Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ok, pamiętam, że miałem jakieś problemy z uruchamianiem usługi GO na innych przeglądarkach i stąd wynikało, że używałem IE, które służyło mi tylko do tego celu tzn. oglądania programów w usłudze GO.

Muszę sprawdzić na innej przeglądarce tylko usługa wykrywa to jako nowe urządzenie, a osiągnąłem już limit i muszę czekać tydzień żeby jakieś usunąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, tu_tek napisał:

ok, pamiętam, że miałem jakieś problemy z uruchamianiem usługi GO na innych przeglądarkach i stąd wynikało, że używałem IE, które służyło mi tylko do tego celu tzn. oglądania programów w usłudze GO.

Muszę sprawdzić na innej przeglądarce tylko usługa wykrywa to jako nowe urządzenie, a osiągnąłem już limit i muszę czekać tydzień żeby jakieś usunąć.

Witam. 
Również sugeruję sprawdzenie sytuacji na innej przeglądarce internetowej. Jeżeli w przyszłości niedogodność nadal będzie występować, to proszę o zapisanie w tej sprawie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOKhttps://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp W tym celu po zalogowaniu się, należy wejść w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Konsultanci zbadają tę kwestię i udzielą niezbędnej pomocy. Następnie zachęcam do przesłania mi numeru karty dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyśpieszyć realizację.  
Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tu_tek napisał:

Muszę sprawdzić na innej przeglądarce tylko usługa wykrywa to jako nowe urządzenie, a osiągnąłem już limit i muszę czekać tydzień żeby jakieś usunąć.

Jeśli nic nie kombinowałeś w ostatnich dniach to śmiało możesz usunąć konto przypisane do IE i zaraz zalogować się np. z Firefoxa, jeśli się nie da to telefon do CP i konsul od ręki wyczyści ci konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Może ktoś będzie mi w stanie pomóc tutaj zanim odezwie się do mnie ICOK. Wczoraj wszedłem do biedry i kupiłem budżetowy tablet HYKKER mytab 10 za jakieś 190PLN. W sumie zrobiłem to jedynie z myślą, żeby go kupić do oglądania Cyfrowy Polsat GO na balkonie :). Tablet w sumie bardzo toporny ale 10`` i 3G i Android 7.0 za tą cenę to warto (nawet jedynie do oglądania video i słuchania muzyki).

Po wieczorze walki z tym urządzeniem sytuacja wygląda tak:

- DLNA i odbiór materiału z serwera domowego - śmiga bardzo fajnie

- Kodi - śmiga

- HBO GO ( w ramach abonamentu cyfrowego Polsatu) - śmiga też ok

- Cyfrowy Polsat GO - NIE ( jak wybiorę kanał, dekodowany jest tylko dźwięk ale nie mam obrazu , Apka nie zawiesza się  )

 

I tu jest moje pytanie, czy ktoś miał coś podobnego?

Czy może muszę coś doinstalować na tabletu ( jakiś kodek , lub coś takiego ) żeby to zadziałało. Konto Polsat mam ok, mój stary Samsung TAB działa z Polsatem bdb wiec dostępy do kanałów mam prawidłowe. 

 

Podczas tej całej zabawy raz pojawił mi się błąd odtwarzania (100050), w sumie po zainstalowaniu jakiegoś playera ( w tle widziałem nawet klatkę z obrazem ) ale później ponownie pojawił się brak obrazu i jedynie dekodowany jest dźwięk. 

 

Jakby ktoś miał ten tablet albo spotkało go coś podobnego to pls o info. Nie wiem czy jest sens walczyć z tym tematem czy po prostu zwrócić tablet w tygodniu do biedry. Troszkę mi go szkoda no ale jak nie działa poprawnie to coż.

Z góry dzięki za jakąś pomoc.

pzdr,

Edytowane przez mocart
błedy stylistyczne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
proszę, spróbuj odinstalować swoją aplikację, a następnie zainstaluj ją ponownie.
W przypadku, gdy niedogodności nie ustąpią, a wysłałeś już zgłoszenie poprzez ICOK, to podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera.
Postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie serwisu CP GO.Nie posiadam w umowie z telewizją dostępu do tego serwisu.Po zalogowaniu do w/w serwisu na pc lub smartfon kanały online w CP GO mam nie aktywne.Czyli logicznie to ujmując nie działają.Wyświetla komunikat,że nie aktywne.Co ciekawe,po zalogowaniu do tego serwisu z innego urządzenia jakim jest telewizor z aplikacją CP GO,kanały tv online działają.Wszystkie oprócz PSP,oraz HBO pomimo informacji,że opcja ON THE GO jest nie aktywna.Czy jest jakiś błąd w tej aplikacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu podpisałem nową umowę z CP. Miałem Familijny Max HD + Sport + Cinemax + Film. Zmieniłem na Rodzinny HD (obecnie Familijny HD w gratisie) + HBO. Te kanały których miałem już nie mieć w TV już są dla mnie zakodowane. Jednak ostatnio wszedłem na CP GO, a tam mam odblokowane wszystkie dostępne kanały oprócz Elevenów i PSP. I normalnie mogę oglądać np. kanały BBC i wiele innych które mam na dekoderze zablokowane. To jest normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.Wlasnie podpisałem nową umowę z polsatem , a ponieważ często jestem poza granicami Polski chciałem zainstalować Polsat go na FireTv. Instalacja od wersji 1.0.8 udaje się, niestety nie ma możliwości nawigacji pilotem. Aplikacja reaguje jedynie na 2 przyciski : w lewo i w prawo. Próbowałem wgrać inne możliwe wersje aż po najnowszą,ale również bez skutku. Szkoda bo np. ( pilot wp, TVN24,kodi i wiele innych) działa bardzo fajnie tylko Polsat GO nie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...