Jump to content
IPB

Cyfrowy Polsat GO & On The Go

Recommended Posts

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

 

 

Czy nadal występuje taka sytuacja? Jeśli tak, to proszę o informacje, z jakich dokładnie urządzeń korzystacie.

 

 

 

W tej sytuacji proszę, zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp

Witam. Czy udało Ci się dezaktywować urządzenia? Aby jednocześnie usunąć wszystkie powiązane sprzęty można również zapisać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas.

Jeśli chodzi o mój telefon to Motorola Moto G5S Android 8.1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Czy nadal występuje taka sytuacja? Jeśli tak, to proszę o informacje, z jakich dokładnie urządzeń korzystacie.

 

 

Aktualnie wszystkie kanały w CP GO w aplikacji mobilnej mi działają. Urządzenie to Samsung Galaxy S9. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa wam serwis cyfrowypolsat go? Bo mi wyskakuje komunikat, że strona jest niebezpieczna i nie można na nią wejść.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Właśnie kiedy to poprawicie. Konsultant kazał mi wchodzić na niezabezpieczonej. A jak napisałem  że to niebezpiecznie to napisał: Wybór należy do Ciebie.

 

Edited by kocik89

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, grzechu1991 napisał:

Działa wam serwis cyfrowypolsat go? Bo mi wyskakuje komunikat, że strona jest niebezpieczna i nie można na nią wejść.

Przepraszam za tę sytuację. Aktualnie serwis powinien poprawnie działać. W przeciwnym razie, proszę o wiadomość zwrotną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.08.2019 o 22:05, jasminn8827 napisał:

A jak na przeglądarce chrome nie chce odtworzyć żadnego kanału bo wyskakuje błąd 9500? Ktoś coś pomoże?

Mam ten błąd 9500 na przeglądarce w tv  lg oled55c8pla. Na konto się zalogowałem. Po wybraniu dowolnego  kanału z listy dostępnych zaczyna się ładowanie obrazu i po chwili wyskakuje błąd 9500. Żadnego kanału nie można obejrzeć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.08.2019 o 22:05, jasminn8827 napisał:

A jak na przeglądarce chrome nie chce odtworzyć żadnego kanału bo wyskakuje błąd 9500? Ktoś coś pomoże?

Proszę o informację, czy sytuacja nadal występuje. Jeśli tak, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki, zamknij wszystkie karty i ponownie wejdź na stronę. Następnie zweryfikuj, czy komunikat nadal widnieje.

W dniu 18.08.2019 o 10:12, wery napisał:

Mam ten błąd 9500 na przeglądarce w tv  lg oled55c8pla. Na konto się zalogowałem. Po wybraniu dowolnego  kanału z listy dostępnych zaczyna się ładowanie obrazu i po chwili wyskakuje błąd 9500. Żadnego kanału nie można obejrzeć.

Proszę o informację, czy chodzi o aplikację na dekoderze, czy skorzystanie z przeglądarki na smart TV.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę o informację, czy chodzi o aplikację na dekoderze, czy skorzystanie z przeglądarki na smart TV.

Chodzi o skorzystanie z przeglądarki na smart TV lg oled55c8pla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy działają u Was kanały on line w aplikacji CP GO na smartfonie? U mnie dzisiaj wystąpił ten problem, żaden kanał nie działa, wszystkie są wyszarzone , natomiast materiały VOD działają.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Też mam wyszarzone, ale jak wejdę na Androidzie przez filtrowanie kategorii kanałów to działają. ;)

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Coś tam się dzieje bo jest kopia  MTV Rocks. I jak się weźmie z filtrowania rozrywkę to też nie działają. 

Edited by wojtekmedia2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam pytanie. Czy Disney Channel w CP GO i na dekoderze jest w tej samej wersji, bo córka twierdzi że nie? W CP GO oglądała o tej porze jakiś serial "Następcy", a twierdzi, że w dekoderze go brak.

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zarówno na dekoderze jak i w Cyfrowym Polsacie GO nadawane są w tym samym czasie te same programy. Jednakże mogło zdarzyć się, iż Twoja córka przewinęła oglądanie w CP GO do tyłu. Przypominam, iż kanały można cofnąć 3h wstecz. Stąd pewnie ta różnica. :)

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jaka promocja otwarte okno w CP GO bo mam prawie wszystkie kanały odkodowane nawet Eleveny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem z CP GO, mianowicie posiadam Samsunga z 2018 roku 55NU8042 i chcę odpalić CP GO na nim przez przeglądarkę, bo apki nie mają i po odpaleniu na przeglądarce niektórych kanałów (niektóre normalnie działają) pojawia się taki oto error.

UzzpVIs.jpg

 

Natomiast gdy w opcjach internetu dam "Widok pulpitu" to pojawia się taka informacja:

ZBVlXaB.jpg

 

Problem w tym, ze w aplikacjach nie ma Silverlighta 5.0 więc tez nie przejdzie...

 

Miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać? Dodam, że różnie te kanały chodzą, nie ma tak, że np Polsat 2 ciągle chodzi, tylko czasem działa, czasem nie, tak samo np. Evelen czasem działa czasem nie, różnie jest. Jak temu zaradzic??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...