Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

 

 

Czy nadal występuje taka sytuacja? Jeśli tak, to proszę o informacje, z jakich dokładnie urządzeń korzystacie.

 

 

 

W tej sytuacji proszę, zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp

Witam. Czy udało Ci się dezaktywować urządzenia? Aby jednocześnie usunąć wszystkie powiązane sprzęty można również zapisać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas.

Jeśli chodzi o mój telefon to Motorola Moto G5S Android 8.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Czy nadal występuje taka sytuacja? Jeśli tak, to proszę o informacje, z jakich dokładnie urządzeń korzystacie.

 

 

Aktualnie wszystkie kanały w CP GO w aplikacji mobilnej mi działają. Urządzenie to Samsung Galaxy S9. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
20 godzin temu, grzechu1991 napisał:

Działa wam serwis cyfrowypolsat go? Bo mi wyskakuje komunikat, że strona jest niebezpieczna i nie można na nią wejść.

Przepraszam za tę sytuację. Aktualnie serwis powinien poprawnie działać. W przeciwnym razie, proszę o wiadomość zwrotną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2019 o 22:05, jasminn8827 napisał:

A jak na przeglądarce chrome nie chce odtworzyć żadnego kanału bo wyskakuje błąd 9500? Ktoś coś pomoże?

Mam ten błąd 9500 na przeglądarce w tv  lg oled55c8pla. Na konto się zalogowałem. Po wybraniu dowolnego  kanału z listy dostępnych zaczyna się ładowanie obrazu i po chwili wyskakuje błąd 9500. Żadnego kanału nie można obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2019 o 22:05, jasminn8827 napisał:

A jak na przeglądarce chrome nie chce odtworzyć żadnego kanału bo wyskakuje błąd 9500? Ktoś coś pomoże?

Proszę o informację, czy sytuacja nadal występuje. Jeśli tak, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki, zamknij wszystkie karty i ponownie wejdź na stronę. Następnie zweryfikuj, czy komunikat nadal widnieje.

W dniu 18.08.2019 o 10:12, wery napisał:

Mam ten błąd 9500 na przeglądarce w tv  lg oled55c8pla. Na konto się zalogowałem. Po wybraniu dowolnego  kanału z listy dostępnych zaczyna się ładowanie obrazu i po chwili wyskakuje błąd 9500. Żadnego kanału nie można obejrzeć.

Proszę o informację, czy chodzi o aplikację na dekoderze, czy skorzystanie z przeglądarki na smart TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy Disney Channel w CP GO i na dekoderze jest w tej samej wersji, bo córka twierdzi że nie? W CP GO oglądała o tej porze jakiś serial "Następcy", a twierdzi, że w dekoderze go brak.

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno na dekoderze jak i w Cyfrowym Polsacie GO nadawane są w tym samym czasie te same programy. Jednakże mogło zdarzyć się, iż Twoja córka przewinęła oglądanie w CP GO do tyłu. Przypominam, iż kanały można cofnąć 3h wstecz. Stąd pewnie ta różnica. :)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z CP GO, mianowicie posiadam Samsunga z 2018 roku 55NU8042 i chcę odpalić CP GO na nim przez przeglądarkę, bo apki nie mają i po odpaleniu na przeglądarce niektórych kanałów (niektóre normalnie działają) pojawia się taki oto error.

UzzpVIs.jpg

 

Natomiast gdy w opcjach internetu dam "Widok pulpitu" to pojawia się taka informacja:

ZBVlXaB.jpg

 

Problem w tym, ze w aplikacjach nie ma Silverlighta 5.0 więc tez nie przejdzie...

 

Miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać? Dodam, że różnie te kanały chodzą, nie ma tak, że np Polsat 2 ciągle chodzi, tylko czasem działa, czasem nie, tak samo np. Evelen czasem działa czasem nie, różnie jest. Jak temu zaradzic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...