Gość bgmnt Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 To wg mnie działa odwrotnie bo część ludzi pewnie wybierała np. 540p na łączach typu LTE, żeby ograniczyć zużycie GB, a teraz decyduje za nich automat, a on domyślnie wrzuca 1080p (czy inny najwyższy profil). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Kiepskie posunięcie. Powinni zostawić ten ręczny nastaw. Komu to przeszkadzało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irokez Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 (edytowane) Ogląda może ktoś CP GO z Android BOX'a? Jak tak, może ktoś podać model? Używam, a właściwie używałem w sypialni aby czasami obejrzeć z godzinkę dwie przed snem, MXQ Pro+ 4K od ponad 2 lat, ale zgasło niedawno. Pojawił się obraz na 2 sekundy i czarny ekran. Zrobiłem aktualizację aplikacji do najnowszej 1.21 (było 1.08), pojawił się obraz na 2 sekundy i jest na czerwono błąd 100041. Działają kanały dosłownie liczone na palcach drwala po wypadku z piła tarczową, na przykład informacyjny TVN24, ale żadne filmowe/przyrodnicze/itp. Czyszczenie cache itp nic nie dało. Zresetowałem BOX'a do ustawień fabrycznych i zainstalowałem jeszcze raz. Oczywiście musiałem usunąć "stary" i potwierdzić jako nowe urządzenie. Niestety to nic nie dało - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. Zmieniłem na NEXBOX A5 4K, zainstalowałem program, odczekałem tydzień na możliwość usunięcia "starego" i wpisanie go na listę. Niestety żadnej zmiany w działaniu - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. TVN24 działa. Oba boxy na androidzie 6.0.1 więc spełniają niby wymagania, ale nie działa. Aktualnie czekam do 22 lutego na możliwość dodania tym razem zainstalowanego programu na BOX'ie AndroidTV. Nie wiem jakiego sprzętu dalej szukać jak się nie uda... Przecież extra telefonu nie będę kupował z wyjściem HDMI i kabla 5 metrów żeby z łóżka można było wybierać kanały (na telefonie działa, LG V30, ale oglądam co najwyżej jak na delegacji jestem). Pozdrawiam. Edytowane 16 Lutego 2020 przez Irokez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Chyba Cyfrowy Polsat zrezygnował z odpłatności za "On The Go" bo pojawiły mi się uprawnienia na telefonie. Moim zdaniem dobrze bo funkcja powinna być w cenie pakietu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek.n@gazeta.pl Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 W dniu 16.02.2020 o 18:55, Irokez napisał: Ogląda może ktoś CP GO z Android BOX'a? Jak tak, może ktoś podać model? Używam, a właściwie używałem w sypialni aby czasami obejrzeć z godzinkę dwie przed snem, MXQ Pro+ 4K od ponad 2 lat, ale zgasło niedawno. Pojawił się obraz na 2 sekundy i czarny ekran. Zrobiłem aktualizację aplikacji do najnowszej 1.21 (było 1.08), pojawił się obraz na 2 sekundy i jest na czerwono błąd 100041. Działają kanały dosłownie liczone na palcach drwala po wypadku z piła tarczową, na przykład informacyjny TVN24, ale żadne filmowe/przyrodnicze/itp. Czyszczenie cache itp nic nie dało. Zresetowałem BOX'a do ustawień fabrycznych i zainstalowałem jeszcze raz. Oczywiście musiałem usunąć "stary" i potwierdzić jako nowe urządzenie. Niestety to nic nie dało - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. Zmieniłem na NEXBOX A5 4K, zainstalowałem program, odczekałem tydzień na możliwość usunięcia "starego" i wpisanie go na listę. Niestety żadnej zmiany w działaniu - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. TVN24 działa. Oba boxy na androidzie 6.0.1 więc spełniają niby wymagania, ale nie działa. Aktualnie czekam do 22 lutego na możliwość dodania tym razem zainstalowanego programu na BOX'ie AndroidTV. Nie wiem jakiego sprzętu dalej szukać jak się nie uda... Przecież extra telefonu nie będę kupował z wyjściem HDMI i kabla 5 metrów żeby z łóżka można było wybierać kanały (na telefonie działa, LG V30, ale oglądam co najwyżej jak na delegacji jestem). Pozdrawiam. Nie wiem po co Polsat wyłączył wybór jakość odtwarzania obrazu w cp go...ja mam słaby laptop , procesor max 1,6 Ghz i zacina jak [beep]a... cały czas pokazuje ze buforuje obraz. Polsaciku obudż się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 W dniu 18.02.2020 o 22:37, Poland napisał: Chyba Cyfrowy Polsat zrezygnował z odpłatności za "On The Go" bo pojawiły mi się uprawnienia na telefonie. Moim zdaniem dobrze bo funkcja powinna być w cenie pakietu Jak masz opcję "Katalogi online", to na komórce jest dostęp do kanałów na żywo. I tak jest nie od dziś. 2 godziny temu, slawek.n@gazeta.pl napisał: Nie wiem po co Polsat wyłączył wybór jakość odtwarzania obrazu w cp go...ja mam słaby laptop , procesor max 1,6 Ghz i zacina jak [beep]a... cały czas pokazuje ze buforuje obraz. Polsaciku obudż się... Możesz to obejść, ograniczając przepustowość w przeglądarce (np do 2 Mb/s). W narzędziach deweloperskich znajdziesz taką opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 (edytowane) 3 godziny temu, slawek.n@gazeta.pl napisał: Nie wiem po co Polsat wyłączył wybór jakość odtwarzania obrazu w cp go...ja mam słaby laptop , procesor max 1,6 Ghz i zacina jak [beep]a... cały czas pokazuje ze buforuje obraz. Polsaciku obudż się... Edytowane 21 Lutego 2020 przez śmiechu warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat czy w CP GO wprowadzicie również obsługę Chromecast? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Aktualnie serwis CP GO nie wspiera chromecasta, natomiast nie wykluczamy wprowadzenia tej usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat, skoro w Ipli już jest to warto byłoby ją wprowadzić i tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irokez Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 No to ruszyło mi CP Go na AndroidTV. Teraz będę przez miesiąc usuwał urządzenia które testowałem z listy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @Irokez Możesz zadzwonić do cyfrowego Polsatu i powiedzieć chcesz usunąć parę urządzenia z listy i nie musisz czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irokez Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Nie, bo jeszcze zrobią to za dobrze i usuną wszystko wraz z CP GO Już nic nie muszę dodawać, więc sobie zapamiętam, co sobotę jeden wyrzucić.. Oglądam sobie teraz z tego boxa i nawet fajnie idzie, nie tnie, obraz całkiem ok jak na 48 cali z 3,5 metrów. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @Irokez Tylko mówisz nim jakie chcesz urządzienie zostawić. Zawsze usuwaj dwa co tydzień bo robię testy w systemach xiaomi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 jakie są limity jeśli chodzi o usuwanie urządzeń? Tygodniowe, miesięczne lub coś w tym stylu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @glaca Przez icok jest raz na tydzień jedno urządzienie. A przez telefon i zadzwonić do nich nie ma limitu tylko jeden powie można, a drugi nie. Tylko wiem można bez limitu, bo sam robię usuwał około 5 urządach tygodniowo. Z powodu testów systemów xiaomi. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Instalował ktoś CP GO na android TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary504 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Tak. Potrzebujesz myszkę do obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teno Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Ktoś miał taki problem że dostępny ma teraz tylko kanał Cinemax i Cinemax 2? Wcześniej miałem więcej kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Witaj. W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie prześlij mi numer karty w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Wróciła możliwość regulacji jakości wideo z poziomu przeglądarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Widocznie czytają nasze komentarze . Dobrze ze wróciło możliwość wyboru jakości oby na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Jest jakieś "otwarte okno" na kanały HBO w CP GO? Wszystkie trzy się świecą a nie mam ich w umowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 U mnie zakodowane. " Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie. Jeśli chcesz go oglądać, zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta i sprawdź ofertę przygotowaną dla Ciebie! " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 No, to dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.