Jump to content
IPB

Cyfrowy Polsat GO & On The Go

Recommended Posts

W dniu 17.11.2019 o 17:25, maniek357 napisał:

A masz w umowie usługę On The GO ? Pewnie masz tylko "katalogi online", które dają dostęp do kanałów na żywo w CP GO jedynie na urządzeniach mobilnych (ja też tak mam). 

 

A ja mam taki sam problem, a "Opcja ON THE GO" widnieje jako element pakietu (Pakiet Familijny Max HD). Z czego może to wynikać? Na telefonie działa, na komputerze (różne przeglądarki) nie działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Aktywuj ON THE GO i miej telewizję zawsze ze sobą!" i przycisk do aktywacji.

To wszystko w oknie, w którym powinien być obraz.

Co ważne - jeszcze jakiś miesiąc temu wszystko działało.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem to, zarówno na Chrome, jak i na Firefox - efekt ten sam. Poskutkowało to tym, że musiałem dodawać nowe urządzenia do listy.

Swoją drogą - w usłudze jest mowa o 3 urządzeniach, na liście może być 5 (tak jest u mnie). Czy to może mieć jakiś wpływ na działanie usługi?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tej sytuacji, proszę o zapisanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsacie -> Napisz do nas. Jeśli prześlesz mi później numer karty w wiadomości prywatnej, to postaram się przyspieszyć realizację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglądałem przed chwilą mecz Bayern-Bayer. Tak do 20 minuty wszystko było w porządku, a później zaczął się koszmar. Co chwilę stopklatka i buforowanie. Na innych kanałach dostępnych w CP GO nie było w tym czasie problemów, tylko Eleven1.  Internet na światłowodzie 150Mb.  Normalnie porażka ta usługa(na wybranych kanałach)

Share this post


Link to post
Share on other sites

On the go to loteria,albo jest tak jak piszesz,albo błąd 00 jakiś tam i nic nie idzie odtworzyć.Na szczęście ta usługa jest za darmo w dłuższych umowach,bo 5zł nie warto za to płacić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od wczoraj aplikacja Polsat  Go  i Ipla nie działają.  Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla  Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania.  Dodam,  że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla),  Tablet lenovo ( android 8.1)  I android box  ( android 6.1) . Aplikacje Netflix,  Prime Video czy inne działają bez zarzutu.  Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji,  odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic to nie  dało.   Dodam tylko,  ze przy udostępnianiu  internetu z telefonu ( też lte)   obie aplikacja działają.  Ktoś,  coś ,bo  moja wiedza na ten temat się wyczerpała. 

 

Edited by dartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.11.2019 o 20:36, BODEK510 napisał:

Oglądałem przed chwilą mecz Bayern-Bayer. Tak do 20 minuty wszystko było w porządku, a później zaczął się koszmar. Co chwilę stopklatka i buforowanie. Na innych kanałach dostępnych w CP GO nie było w tym czasie problemów, tylko Eleven1.  Internet na światłowodzie 150Mb.  Normalnie porażka ta usługa(na wybranych kanałach)

Czy zgłaszałeś już tę sytuację?

14 godzin temu, dartman napisał:

Od wczoraj aplikacja Polsat  Go  i Ipla nie działają.  Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla  Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania.  Dodam,  że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla),  Tablet lenovo ( android 8.1)  I android box  ( android 6.1) . Aplikacje Netflix,  Prime Video czy inne działają bez zarzutu.  Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji,  odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic to nie  dało.   Dodam tylko,  ze przy udostępnianiu  internetu z telefonu ( też lte)   obie aplikacja działają.  Ktoś,  coś ,bo  moja wiedza na ten temat się wyczerpała. 

 

Czy niedogodności nadal występują? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIOd wczoraj aplikacja Polsat  Go  i Ipla nie działalnością.  Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla  Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania.  Dodam,  że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla),  Tablet lenovo ( android 8.1)  I android box  ( android 6.1) . Aplikacje Netflix,  Prime Video czy inne działają bez zarzutu.  Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji,  odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic To nic nie  dało.   Dodam tylko,  ze  zakonczy udostępniam internet z telefonu ( też lte)   Obie aplikacja działają.  Ktoś,  coś ,no moja wiedza na ten temat się wyczerpała. 

Dziś wszystko wróciło do normy jest OK. 

Edited by dartman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie:od jakiego pakietu jest u was dostępny kanał Polsat Music HD? Ja mam Familijny Hd i pojawia się napis" tego kanału nie ma w twoim abonamencie"...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, rafalowski napisał:

Mam pytanie:od jakiego pakietu jest u was dostępny kanał Polsat Music HD? Ja mam Familijny Hd i pojawia się napis" tego kanału nie ma w twoim abonamencie"...?


Kanał Polsat Music HD (pozycja 174) jest dostępny już od pakietu MINI HD. W tym przypadku sugeruję ponowienie uprawnień. Aby tego dokonać, należy zalogować się do w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" - > "Telewizja" - >"Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności pozostań na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając go na inny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam ale nie chodzi mi o usługę telewizji satelitarnej.To  oczywiste że jest od pakietu Rodzinnego HD. Chodzi mi o usługę Cyfrowy Polsat On The Go. Mam pakiet Familijny HD i w tym pakiecie Polsat Music nie jest dostępny. Chciałem się po prostu upewnić czy inni też tak mają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w aplikacji CP Go nie można normalnie ułożyć listy kanałów tematycznie bo są porozrzucane w cały świat ? Filtry nie można by zapamiętać na stałe aż się samemu nie zmieni wyboru tylko są na czas sesji. Np. chcę tylko sport i wiedza.

Edited by kobi666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za informacje. Obecnie korzystam w promocji jeszcze przez miesiąc z Hbo, wiec na razie nie będę nic kombinował z ponawianiem uprawnień. Zdziwiło mnie po prostu że mam dostęp  do mnóstwa kanałów (ostatnio nawet z otwartego okienka) a Polsat Music -nie działa, tylko jest podświetlony na szaro z informacją że nie ma go w moim abonamencie. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Patrycja12 napisał:

Czy ktoś wie kiedy włącza mi dekoder podpisałam dziś umowę a żaden program nadal nie idzie ? 

A to nowy dekoder czy jakiś stary wskrzeszałeś :?: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomóżcie :) mam cyfrowy polsat GO na telewizorze (TCL), wszystko chodzi ok jednak jedna rzecz bardzo mnie irytuje :( często na kanale TVN Style (na innych nie sprawdzałem) mam komunikat "nadawca nie pozwala na udostępnianie treści" czy coś podobnego. Czasem działa a czasem jest taki komunikat :( co może być powodem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...