RafalJ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 17.11.2019 o 17:25, maniek357 napisał: A masz w umowie usługę On The GO ? Pewnie masz tylko "katalogi online", które dają dostęp do kanałów na żywo w CP GO jedynie na urządzeniach mobilnych (ja też tak mam). A ja mam taki sam problem, a "Opcja ON THE GO" widnieje jako element pakietu (Pakiet Familijny Max HD). Z czego może to wynikać? Na telefonie działa, na komputerze (różne przeglądarki) nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @RafalJ Witaj. Jaki komunikat otrzymujesz podczas próby skorzystania z aplikacji na komputerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalJ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 "Aktywuj ON THE GO i miej telewizję zawsze ze sobą!" i przycisk do aktywacji. To wszystko w oknie, w którym powinien być obraz. Co ważne - jeszcze jakiś miesiąc temu wszystko działało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 W takiej sytuacji spróbuj wyczyścić wszystkie pliki cookie w przeglądarce i raz jeszcze zweryfikować, czy aplikacja działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalJ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Zrobiłem to, zarówno na Chrome, jak i na Firefox - efekt ten sam. Poskutkowało to tym, że musiałem dodawać nowe urządzenia do listy. Swoją drogą - w usłudze jest mowa o 3 urządzeniach, na liście może być 5 (tak jest u mnie). Czy to może mieć jakiś wpływ na działanie usługi? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 W tej sytuacji, proszę o zapisanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsacie -> Napisz do nas. Jeśli prześlesz mi później numer karty w wiadomości prywatnej, to postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Oglądałem przed chwilą mecz Bayern-Bayer. Tak do 20 minuty wszystko było w porządku, a później zaczął się koszmar. Co chwilę stopklatka i buforowanie. Na innych kanałach dostępnych w CP GO nie było w tym czasie problemów, tylko Eleven1. Internet na światłowodzie 150Mb. Normalnie porażka ta usługa(na wybranych kanałach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 On the go to loteria,albo jest tak jak piszesz,albo błąd 00 jakiś tam i nic nie idzie odtworzyć.Na szczęście ta usługa jest za darmo w dłuższych umowach,bo 5zł nie warto za to płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Od wczoraj aplikacja Polsat Go i Ipla nie działają. Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania. Dodam, że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla), Tablet lenovo ( android 8.1) I android box ( android 6.1) . Aplikacje Netflix, Prime Video czy inne działają bez zarzutu. Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji, odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic to nie dało. Dodam tylko, ze przy udostępnianiu internetu z telefonu ( też lte) obie aplikacja działają. Ktoś, coś ,bo moja wiedza na ten temat się wyczerpała. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 W dniu 30.11.2019 o 20:36, BODEK510 napisał: Oglądałem przed chwilą mecz Bayern-Bayer. Tak do 20 minuty wszystko było w porządku, a później zaczął się koszmar. Co chwilę stopklatka i buforowanie. Na innych kanałach dostępnych w CP GO nie było w tym czasie problemów, tylko Eleven1. Internet na światłowodzie 150Mb. Normalnie porażka ta usługa(na wybranych kanałach) Czy zgłaszałeś już tę sytuację? 14 godzin temu, dartman napisał: Od wczoraj aplikacja Polsat Go i Ipla nie działają. Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania. Dodam, że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla), Tablet lenovo ( android 8.1) I android box ( android 6.1) . Aplikacje Netflix, Prime Video czy inne działają bez zarzutu. Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji, odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic to nie dało. Dodam tylko, ze przy udostępnianiu internetu z telefonu ( też lte) obie aplikacja działają. Ktoś, coś ,bo moja wiedza na ten temat się wyczerpała. Czy niedogodności nadal występują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) MIOd wczoraj aplikacja Polsat Go i Ipla nie działalnością. Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania. Dodam, że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla), Tablet lenovo ( android 8.1) I android box ( android 6.1) . Aplikacje Netflix, Prime Video czy inne działają bez zarzutu. Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji, odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic To nic nie dało. Dodam tylko, ze zakonczy udostępniam internet z telefonu ( też lte) Obie aplikacja działają. Ktoś, coś ,no moja wiedza na ten temat się wyczerpała. Dziś wszystko wróciło do normy jest OK. Edytowane 2 Grudnia 2019 przez dartman 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Mam pytanie:od jakiego pakietu jest u was dostępny kanał Polsat Music HD? Ja mam Familijny Hd i pojawia się napis" tego kanału nie ma w twoim abonamencie"...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Na Rodzinnym HD działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 12 godzin temu, rafalowski napisał: Mam pytanie:od jakiego pakietu jest u was dostępny kanał Polsat Music HD? Ja mam Familijny Hd i pojawia się napis" tego kanału nie ma w twoim abonamencie"...? Kanał Polsat Music HD (pozycja 174) jest dostępny już od pakietu MINI HD. W tym przypadku sugeruję ponowienie uprawnień. Aby tego dokonać, należy zalogować się do w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" - > "Telewizja" - >"Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności pozostań na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając go na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Przepraszam ale nie chodzi mi o usługę telewizji satelitarnej.To oczywiste że jest od pakietu Rodzinnego HD. Chodzi mi o usługę Cyfrowy Polsat On The Go. Mam pakiet Familijny HD i w tym pakiecie Polsat Music nie jest dostępny. Chciałem się po prostu upewnić czy inni też tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 W ON THE GO kanał jest dostępny od wcześniej wspomnianego pakietu. Jeśli korzystasz z przeglądarki, to zweryfikuj, czy sytuacja występuje również na innej. W przypadku aplikacji, spróbuj ją ponownie zainstalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Czy w aplikacji CP Go nie można normalnie ułożyć listy kanałów tematycznie bo są porozrzucane w cały świat ? Filtry nie można by zapamiętać na stałe aż się samemu nie zmieni wyboru tylko są na czas sesji. Np. chcę tylko sport i wiedza. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez kobi666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Dziękuję za informacje. Obecnie korzystam w promocji jeszcze przez miesiąc z Hbo, wiec na razie nie będę nic kombinował z ponawianiem uprawnień. Zdziwiło mnie po prostu że mam dostęp do mnóstwa kanałów (ostatnio nawet z otwartego okienka) a Polsat Music -nie działa, tylko jest podświetlony na szaro z informacją że nie ma go w moim abonamencie. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kobi666 Nie ma możliwości ułożenia własnej listy kanałów w aplikacji Cyfrowy Polsat GO Zgodnie z tym, co zauważyłeś, filtry można ustawić jedynie na czas sesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrycja12 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Czy ktoś wie kiedy włącza mi dekoder podpisałam dziś umowę a żaden program nadal nie idzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Czy kanały są już dostępne? Jeśli nie, to prosimy o podanie komunikatu, który się pojawia na ekranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 10 godzin temu, Patrycja12 napisał: Czy ktoś wie kiedy włącza mi dekoder podpisałam dziś umowę a żaden program nadal nie idzie ? A to nowy dekoder czy jakiś stary wskrzeszałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Czy mi sie wydaje czy jednak to prawda ze tvn 24 bis zniknął z listy kanałów cp go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Tak rzeczywiście. Sprawdziłem przed chwilą i nie ma. Najwidoczniej chcą abyśmy oglądali Polsat News 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra69 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 pomóżcie :) mam cyfrowy polsat GO na telewizorze (TCL), wszystko chodzi ok jednak jedna rzecz bardzo mnie irytuje :( często na kanale TVN Style (na innych nie sprawdzałem) mam komunikat "nadawca nie pozwala na udostępnianie treści" czy coś podobnego. Czasem działa a czasem jest taki komunikat :( co może być powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.