Mates25 0 Posted October 14 Mam pytanie do osób używających CP Go na android TV (w moim przypadku mi box). Czy taka klawiatura (a konkretnie jej touchpad) ogarnie aplikacje, czy lepiej zwykłą myszka?https://allegro.pl/oferta/podswietlana-klawiatura-bezprzewodowa-smart-tv-i8-7899902647?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Quote Share this post Link to post Share on other sites
lary504 2 Posted October 14 Mam też klawiaturę, ale wygodniej obsługuje mi się myszką. Kwestia przyzwyczajenia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mates25 0 Posted October 14 Czyli generalnie potwierdzasz że takową klawiaturą da się bez problemów nawigować po menu CP GO? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 14 10 godzin temu, jupiter napisał: No ale chwila chwila, już jest noc już dawno po meczu a nadal Polsatu Sport nie ma w CP GO ani w Ipli! To już lepiej by było wstawić taką tabliczkę z informacją a nie usuwać kanał zupełnie. Czy aktualnie sytuacja wróciła do normy? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mates25 0 Posted October 14 U mnie na CP GO Polsat Sport już jest....czy ta sytuacja (brak licencji) tyczy się tylko meczów reprezentacji Polski czy jeszcze np. przy LM też można się spodziewać takiej sytuacji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 14 Nie posiadamy licencji na transmisję meczów reprezentacji Polski. Wszystkie rozgrywki Ligi Mistrzów są gwarantowane w pakiecie Polsat Sport Premium. Quote Share this post Link to post Share on other sites
patryszq 50 Posted October 14 @Specjalista Cyfrowy Polsat a moze tak jakies info o HBO GO - nadal nie dziala w urzadzeniach mobilnych !!! pisalem w odpowiednim dziale ale udaje Pan ze nie widzi zapytania czy jak ?? HBO odsyła do Was bo to po Waszej stronie jest problem ! ! ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mates25 0 Posted October 14 U mnie po bardzo długim czasie w weekend wreszcie udało się uruchomić na smartfonie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 14 28 minut temu, patryszq napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat a moze tak jakies info o HBO GO - nadal nie dziala w urzadzeniach mobilnych !!! pisalem w odpowiednim dziale ale udaje Pan ze nie widzi zapytania czy jak ?? HBO odsyła do Was bo to po Waszej stronie jest problem ! ! ! Serwis powinien już działać poprawnie. Proszę, spróbuj pobrać aplikację ponownie i zweryfikuj sytuację. Quote Share this post Link to post Share on other sites
1982misiek 20 Posted October 14 HBO GO na Lenovo TAB 2 A7-10F nadal nie działa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
patryszq 50 Posted October 14 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Serwis powinien już działać poprawnie. Proszę, spróbuj pobrać aplikację ponownie i zweryfikuj sytuację. Serdecznie dziękuje za info - note 10+ hbo go działa poprawnie - mogę zalogować się poprzez ICOK Dziękuję 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 15 15 godzin temu, 1982misiek napisał: HBO GO na Lenovo TAB 2 A7-10F nadal nie działa. Próbowałeś ponownie zainstalować aplikację? Jeśli tak , proszę, napisz mi, co dokładnie się dzieje przy próbie skorzystania z serwisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
1982misiek 20 Posted October 15 (edited) Tak próbowałem ale pojawia się info "za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę operatora" i nic się nie dzieje. Na androidzie 9 był ten sam problem ale od kilku dni jest jest już w porządku. Edited October 15 by 1982misiek Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 15 Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja występuje również na innych przeglądarkach. Dodatkowo wyczyść pliki cookies. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klima 1 Posted October 15 W dniu 12.10.2019 o 00:07, OlafS napisał: Nie (i jak dla mnie jest to całkiem głupie) No to wyobraź sobie, że idzie burza tracisz dobrą siłę i jakość anteny i nie działa Ci część kanałów, wtedy hoop uruchamiasz sobie CP GO na dekoderze i dalej masz dostęp do wszystkich swoich kanałów na dekoderze. Pozdrawiam 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
1982misiek 20 Posted October 15 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja występuje również na innych przeglądarkach. Dodatkowo wyczyść pliki cookies. Dzisiaj już działa normalnie również na starszym androidzie 5.1. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlafS 156 Posted October 15 3 godziny temu, klima napisał: No to wyobraź sobie, że idzie burza tracisz dobrą siłę i jakość anteny i nie działa Ci część kanałów, wtedy hoop uruchamiasz sobie CP GO na dekoderze i dalej masz dostęp do wszystkich swoich kanałów na dekoderze. Pozdrawiam (i jak dla mnie jest to całkiem głupie) No właśnie o to mi chodzi- jaki problem i w czym by móc odbierać te same kanały na tym samym dekoderze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lockerz 0 Posted October 16 Witam. W tym wątku wyczytałem, że można usunąć nieużywane urządzenia z listy On The Go, bez czekania tygodniami, robiąc to za pomocą konsultanta.. Dzwoniłem do konsultanta CP ale mi odmówił. Jak w takim razie to zrobić? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krzysiek11:) 119 Posted October 16 Trafiłeś na niekumatego konsultanta najwidoczniej. Możesz to jeszcze zrobić pisząc do nich email lub pisząc poprzez ICOK. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mates25 0 Posted October 16 (edited) 1 godzinę temu, Lockerz napisał: Witam. W tym wątku wyczytałem, że można usunąć nieużywane urządzenia z listy On The Go, bez czekania tygodniami, robiąc to za pomocą konsultanta.. Dzwoniłem do konsultanta CP ale mi odmówił. Jak w takim razie to zrobić? To chyba innej opcji nie ma, jeśli odmówił. Chociaż dziwne, bo ja dzwoniłem w piątek z tym samym problemem i bez niczego wykasował mi tyle urządzeń ile chciałem. Musisz tylko pamiętać, żeby dzwoniąc podkreślić (o co sami zapytają), że jesteś właścicielem konta (ja za pierwszym razem nie potwierdziłem (pakiet jest na tatę). Za drugim razem dopiero się udało. Edited October 16 by Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aro 108 Posted October 16 Zadzwoń jeszcze raz to może trafisz na ogarniętego konsultanta i załatwisz sprawę od razu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
patryszq 50 Posted October 16 W dniu 14.10.2019 o 17:36, patryszq napisał: Serdecznie dziękuje za info - note 10+ hbo go działa poprawnie - mogę zalogować się poprzez ICOK Dziękuję I jak tam Wasze reklamacje HBO GO ... dziś otrzymałem email od CP , że aplikacja już działa poprawnie ... i w ramach rekompensaty za czas dysfunkcji serwisu pomniejszają mój abonament o 30zł , miłe zaskoczenie gdyż w reklamacji prosiłem o symboliczny zwrot 10zł za usługę . Miło Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBravo97 76 Posted November 3 Zauważyłem, że zniknęły mi kanały HBO oraz PSP z CP GO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted November 4 13 godzin temu, JohnnyBravo97 napisał: Zauważyłem, że zniknęły mi kanały HBO oraz PSP z CP GO Nadal kanały nie są dostępne u Ciebie? Quote Share this post Link to post Share on other sites