Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 17.11.2019 o 17:25, maniek357 napisał:

A masz w umowie usługę On The GO ? Pewnie masz tylko "katalogi online", które dają dostęp do kanałów na żywo w CP GO jedynie na urządzeniach mobilnych (ja też tak mam). 

 

A ja mam taki sam problem, a "Opcja ON THE GO" widnieje jako element pakietu (Pakiet Familijny Max HD). Z czego może to wynikać? Na telefonie działa, na komputerze (różne przeglądarki) nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem to, zarówno na Chrome, jak i na Firefox - efekt ten sam. Poskutkowało to tym, że musiałem dodawać nowe urządzenia do listy.

Swoją drogą - w usłudze jest mowa o 3 urządzeniach, na liście może być 5 (tak jest u mnie). Czy to może mieć jakiś wpływ na działanie usługi?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej sytuacji, proszę o zapisanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsacie -> Napisz do nas. Jeśli prześlesz mi później numer karty w wiadomości prywatnej, to postaram się przyspieszyć realizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem przed chwilą mecz Bayern-Bayer. Tak do 20 minuty wszystko było w porządku, a później zaczął się koszmar. Co chwilę stopklatka i buforowanie. Na innych kanałach dostępnych w CP GO nie było w tym czasie problemów, tylko Eleven1.  Internet na światłowodzie 150Mb.  Normalnie porażka ta usługa(na wybranych kanałach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj aplikacja Polsat  Go  i Ipla nie działają.  Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla  Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania.  Dodam,  że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla),  Tablet lenovo ( android 8.1)  I android box  ( android 6.1) . Aplikacje Netflix,  Prime Video czy inne działają bez zarzutu.  Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji,  odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic to nie  dało.   Dodam tylko,  ze przy udostępnianiu  internetu z telefonu ( też lte)   obie aplikacja działają.  Ktoś,  coś ,bo  moja wiedza na ten temat się wyczerpała. 

 

Edytowane przez dartman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2019 o 20:36, BODEK510 napisał:

Oglądałem przed chwilą mecz Bayern-Bayer. Tak do 20 minuty wszystko było w porządku, a później zaczął się koszmar. Co chwilę stopklatka i buforowanie. Na innych kanałach dostępnych w CP GO nie było w tym czasie problemów, tylko Eleven1.  Internet na światłowodzie 150Mb.  Normalnie porażka ta usługa(na wybranych kanałach)

Czy zgłaszałeś już tę sytuację?

14 godzin temu, dartman napisał:

Od wczoraj aplikacja Polsat  Go  i Ipla nie działają.  Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla  Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania.  Dodam,  że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla),  Tablet lenovo ( android 8.1)  I android box  ( android 6.1) . Aplikacje Netflix,  Prime Video czy inne działają bez zarzutu.  Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji,  odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic to nie  dało.   Dodam tylko,  ze przy udostępnianiu  internetu z telefonu ( też lte)   obie aplikacja działają.  Ktoś,  coś ,bo  moja wiedza na ten temat się wyczerpała. 

 

Czy niedogodności nadal występują? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIOd wczoraj aplikacja Polsat  Go  i Ipla nie działalnością.  Internet lte Polsatu ( router Huawei b 525) prędkość OK 40 mbs/s. Zarówno na Polsat Go jak I na Ipla  Cały czas buforuje, Po kilku minutach wyskakuje komunikat o błędzie odtwarzania.  Dodam,  że sytuację taka na telewizirzre Sony Bravia ( Ipla),  Tablet lenovo ( android 8.1)  I android box  ( android 6.1) . Aplikacje Netflix,  Prime Video czy inne działają bez zarzutu.  Przeprowadziłem czyszczenie aplikacji,  odinstowałem i zainstslowałem od nowa nic To nic nie  dało.   Dodam tylko,  ze  zakonczy udostępniam internet z telefonu ( też lte)   Obie aplikacja działają.  Ktoś,  coś ,no moja wiedza na ten temat się wyczerpała. 

Dziś wszystko wróciło do normy jest OK. 

Edytowane przez dartman
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, rafalowski napisał:

Mam pytanie:od jakiego pakietu jest u was dostępny kanał Polsat Music HD? Ja mam Familijny Hd i pojawia się napis" tego kanału nie ma w twoim abonamencie"...?


Kanał Polsat Music HD (pozycja 174) jest dostępny już od pakietu MINI HD. W tym przypadku sugeruję ponowienie uprawnień. Aby tego dokonać, należy zalogować się do w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" - > "Telewizja" - >"Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności pozostań na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając go na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w aplikacji CP Go nie można normalnie ułożyć listy kanałów tematycznie bo są porozrzucane w cały świat ? Filtry nie można by zapamiętać na stałe aż się samemu nie zmieni wyboru tylko są na czas sesji. Np. chcę tylko sport i wiedza.

Edytowane przez kobi666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informacje. Obecnie korzystam w promocji jeszcze przez miesiąc z Hbo, wiec na razie nie będę nic kombinował z ponawianiem uprawnień. Zdziwiło mnie po prostu że mam dostęp  do mnóstwa kanałów (ostatnio nawet z otwartego okienka) a Polsat Music -nie działa, tylko jest podświetlony na szaro z informacją że nie ma go w moim abonamencie. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomóżcie :) mam cyfrowy polsat GO na telewizorze (TCL), wszystko chodzi ok jednak jedna rzecz bardzo mnie irytuje :( często na kanale TVN Style (na innych nie sprawdzałem) mam komunikat "nadawca nie pozwala na udostępnianie treści" czy coś podobnego. Czasem działa a czasem jest taki komunikat :( co może być powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...