Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z CP Go a konkretnie z urządzeniami przypisanymi. Miałem przypisane 3.... Kiedyś chciałem wyłączyć na jednym z tych urządzeń i pojawiło się że limit przekroczony.. zalogowałem się w ICOK i patrze a tam 6 urządzeń (żadne nie jest podpisane, tylko smartfon/tablet/tv). Wiec usunąłem jedno i czekam tydzień....usuwam kolejne a patrze tam jakieś nowe urządzenie podpisane "piwko"....usunąłem....czekam znów tydzień usuwam kolejne i zostały 4. Dziś się loguje żeby usunąć kolejne a tu znów 6 urządzeń w tym znów to "piwko' co jest do ......? Czyżby włam na konto? Ale jakim cudem jak było 4 urządzeń ktoś podpiął 2 kolejne ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2020 o 18:55, Irokez napisał:

Ogląda może ktoś CP GO z Android BOX'a?

 

Jak tak, może ktoś podać model?

 

Używam, a właściwie używałem w sypialni aby czasami obejrzeć z godzinkę dwie przed snem, MXQ Pro+ 4K od ponad 2 lat, ale zgasło niedawno. Pojawił się obraz na 2 sekundy i czarny ekran.

Zrobiłem aktualizację aplikacji do najnowszej 1.21 (było 1.08), pojawił się obraz na 2 sekundy i jest na czerwono błąd 100041. Działają kanały dosłownie liczone na palcach drwala po wypadku z piła tarczową, na przykład informacyjny TVN24, ale żadne filmowe/przyrodnicze/itp. Czyszczenie cache itp nic nie dało.

Zresetowałem BOX'a do ustawień fabrycznych i zainstalowałem jeszcze raz. Oczywiście musiałem usunąć "stary" i potwierdzić jako nowe urządzenie. Niestety to nic nie dało - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041.

Zmieniłem na NEXBOX A5 4K, zainstalowałem program, odczekałem tydzień na możliwość usunięcia "starego" i wpisanie go na listę. Niestety żadnej zmiany w działaniu  - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. TVN24 działa.

Oba boxy na androidzie 6.0.1 więc spełniają niby wymagania, ale nie działa.

Aktualnie czekam do 22 lutego na możliwość dodania tym razem zainstalowanego programu na BOX'ie AndroidTV.

Nie wiem jakiego sprzętu dalej szukać jak się nie uda...

Przecież extra telefonu nie będę kupował z wyjściem HDMI i kabla 5 metrów żeby z łóżka można było wybierać kanały (na telefonie działa, LG V30, ale oglądam co najwyżej jak na delegacji jestem).

 

Pozdrawiam.

 

Mam ten sam problem od weekendu :/ MiBox 4k s zrobil jakis update androida 9.0 i zaczely sie problemy. Prawie zaden kanal nie dziala (oprocz informacyjnych i paru, ktorych i tak nikt nie oglada). Po wlaczeniu kanalu wywala mi blad na czerwono 100020. Czyscilem cache itp - nic nie dalo :( Ktos ma jakis pomysl jak to ogarnac? 

Edytowane przez Scorpinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Scorpinho napisał:

 

Mam ten sam problem od weekendu :/ MiBox 4k s zrobil jakis update androida 9.0 i zaczely sie problemy. Prawie zaden kanal nie dziala (oprocz informacyjnych i paru, ktorych i tak nikt nie oglada). Po wlaczeniu kanalu wywala mi blad na czerwono 100020. Czyscilem cache itp - nic nie dalo :( Ktos ma jakis pomysl jak to ogarnac? 

 

AndroidTV chodzi mi na wersji 7.01 więc nie pomogę w temacie Andka 9.0 na boxie. Na telefonie z Android 9.0 nie mam problemów (LG V30).

Z tego co szukałem dla mojego przypadku, nie wiem czy tu nie gra piłeczki wykrywanie ROOT albo ceryfikat Widevine L1. Ipla (a na bazie ipli jest CPGO) ostatnio wykrywa go i trzeba w boxie zejść z L1 do L3. Poszukaj w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mając w umowie opcję ON the Go wchodząc na Evoboxie chcę obejrzeć Serial np z Epic Drama wyświetla mi się cennik opcji Filmy i Seriale Online lub zamów w pakiecie CPGO Premium. Przecież wcześniej nie było takich cudów. Mając opcję CP Go i płacąc z Multiroomami 130 zł mam jeszcze dopłacać 10 lub 15 zł za możliwość obejrzenia serialu na swoim dekoderze ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, dzwoniłem na infolinię i też posprawdzali że nie mam wykupionego dostępu do seriali i filmów. Na sugestię że wszystkie seriale miałem dostępne jeszcze tydzień temu, przekierowano mnie do działu technicznego, niestety nie pomogło czyszczenie ciasteczek, usunięcie sprzętu i w końcu zapisane zostało moje zgłoszenie jako reklamacja. A reklamacja wiadomo do 30 dni.

Edytowane przez BODEK510
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...