Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się.Wcześniej bez problemu można było te seriale obejrzeć. Teraz coś pozmieniali i według info z dekodera trzeba dopłacać. Ja nigdzie na stronie nie widzę cennika tych pakietów. Poza tym z jakiej racji mam płacić za coś co operator zmienia w trakcie trwania umowy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem telefon z działu reklamacji CP i niestety większość seriali jest dostępna tylko w pakiecie Filmy i Seriale za jedyne 15 zetów na miesiąc. Podobno weszło to od 18 marca. Mam jeden z droższych pakietów(bez rozrywki i sport Premium) a oni jeszcze chcą pieniędzy za oglądanie powtórek seriali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały przestały mi działać, a sama aplikacja zaczęła się wieszać! Czy oprócz mnie ktoś tak ma? :/

 

ba91dc7c3f7d098597dffaed9246cf20.jpg

Edytowane przez Barti
Poprawiono pozycję obrazka w poście. Obrazki najlepiej jest zamieszczać pod treścią swojego postu, a nie obok niej. Poprawia to znacznie czytelność postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie o co kaman ?? niektórych filmów nie da się obejrzeć ..  trzeba wykupić dostęp...a niektóre seriale zwłaszcza nowe odcinki też nie działają .. widnieje napis .. Materiał dostępny tylko dla abonentów pakietu L OTT, katalog M OTT itp ... wcześniej tego nie było bynajmniej z nowymi odcinkami seriali ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj wieczorem, zaobserwowałem ciekawą zależność w oglądaniu seriali na CP GO.  Jeśli próbuję oglądać film lub serial przez lokalne IP, to wyskakuje smutna klatka filmowa i napis "brak materiałów do wyświetlenia",  gdy zmienię IP na polskie wszystko wraca do normy, oprócz kanałów Disneya, które znikają z wykazu programów. Teoretycznie w Unii powinien być dostęp do wszystkich programów wykupionych w Polsce, ale w praktyce dzieją się cuda, albo wirus?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam problem.

Wczoraj gdy logowałem się przez Firefoxa pojawił się komunikat o przekroczeniu liczby urządzeń. Oczywiście poprzez icok usunąłem jedno urządzenie i zalogowałem się bez problemu.

Dziś musiałem jednak ponownie na nowo zainstalować przeglądarkę na swoim laptopie i jak się loguję do CP GO, to ponownie pojawia się informacja o przekroczeniu liczby urządzeń. Teraz icok blokuje modyfikację urządzeń do 25.05. Jakieś pomysły lub rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Włączyłem sobie pakiet Eleven Sport HD i na dekoderze swoim (module)  działa mi,  natomiast w CP GO mi nie działa pakiet, pojawia się komunikat " Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie. Jeśli chcesz go oglądać, zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta i sprawdź ofertę przygotowaną dla Ciebie!" Czy w/w pakiet ma działać w CP GO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Miesiąc temu przedłużyłem umowę z CP i powiększyłem pakiet TV do Premium. Kilka dni temu dopłaciłem 10 zł aby mieć pakiet Filmy i Seriale ONLINE. Jednak w aplikacji Cyfrowy Polsat GO pisze "Pusty wynik zapytania. Kod błędu: 6022:200:-1156765902". I mam taki sam dostęp do materiałów w CP GO, jak przed aktywacją pakietu. Wiele filmów zablokowana. Ktoś coś wie, jak to rozwiązać? Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...