Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy dobrze rozkminiam? (bo dla mnie to nowy temat)

Cyfrowy Polsat GO jest za darmo dla każdego, tzn. można oglądać np. na komórce kanały online, które się  ma w pakiecie?

A czy On the Go to jest ta opcja dodatkowo płatna 5 zł i tam jest już wideo na życzenie?

 

Zainstalowałem apkę Cyfrowy Polsat Go.

U mnie na smartfonie wszystko hula, a u ojca błąd 100020.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DamPrz napisał:

Cyfrowy Polsat GO jest za darmo dla każdego, tzn. można oglądać np. na komórce kanały online, które się  ma w pakiecie?

 

Tak, ale nie wszystkie. W usłudze Cyfrowy Polsat GO (On the go) brakuje m.in. podstawowych kanałów, jak np. TVP1, TVP2, TVN, Polsat itp. Brak tych kanałów to jest dla mnie dyskwalifikacja tej usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Barti napisał:

 Brak tych kanałów to jest dla mnie dyskwalifikacja tej usługi.

Tylko , że tych kanałów nie posiada ani jedna usługa poza WP Pilot. Są one dostępne na łączach internetowych np: Vectry , UPC , ale gdy  używasz Internet niezależny od tych operatorów one już nie działają.

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak podstawowych kanałów to zdecydowany minus CP GO, co na infolinii jest tłumaczone brakiem licencji, a przynajmniej ja dostałem taką informację. Sama usługa jest jednak czasami praktyczna, z uwagi na możliwość cofania programów.

Przy okazji. CP GO raczej nie jest darmowe, skoro mimo wysokiego pakietu płacę za to 5 zł miesięcznie.

@jacekgothic

Jeżeli to naprawili do dobrze, ponieważ było naprawdę kłopotliwe, tym bardziej że mogę mieć tylko 3 urządzenia zamiast 5, co obecnie w sumie i tak nie stanowi dla mnie różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ICOK-u pisze że mam aktywną opcję KATALOG ONLINE (0,00 zł).

Kojarzę, że wcześniej było coś za 5 zł dodatkowo i chyba był to CP GO - zainstalowałem ostatnio z ciekawości apkę, zalogowałem i działają kanały, które mam w pakiecie.

Ale u ojca na telefonie błąd 100020, u brata też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem, wszystkie urządzenia usunięte, dane w przeglądarce wyczyszczone, urządzenia dodane jeszcze raz i nadal lipa.

Kobieta na infolinii nie miała pojęcia co jest grane. Podobno wiedzą o problemie, ale jak zapytałem o jakieś konkrety, to nie potrafiła nic powiedzieć.

Cały czas błąd odtwarzania (różne urządzenia, internet)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli teoretycznie powinno to działać na dowolnych kilku urządzeniach?

Bo w pierwszym momencie to sobie pomyślałem, że na smartfonie mam konto Gmail swoje i logowanie do CP GO właśnie tym Gmailem działa.

A że ojciec ma na komórce inny Gmail, a loguje się moim mailem do CP GO to dlatego mu błąd wywala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, DamPrz napisał:

Czyli teoretycznie powinno to działać na dowolnych kilku urządzeniach?

Na dowolnych 3 urządzeniach "mobilnych*"

 

*telefony, PC, laptopy...

U mnie czasem dodawało się nawet 5.

Tylko trzeba uważać, bo jednorazowo można usunąć tylko 1 urządzenie, żeby usunąć kolejne, trzeba czekać (chyba) 7 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
Godzinę temu, DamPrz napisał:

Czyli teoretycznie powinno to działać na dowolnych kilku urządzeniach?

Bo w pierwszym momencie to sobie pomyślałem, że na smartfonie mam konto Gmail swoje i logowanie do CP GO właśnie tym Gmailem działa.

A że ojciec ma na komórce inny Gmail, a loguje się moim mailem do CP GO to dlatego mu błąd wywala.

 

Na każdym urządzeniu logujesz się danymi z ICOK.

Maksymalnie 3 urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal przy próbie uruchomienia kanału (smartfon z Android) błąd 100020. I tak od wczoraj. Aż mi się nie chce dzwonić na infolinię. Znając życie usłyszę o konieczności ponownej instalacji aplikacji, wyczyszczenia historii, itp. Przecież oni się nie przyznają do tego, że jest jakiś problem. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale konsultanci pracują na schematach. Ich to w ogóle nie interesuje. Jak kiedyś zgłosiłem, że w MUX-4 nie działa nieistniejące Radio Bajka (szum), to kazali zmienić ustawienie anteny. Jak zgłaszałem brak uprawnień do części paczki Polsat Sport Premium to wysłali mnie na wycieczkę krajoznawczą z dekoderem 20 km w jedną stronę, choć problem nawet tu, na forum, był powszechnie znany. Prędzej zwalą na smartfon, że z nim jest coś nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, faktycznie mi też przestało działać na Mate 10 Lite.

Ale wczoraj, gdy im nie działało to u mnie jeszcze wszystko grało.

 

W ICOK-u miałem 5 urządzeń, jedno usunąłem, kolejne do usunięcia za tydzień dopiero.

Limit 3 odnosi się do ilości zarejestrowanych urządzeń, czy do urządzeń aktywnych? Bo skoro na liście można mieć więcej niż 3...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, gdy ja jeszcze miałem aktywną tę usługę to pomimo limitu rzekomo 3 urządzeń, gdy zalogowałem się po raz pierwszy na moim smartfonie to dodał się on jako pierwsze urządzenie, następnie zalogowałem się na laptopie to ten ostatni dodał się jako drugie. Natomiast, gdy zalogowałem się na laptopie ponownie to dodał on się ponownie jako trzecie urządzenie i każde następne logowanie się do usługi Cyfrowy Polsat GO na jednym i tym samym laptopie powodowało, że dodawał on się kolejny raz, jako nowe urządzenie. :crazy: Gdy doszło do 5 zarejestrowanych urządzeń (pomimo korzystania z Cyfrowy Polsat GO fizycznie jedynie na dwóch) to nastąpił "szlaban" i był koniec możliwości korzystania z tej usługi na laptopie, ciągle jednym i tym samym. Dlatego też ja m.in. dlatego "podziękowałem" później za tę usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, DamPrz napisał:

W ICOK-u miałem 5 urządzeń, jedno usunąłem, kolejne do usunięcia za tydzień dopiero.

Limit 3 odnosi się do ilości zarejestrowanych urządzeń, czy do urządzeń aktywnych? Bo skoro na liście można mieć więcej niż 3...

Bo coś się zepsuło u nich. Mi też dodało nowe urządzenia ponad limit, co ciekawe dodał się tam dwa razy ten sam smartfon. A usunąć wszystkich nie można, u mnie dopiero od 20 stycznia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Barti napisał:

Pamiętam, gdy ja jeszcze miałem aktywną tę usługę to pomimo limitu rzekomo 3 urządzeń, gdy zalogowałem się po raz pierwszy na moim smartfonie to dodał się on jako pierwsze urządzenie, następnie zalogowałem się na laptopie to ten ostatni dodał się jako drugie. Natomiast, gdy zalogowałem się na laptopie ponownie to dodał on się ponownie jako trzecie urządzenie i każde następne logowanie się do usługi Cyfrowy Polsat GO na jednym i tym samym laptopie powodowało, że dodawał on się kolejny raz, jako nowe urządzenie. :crazy: Gdy doszło do 5 zarejestrowanych urządzeń (pomimo korzystania z Cyfrowy Polsat GO fizycznie jedynie na dwóch) to nastąpił "szlaban" i był koniec możliwości korzystania z tej usługi na laptopie, ciągle jednym i tym samym. Dlatego też ja m.in. dlatego "podziękowałem" później za tę usługę.

 

W nc+ Go na pewno jest tak, że każda przeglądarka na laptopie to inne urządzenie.

Być może przeglądarka się aktualizowała i wykrywało ją jako nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DamPrz

No właśnie, że nie! Na laptopie korzystam cały czas z jednej i tej samej przeglądarki, Mozilla Firefox. W czasie, gdy korzystałem z usługi Cyfrowy Polsat GO, żadne aktualizacje przeglądarki nie miały miejsca.

Natomiast kończąc pracę na komputerze, każdorazowo czyściłem przeglądarkę, tzn. historię, pliki cookies (tzw. "ciasteczka") itp. Może to z tego powodu tak się u mnie z tym Cyfrowy Polsat GO działo? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, DamPrz napisał:

każda przeglądarka na laptopie to inne urządzenie.

W CP GO też tak jest.

 

13 minut temu, DamPrz napisał:

przeglądarka się aktualizowała i wykrywało ją jako nową.

Dawniej tak było, ale naprawili ten błąd.

 

2 minuty temu, Barti napisał:

każdorazowo czyściłem przeglądarkę, tzn. historię, pliki cookies (tzw. "ciasteczka") itp. Może to z tego powodu tak się u mnie z tym Cyfrowy Polsat GO działo?

Na 100% dlatego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, jacekgothic napisał:

Na 100% dlatego.

 

Skoro tak to jest to, delikatnie mówiąc, niepoważne! :crazy:

Z powodu usługi Cyfrowy Polsat GO, czy jakiejkolwiek innej podobnej, nie będę przecież zapychał i zarazem zaśmiecał sobie komputera przechowywaniem na nim "przez wieczność" wszystkiego, co dotąd przeglądałem w Internecie, w tym również pliki cookies. Cenię sobie porządek na komputerze i swoją prywatność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...