Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 12.02.2019 o 15:42, szymon77 napisał:

Witam,

 

Zaloguj się najpierw na komputerze, następnie na telefonie i wszystko działa.

 

Pozdrawiam,

 

Jak pisałeś po zalogowaniu z poziomu komputera koniec problemu, teraz wszystko działa i na telefonie i na tablecie.

Kto to wymyślił że warunkiem uruchomienia CP Go jest pierwsze logowanie z poziomu komputera ?

Gdyby nie @szymon77  nie pomyślał bym co jest przyczyną komunikatu na telefonie "brak internetu", jeśli już powinien być komunikat: 

Pierwsze logowaniu wykonaj z poziomu komputera.

Wystarczyłoby choć komunikat o tym na stronie CP, może źle szukałem ale ważne że teraz działa. Dziwiło mnie to że inne aplikacje dzialają tylko CP Go nie łączy się z internetem.

Gdyby ktoś miał podobny problem już jest rozwiązanie.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie mam telefonu z androidem i nie wiem czy w obecnej wersji aplikacji będzie tak samo.

 

Gdy miałem kiedyś jakiegoś Huawei, modelu nie pamiętam to miałem podobny problem. Wejdź w ustawienia w otwartej aplikacji i kliknij w "Użyj starszej wersji odtwarzacza", czy jakoś podobnie. U mnie wtedy to pomogło. Czy tak da się w obecnej wersji aplikacji to nie wiem, bo teraz nie używam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.03.2019 o 10:59, Azazell napisał:

Istnieje jakiś sposób aby oglądać wygodnie Cyfrowy Polsat Go z telewizora Samsung? Starszej klasy ale ma w sobie netflix itp. Lecz nie widze tam aplikacji do obsługi CP GO :(..  Szukam sposobu by pilotem obsługiwać CP GO bo to dla osoby starszej. 

 

Też by mi się ta opcja przydała. Korzystam z laptopa i myszy bezprzewodowej - może starszą osobę można nauczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu na aplikacji cyfrowy polsat go w smartfonie,na kanałach tv,mam cały czas komunikat wystąpił błąd odtwarzania materiału(100050),to samo mam w ipli.Ma ktoś podobnie??Rzadko kiedy działa.

Edytowane przez Max2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Max2 napisał:

jak wyczyścić listę urządzeń przypisanych do konta??

Żebyś w przyszłości nie miał takich potrzeb to musisz urządzeniom na których oglądasz pozwolić  zapisywać pliki cookies, teraz każde uruchomienie aplikacji jest traktowane jako nowe(kolejne) urządzenie

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, maniek357 napisał:

Posiadanie opcji "Katalogi Online" też daje dostęp do kanałów z pakietu w On The GO. Takie info dostałem od specjalisty CP tu na forum. Oczywiście opłat dodatkowych za to nie ma.

Dziwne bo posiadam w ICOK "Katalogi Online" a kanały z CP GO nie działają :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo urządzeń było,do ipli napisałem i wyczyścili.A w icoku można na tydzień tylko jedno usunąć.Dzięki za pomoc,już wszystko działa.

6 minut temu, Krzysiek_ napisał:

Kanały niby są odblokowane a gdy jakiś wybieram to mam komunikat o aktywacji CP GO :/ https://zapodaj.net/e60b3fb2b22ab.png.html Posiadam pakiet  Familijny HD :) 

Mi świecą wszystkie eleveny i hbo,mimo iż niemam ich w pakiecie na dekoderze...

Edytowane przez Max2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...