i napis "brak materiałów do wyświetlenia", gdy zmienię IP na polskie wszystko wraca do normy, oprócz kanałów Disneya, które znikają z wykazu programów. Teoretycznie w Unii powinien być dostęp do wszystkich programów wykupionych w Polsce, ale w praktyce dzieją się cuda, albo wirus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Dziś rano na Evobox PVR CP GO nie działa. Przy próbie włączenia jakiegokolwiek materiału jest błąd serwera 13601 i jedyna opcja to powrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeLipe Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Od dziś mam na CO GO tylko 17 kanałów. Żadnego TVP 1, 2, Eleven. Na Evobox wszystko działa bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 W CP GO nigdy nie było TVP 1, ani w ogóle żadnej stacji ogólnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Mam problem. Wczoraj gdy logowałem się przez Firefoxa pojawił się komunikat o przekroczeniu liczby urządzeń. Oczywiście poprzez icok usunąłem jedno urządzenie i zalogowałem się bez problemu. Dziś musiałem jednak ponownie na nowo zainstalować przeglądarkę na swoim laptopie i jak się loguję do CP GO, to ponownie pojawia się informacja o przekroczeniu liczby urządzeń. Teraz icok blokuje modyfikację urządzeń do 25.05. Jakieś pomysły lub rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 wykonaj telefon do konsula CP - od ręki usunie Ci wskazane urządzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Mam od pewnego czasu problem z aplikacją CP Go. Mianowicie na telefonie mam cały czas aktywny przycisk "oglądaj na żywo" prędkość internetu w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Też tak mam. Jeszcze godzina jest źle pokazywana przy odtwarzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 W dniu 19.05.2020 o 15:49, patryszq napisał: wykonaj telefon do konsula CP - od ręki usunie Ci wskazane urządzenia Napisałem poprzez ICOK. 15 minut i podjęli sprawę. Jestem w pozytywnym szoku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Włączyłem sobie pakiet Eleven Sport HD i na dekoderze swoim (module) działa mi, natomiast w CP GO mi nie działa pakiet, pojawia się komunikat " Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie. Jeśli chcesz go oglądać, zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta i sprawdź ofertę przygotowaną dla Ciebie!" Czy w/w pakiet ma działać w CP GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Prawdopodobnie będzie działać w CP GO od nowego okresu rozliczeniowego. Miałem tak z HBO - na module zaświeciło od razu po włączeniu, a w CP GO od kolejnego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 OK. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos78 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Witam. Miesiąc temu przedłużyłem umowę z CP i powiększyłem pakiet TV do Premium. Kilka dni temu dopłaciłem 10 zł aby mieć pakiet Filmy i Seriale ONLINE. Jednak w aplikacji Cyfrowy Polsat GO pisze "Pusty wynik zapytania. Kod błędu: 6022:200:-1156765902". I mam taki sam dostęp do materiałów w CP GO, jak przed aktywacją pakietu. Wiele filmów zablokowana. Ktoś coś wie, jak to rozwiązać? Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.