OlafS Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 U mnie na Firefoxie chodziło bez problemów (aktualnie nie mam bo rodzinie "rozdałem") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Prawdopodobnie problemem jest konieczna do odbioru wtyczka Microsoft Silverlight. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 W dniu 12.02.2019 o 15:42, szymon77 napisał: Witam, Zaloguj się najpierw na komputerze, następnie na telefonie i wszystko działa. Pozdrawiam, Jak pisałeś po zalogowaniu z poziomu komputera koniec problemu, teraz wszystko działa i na telefonie i na tablecie. Kto to wymyślił że warunkiem uruchomienia CP Go jest pierwsze logowanie z poziomu komputera ? Gdyby nie @szymon77 nie pomyślał bym co jest przyczyną komunikatu na telefonie "brak internetu", jeśli już powinien być komunikat: Pierwsze logowaniu wykonaj z poziomu komputera. Wystarczyłoby choć komunikat o tym na stronie CP, może źle szukałem ale ważne że teraz działa. Dziwiło mnie to że inne aplikacje dzialają tylko CP Go nie łączy się z internetem. Gdyby ktoś miał podobny problem już jest rozwiązanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Kupiłem używany smartfon Microsoft Lumia 435. Telefon zaktualizował system do Windowsa 10. Czy na smartfony z Win 10 jest aplikacja Cyfrowy Polsat Go? Szukałem w sklepie mikrosoftu, ale niestety nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Nie znajdziesz, ponieważ na smartfony windowsa nie ma apki CP GO ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pgrzesp Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Witam. Mam telefon samsunga galaxy s5 g900f na androidzie 6.01,zainstalowałem cyfrowy Polsat go ,lecz gdy chce włączyć cokolwiek tv itd. Wyskakuje mi info "wystąpił błąd odtwarzania materiału 100030". W czym jest problem, kiedyś normalnie mogłem oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Teraz nie mam telefonu z androidem i nie wiem czy w obecnej wersji aplikacji będzie tak samo. Gdy miałem kiedyś jakiegoś Huawei, modelu nie pamiętam to miałem podobny problem. Wejdź w ustawienia w otwartej aplikacji i kliknij w "Użyj starszej wersji odtwarzacza", czy jakoś podobnie. U mnie wtedy to pomogło. Czy tak da się w obecnej wersji aplikacji to nie wiem, bo teraz nie używam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 wg mnie stare androidy nie są już wspierane rozwiązaniem jest zainstalowanie starszej wersji aplikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Istnieje jakiś sposób aby oglądać wygodnie Cyfrowy Polsat Go z telewizora Samsung? Starszej klasy ale ma w sobie netflix itp. Lecz nie widze tam aplikacji do obsługi CP GO :(.. Szukam sposobu by pilotem obsługiwać CP GO bo to dla osoby starszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 A jest oparty na Androidzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 W dniu 1.03.2019 o 10:59, Azazell napisał: Istnieje jakiś sposób aby oglądać wygodnie Cyfrowy Polsat Go z telewizora Samsung? Starszej klasy ale ma w sobie netflix itp. Lecz nie widze tam aplikacji do obsługi CP GO :(.. Szukam sposobu by pilotem obsługiwać CP GO bo to dla osoby starszej. Też by mi się ta opcja przydała. Korzystam z laptopa i myszy bezprzewodowej - może starszą osobę można nauczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eindhoven Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Nie wiem co sie dzieje..ze brak jest kanaow tv...zaledwie jest 5..a jeszcze dwa dni temu mialem wszystkie...umowa mam aktualna...dziwi mnie fakt ze nie ma nigdzie informacji co jest powodem...jakas awaria..hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Zadzwoń na infolinię CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 W dniu 2.03.2019 o 20:36, james_b napisał: A jest oparty na Androidzie? Żadnej TV Samsunga nie ma androida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka27 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Posiadam pakiet Familijny.Zainstalowałam aplikację CP GO. Nie aktywowałam ONE THE GO, ale mogę oglądać programy które wchodzą w skład pakietu. Czy za korzystanie z aplikacji bez one the go są pobierane jakieś opłaty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Posiadanie opcji "Katalogi Online" też daje dostęp do kanałów z pakietu w On The GO. Takie info dostałem od specjalisty CP tu na forum. Oczywiście opłat dodatkowych za to nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Od jakiegoś czasu na aplikacji cyfrowy polsat go w smartfonie,na kanałach tv,mam cały czas komunikat wystąpił błąd odtwarzania materiału(100050),to samo mam w ipli.Ma ktoś podobnie??Rzadko kiedy działa. Edytowane 15 Marca 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Przed chwilą sprawdziłem na tablecie i wszystko działa. Edytowane 15 Marca 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Nie działa.A jak wyczyścić listę urządzeń przypisanych do konta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 @Max2 W ICOK-u jest lista urządzeń - tam możesz je usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) 52 minuty temu, Max2 napisał: jak wyczyścić listę urządzeń przypisanych do konta?? Żebyś w przyszłości nie miał takich potrzeb to musisz urządzeniom na których oglądasz pozwolić zapisywać pliki cookies, teraz każde uruchomienie aplikacji jest traktowane jako nowe(kolejne) urządzenie Edytowane 15 Marca 2019 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 18 godzin temu, maniek357 napisał: Posiadanie opcji "Katalogi Online" też daje dostęp do kanałów z pakietu w On The GO. Takie info dostałem od specjalisty CP tu na forum. Oczywiście opłat dodatkowych za to nie ma. Dziwne bo posiadam w ICOK "Katalogi Online" a kanały z CP GO nie działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Działają w aplikacji. W przeglądarce WWW nie. Może jeszcze kwestia pakietu. Mam Rodzinny + Eleven + Cinemax + PSP. Niestety PSP nie działają mi w On The GO i podobno nic się z tym nie da zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Kanały niby są odblokowane a gdy jakiś wybieram to mam komunikat o aktywacji CP GO https://zapodaj.net/e60b3fb2b22ab.png.html Posiadam pakiet Familijny HD Edytowane 15 Marca 2019 przez Krzysiek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Za dużo urządzeń było,do ipli napisałem i wyczyścili.A w icoku można na tydzień tylko jedno usunąć.Dzięki za pomoc,już wszystko działa. 6 minut temu, Krzysiek_ napisał: Kanały niby są odblokowane a gdy jakiś wybieram to mam komunikat o aktywacji CP GO https://zapodaj.net/e60b3fb2b22ab.png.html Posiadam pakiet Familijny HD Mi świecą wszystkie eleveny i hbo,mimo iż niemam ich w pakiecie na dekoderze... Edytowane 15 Marca 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.