Jump to content

Cyfrowy Polsat GO & On The Go


Recommended Posts

To wg mnie działa odwrotnie bo część ludzi pewnie wybierała np. 540p na łączach typu LTE, żeby ograniczyć zużycie GB, a teraz decyduje za nich automat, a on domyślnie wrzuca 1080p (czy inny najwyższy profil).

Link to post
Share on other sites

Ogląda może ktoś CP GO z Android BOX'a?

 

Jak tak, może ktoś podać model?

 

Używam, a właściwie używałem w sypialni aby czasami obejrzeć z godzinkę dwie przed snem, MXQ Pro+ 4K od ponad 2 lat, ale zgasło niedawno. Pojawił się obraz na 2 sekundy i czarny ekran.

Zrobiłem aktualizację aplikacji do najnowszej 1.21 (było 1.08), pojawił się obraz na 2 sekundy i jest na czerwono błąd 100041. Działają kanały dosłownie liczone na palcach drwala po wypadku z piła tarczową, na przykład informacyjny TVN24, ale żadne filmowe/przyrodnicze/itp. Czyszczenie cache itp nic nie dało.

Zresetowałem BOX'a do ustawień fabrycznych i zainstalowałem jeszcze raz. Oczywiście musiałem usunąć "stary" i potwierdzić jako nowe urządzenie. Niestety to nic nie dało - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041.

Zmieniłem na NEXBOX A5 4K, zainstalowałem program, odczekałem tydzień na możliwość usunięcia "starego" i wpisanie go na listę. Niestety żadnej zmiany w działaniu  - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. TVN24 działa.

Oba boxy na androidzie 6.0.1 więc spełniają niby wymagania, ale nie działa.

Aktualnie czekam do 22 lutego na możliwość dodania tym razem zainstalowanego programu na BOX'ie AndroidTV.

Nie wiem jakiego sprzętu dalej szukać jak się nie uda...

Przecież extra telefonu nie będę kupował z wyjściem HDMI i kabla 5 metrów żeby z łóżka można było wybierać kanały (na telefonie działa, LG V30, ale oglądam co najwyżej jak na delegacji jestem).

 

Pozdrawiam.

Edited by Irokez
Link to post
Share on other sites

Chyba Cyfrowy Polsat zrezygnował z odpłatności za "On The Go" bo pojawiły mi się uprawnienia na telefonie. Moim zdaniem dobrze bo funkcja powinna być w cenie pakietu ;)

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.02.2020 o 18:55, Irokez napisał:

Ogląda może ktoś CP GO z Android BOX'a?

 

Jak tak, może ktoś podać model?

 

Używam, a właściwie używałem w sypialni aby czasami obejrzeć z godzinkę dwie przed snem, MXQ Pro+ 4K od ponad 2 lat, ale zgasło niedawno. Pojawił się obraz na 2 sekundy i czarny ekran.

Zrobiłem aktualizację aplikacji do najnowszej 1.21 (było 1.08), pojawił się obraz na 2 sekundy i jest na czerwono błąd 100041. Działają kanały dosłownie liczone na palcach drwala po wypadku z piła tarczową, na przykład informacyjny TVN24, ale żadne filmowe/przyrodnicze/itp. Czyszczenie cache itp nic nie dało.

Zresetowałem BOX'a do ustawień fabrycznych i zainstalowałem jeszcze raz. Oczywiście musiałem usunąć "stary" i potwierdzić jako nowe urządzenie. Niestety to nic nie dało - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041.

Zmieniłem na NEXBOX A5 4K, zainstalowałem program, odczekałem tydzień na możliwość usunięcia "starego" i wpisanie go na listę. Niestety żadnej zmiany w działaniu  - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. TVN24 działa.

Oba boxy na androidzie 6.0.1 więc spełniają niby wymagania, ale nie działa.

Aktualnie czekam do 22 lutego na możliwość dodania tym razem zainstalowanego programu na BOX'ie AndroidTV.

Nie wiem jakiego sprzętu dalej szukać jak się nie uda...

Przecież extra telefonu nie będę kupował z wyjściem HDMI i kabla 5 metrów żeby z łóżka można było wybierać kanały (na telefonie działa, LG V30, ale oglądam co najwyżej jak na delegacji jestem).

 

Pozdrawiam.

Nie wiem po co Polsat wyłączył wybór jakość odtwarzania obrazu w cp go...ja mam słaby laptop , procesor max 1,6 Ghz i zacina jak [beep]a... cały czas pokazuje ze buforuje obraz. Polsaciku obudż się...

Link to post
Share on other sites
W dniu 18.02.2020 o 22:37, Poland napisał:

Chyba Cyfrowy Polsat zrezygnował z odpłatności za "On The Go" bo pojawiły mi się uprawnienia na telefonie. Moim zdaniem dobrze bo funkcja powinna być w cenie pakietu ;)

Jak masz opcję "Katalogi online", to na komórce jest dostęp do kanałów na żywo. I tak jest nie od dziś. 

 

2 godziny temu, [email protected] napisał:

Nie wiem po co Polsat wyłączył wybór jakość odtwarzania obrazu w cp go...ja mam słaby laptop , procesor max 1,6 Ghz i zacina jak [beep]a... cały czas pokazuje ze buforuje obraz. Polsaciku obudż się...

Możesz to obejść, ograniczając przepustowość w przeglądarce (np do 2 Mb/s). W narzędziach deweloperskich znajdziesz taką opcję.

Link to post
Share on other sites

Nie, bo jeszcze zrobią to za dobrze i usuną wszystko wraz z CP GO ;)

 

Już nic nie muszę dodawać, więc sobie zapamiętam, co sobotę jeden wyrzucić..

Oglądam sobie teraz z tego boxa i nawet fajnie idzie, nie tnie, obraz całkiem ok jak na 48 cali z 3,5 metrów.

 

pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

@glaca

Przez icok jest raz na tydzień jedno urządzienie. A przez telefon i zadzwonić do nich nie ma limitu tylko jeden powie można, a drugi nie. Tylko wiem można bez limitu, bo sam robię usuwał około 5 urządach tygodniowo. Z powodu testów systemów xiaomi. Pozdrawiam 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...