Jump to content

Cyfrowy Polsat GO & On The Go


Recommended Posts

28 minut temu, patryszq napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat a moze tak jakies info o HBO GO - nadal nie dziala w urzadzeniach mobilnych !!! pisalem w odpowiednim dziale ale udaje Pan ze nie widzi zapytania czy jak ?? HBO odsyła do Was bo to po Waszej stronie jest problem ! ! !

 

Serwis powinien już działać poprawnie. Proszę, spróbuj pobrać aplikację ponownie i zweryfikuj sytuację. 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Serwis powinien już działać poprawnie. Proszę, spróbuj pobrać aplikację ponownie i zweryfikuj sytuację. 

 

Serdecznie dziękuje za info - note 10+ hbo go działa poprawnie - mogę zalogować się poprzez ICOK

 

Dziękuję 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Tak próbowałem ale pojawia się info "za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę operatora" i nic się nie dzieje. Na androidzie 9 był ten sam problem ale od kilku dni jest jest już w porządku.

Edited by 1982misiek
Link to post
Share on other sites
W dniu 12.10.2019 o 00:07, OlafS napisał:

Nie

(i jak dla mnie jest to całkiem głupie)


No to wyobraź sobie, że idzie burza tracisz dobrą siłę i jakość anteny i nie działa Ci część kanałów, wtedy hoop uruchamiasz sobie CP GO na dekoderze i dalej masz dostęp do wszystkich swoich kanałów na dekoderze.

Pozdrawiam

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, klima napisał:


No to wyobraź sobie, że idzie burza tracisz dobrą siłę i jakość anteny i nie działa Ci część kanałów, wtedy hoop uruchamiasz sobie CP GO na dekoderze i dalej masz dostęp do wszystkich swoich kanałów na dekoderze.

Pozdrawiam

(i jak dla mnie jest to całkiem głupie)

No właśnie o to mi chodzi- jaki problem i w czym by móc odbierać te same kanały na tym samym dekoderze :?: 

Link to post
Share on other sites

Witam. W tym wątku wyczytałem, że można usunąć nieużywane urządzenia z listy On The Go, bez czekania tygodniami, robiąc to za pomocą konsultanta.. Dzwoniłem do konsultanta CP ale mi odmówił. Jak w takim razie to zrobić?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Lockerz napisał:
Witam. W tym wątku wyczytałem, że można usunąć nieużywane urządzenia z listy On The Go, bez czekania tygodniami, robiąc to za pomocą konsultanta.. Dzwoniłem do konsultanta CP ale mi odmówił. Jak w takim razie to zrobić?

 

To chyba innej opcji nie ma, jeśli odmówił. Chociaż dziwne, bo ja dzwoniłem w piątek z tym samym problemem i bez niczego wykasował mi tyle urządzeń ile chciałem. Musisz tylko pamiętać, żeby dzwoniąc podkreślić (o co sami zapytają), że jesteś właścicielem konta (ja za pierwszym razem nie potwierdziłem (pakiet jest na tatę). Za drugim razem dopiero się udało. :)

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
W dniu 14.10.2019 o 17:36, patryszq napisał:

 

Serdecznie dziękuje za info - note 10+ hbo go działa poprawnie - mogę zalogować się poprzez ICOK

 

Dziękuję 

 

I jak tam Wasze reklamacje HBO GO ... dziś otrzymałem email od CP  , że aplikacja już działa poprawnie ... i w ramach rekompensaty za czas dysfunkcji  serwisu pomniejszają mój abonament o 30zł , miłe zaskoczenie gdyż w reklamacji prosiłem o symboliczny zwrot 10zł za usługę . Miło :) 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...