bart18 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) Mi z tego co nie mam w CP świecą oprócz PSP też HBO 2 i HBO 3. Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) Mi wszystko świeci,oprócz canal+ który miałem wykupić,ale po wczorajszych wyczynach,nie dam za to ani złotówki. Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 A mi wszystko świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Też mam dostęp do kanałów PSP, ale to może być zwykły błąd w uprawnieniach, ponieważ na satelicie są zakodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 16 minut temu, neo_patryk napisał: Też mam dostęp do kanałów PSP, ale to może być zwykły błąd w uprawnieniach, ponieważ na satelicie są zakodowane. Pewnie tak. Mi również mimo iż nie mam w pakiecie to "świeci" PSP 1/2 i HBO 2 i 3. Na sat zakodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Piszcie więcej to na pewno długo podziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Ale przynajmniej zadowolenie abonentów jest większe niż zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Działają wam kanały w CP GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Mi dzisiaj nie działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Ipla nie działa,a w cp go polsat news mi ruszył reszta błąd.Np polsat sport premium działa,ale jest tylko jakość 320.Z tymi aplikacjami są wiecznie jakieś problemy.Sypie się to wszystko non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 U mnie CP GO na komputerze działa dobrze, a na telefonie niektóre kanały nie chcą działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Ipla nie działa Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 W CP GO na telefonie nie działa mi tylko Travel Channel. Tak to aktualnie oprócz tego, wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 W pakiecie Rodzinnym HD odkodowane w CP GO są oczywiście HBO 2 i HBO 3 oraz m.in. kanały tematyczne TVN, FOX, MTV Live, VH1, DTX, History2, paczka National Geographic, Eurosporty, Filmbox Action, Polsat Sport News, Polsat Sport Fight. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 6 godzin temu, sapcio7 napisał: Mi dzisiaj nie działają U mnie jest informacja żeby aktywować czyli dzwonić do nich.W sumie nigdy w to nie wchodziłem dziś pierwszy raz z ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Godzinę temu, maniek357 napisał: W pakiecie Rodzinnym HD odkodowane w CP GO są oczywiście HBO 2 i HBO 3 oraz m.in. kanały tematyczne TVN, FOX, MTV Live, VH1, DTX, History2, paczka National Geographic, Eurosporty, Filmbox Action, Polsat Sport News, Polsat Sport Fight. Na jakim urządzeniu tobie te kanały działają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Tablet / telefon. Na PC nie działa wcale, bo nie mam opcji On the Go w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Hej , czy na infolinii CP usuną mi wszystkie przypisane urządzenia w CP GO , samemu można 1 na tydzień usunąć - wiem zabezpieczenia ... poki co 2 konsuli z infolinii powiedzialo ze nie usuną mi , mam sobie sam usuwać i czekać serio ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Powinni ci bez problemu usunąć wszystkie urządzenia z listy. Widać trafiłeś na kiepskich konsuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Konsultant ma obowiązek usunąć urządzenia z ON THE GO jeśli go tylko o to poprosisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Miałem taką samą sytuacje jak Ty i bez problemu usunęli mi wszystkie urządzenia po pierwszej rozmowie z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Trafiłem najwidoczniej na no sorry niedouczonych osobników - teraz czas na połączenie 30 minut !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 W CP GO nie mogę zamówić filmu pt. Pitbull. Ostatni Pies. Wywala "błąd serwisu 37-16002" przy przejściu do płatności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Szkoda że CP GO w Evobox nie ma opcji oglądania live kanałów - była by to alternatywa w razie armagedonu pogodowego.... i braku sygnału 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 3.08.2019 o 17:15, wlodar123 napisał: W CP GO na telefonie nie działa mi tylko Travel Channel. Tak to aktualnie oprócz tego, wszystko gra. W dniu 3.08.2019 o 12:33, Max2 napisał: Ipla nie działa,a w cp go polsat news mi ruszył reszta błąd.Np polsat sport premium działa,ale jest tylko jakość 320.Z tymi aplikacjami są wiecznie jakieś problemy.Sypie się to wszystko non stop. W dniu 3.08.2019 o 12:40, Jakub471 napisał: U mnie CP GO na komputerze działa dobrze, a na telefonie niektóre kanały nie chcą działać Czy nadal występuje taka sytuacja? Jeśli tak, to proszę o informacje, z jakich dokładnie urządzeń korzystacie. 16 godzin temu, wlodar123 napisał: W CP GO nie mogę zamówić filmu pt. Pitbull. Ostatni Pies. Wywala "błąd serwisu 37-16002" przy przejściu do płatności. W tej sytuacji proszę, zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp 23 godziny temu, patryszq napisał: Hej , czy na infolinii CP usuną mi wszystkie przypisane urządzenia w CP GO , samemu można 1 na tydzień usunąć - wiem zabezpieczenia ... poki co 2 konsuli z infolinii powiedzialo ze nie usuną mi , mam sobie sam usuwać i czekać serio ?? Witam. Czy udało Ci się dezaktywować urządzenia? Aby jednocześnie usunąć wszystkie powiązane sprzęty można również zapisać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.