Jump to content
IPB

Cyfrowy Polsat GO & On The Go

Recommended Posts

Panowie, mam pytanie, a w zasadzie problem. Mam Polsat Go na komputerze w przeglądarce Google Chrome i znów mam problem, bo on się wylogował samoistnie i każe mi zalogować się jako nowe urządzenie. 2 miesiące temu miałem ten sam problem. Potworzył mi kilka użytkowników i musiałem co 2 tygodnie każdego usuwać. Bo wiadomo, limit 3 urządzenia.

 

Dlaczego tak się dzieje? Nie kasuję cookies w przeglądarce i nic nie robię z czyszczeniem. Jakiś błąd? Czy może jest inny sposób na logowanie się do GO z poziomu Windows, aby był spokój?

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwykle do takich sytuacji dochodzi, gdy przeglądarka zostaje automatycznie zaktualizowana, aczkolwiek u mnie nie ma takich problemów, chociaż też używam Google Chrome do korzystania z CP GO. Nie zmienia to faktu, że na innej przeglądarce miałem takie problemy z powodu aktualizacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.12.2018 o 11:02, Azazell napisał:

Panowie, mam pytanie, a w zasadzie problem. Mam Polsat Go na komputerze w przeglądarce Google Chrome i znów mam problem, bo on się wylogował samoistnie i każe mi zalogować się jako nowe urządzenie. 2 miesiące temu miałem ten sam problem. Potworzył mi kilka użytkowników i musiałem co 2 tygodnie każdego usuwać. Bo wiadomo, limit 3 urządzenia.

 

Dlaczego tak się dzieje? Nie kasuję cookies w przeglądarce i nic nie robię z czyszczeniem. Jakiś błąd? Czy może jest inny sposób na logowanie się do GO z poziomu Windows, aby był spokój?

 

Mam tak samo jak Ty w przeglądarce Chrome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa wam aplikacja? Ja się nie mogę w ogóle zalogować... Za każdym razem pojawia się informacja na czerwonym pasku "Błąd połączenia z ICOK" lub "Sprawdź swoje połączenie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

mam problem polegający na tym, że na laptopie w przeglądarce Chrome nie mogę oglądać wszystkich filmów. Programy TV działają prawidłowo. Oglądać mogę chyba tylko jeden, może dwa filmy. Z pewnością działa "Seksmisja". Gdy wchodzę w inne filmy to nie ma przycisku "Oglądaj". Mój pakiet ogarnia tylko jeden film? 

Pozdrawiam,

Alcik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam wykupiona  opcje CP Go. Od kilku dni nie moge odtwarzac wiekszosci kanalow, do ktorych powinienem miec dostep, np. Polsat Sport, Eurosport, Filmbox Premium. Wyskakuje mi komunika, ze wystapil blad odtwarzania materialu (100041). Przystawka MXQ Pro 4K, Android 6.1. Wczesniej wszystko dzialalo bez zarzutu. Odinstalowanie i ponowna instalacja nic nie dala. Wersje aplikacji: 1.1.0.

Edited by Barti
Bardzo niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam.

 

Mam Samsunga Galaxy S8, który jest podłączony do monitora zewnętrznego przez Samsung Dex. 

Niestety, wszystkie programy i treści z Cyfrowy Polsat On the go wyświetlają na zewnętrznym monitorze jako małe okienka (jak ekran smartfona). 

Nie udaje mi się też uruchomić usługi On the go na telefonie przez przeglądarkę internetową. Działa tylko przez aplikację. 

 

Jakieś pomysły, jak to obejść?

Edited by Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 9.12.2018 o 15:41, perdos napisał:

U mnie na Android TV działa aplikacja (wersja na tablet), ale musisz mieć myszkę, żeby jej używać. Na Smart TV bez Androida nie ma aplikacji. Jedyny ratunek to MiBox, bądź inna przystawka z Android TV.

A więc nie działa na Smart TV z TV Boxem z Androidem. Wywala błąd logowania, choć dane są takie same, jak do ICOK. Konsultant też to potwierdził.

Edited by Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Mam pytanie, gdyż nie mogę znaleźć informacji. Czy Cyfrowy Polsat Go będzie działał na TV Samsung UE55NU8072?

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A posiadasz może już ten model telewizora? Jeśli tak to po prostu zainstaluj tę aplikację i wtedy będziesz miał pewność, czy działa, czy nie.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.01.2019 o 19:24, dartman napisał:

Mam wykupiona  opcje CP Go. Od kilku dni nie moge odtwarzac wiekszosci kanalow, do ktorych powinienem miec dostep, np. Polsat Sport, Eurosport, Filmbox Premium. Wyskakuje mi komunika, ze wystapil blad odtwarzania materialu (100041). Przystawka MXQ Pro 4K, Android 6.1. Wczesniej wszystko dzialalo bez zarzutu. Odinstalowanie i ponowna instalacja nic nie dala. Wersje aplikacji: 1.1.0.

U mnie ten sam problem na Samsung Galaxy Note 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wina aplikacji CP Go.

Po zainstalowaniu wcześniejszej wersji komunikat się już nie pokazuje i większość programów działa.

Prawdopodobne jest również to, że CP przestaje wspierać stare wersje Androida.

Ja swój problem zgłosiłem na infolinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz racje.  Pobralem  wersje 1.0.8 i  faktycznie kanaly ,  ktore nie chodzily na najnowszej wersji , teraz chodza.

Edited by dartman
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy przedłużeniu umowy dostałem dostęp do CP GO, zainstalowałem aplikację na telefonie Samsung J3 2017 i wyskakuje komunikat "brak internetu".

Nie wiem, o co chodzi. Inne aplikacje nie mają problemu z internetem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź w ustawieniach, czy aplikacja ma dostęp do internetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostęp do internetu włączony i ten komunikat brzmi: "błąd połączenia z serwerem". Wcześniej pisałem z pamięci.

Inne aplikacje działają, więc to raczej nie problem w telefonie.

ICOK pokazuje, że dodano urządzenie, jednak nie widać jakie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj się wylogować. Jak to nie pomoże, wyłącz i włącz telefon, jeśli i to nie pomoże, to odinstaluj aplikację i ponownie ją zainstaluj. Jeszcze jak to nie pomoże, to nie wiem co może być przyczyną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest pierwszą aplikacja, z którą są takie "cuda". Każda inna działa, na tej nawet nie udało mi się zalogować. Skoro się nie zalogowałem to normalne, że dodało telefon w ICOK?

Z ciekawości instalacja na tablecie Lenovo i skutek identyczny.

 

Edit: ten sam problem w aplikacji IPLA, łącznie dwie aplikacje nie działają na telefonie. Może i dobrze, nie będę korzystał z telefonu do używania CP GO.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Zaloguj się najpierw na komputerze, następnie na telefonie i wszystko działa.

 

Pozdrawiam,

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Na jakich przeglądarkach w pc na Windows 7 najlepiej używać CPGO?
Sprawdziłem na google chrome jest możliwosc 1080p ustawic ale lekko mi zacina ( nie buforuje) od czasu do czasu obraz na meczu. Z kolei na explorerze 11 chodzi płynnie ale maksymalna rozdzielczosc to 720p.
Którą przeglądarke polecacie do płynego odtwarzania w 1080p ? Może firefox albo opere?

Edited by Wodzu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może po prostu masz za słaby sprzęt na 1080p, Ile lat ma ten PC ? Sprawdź użycie procesora przy odtwarzaniu 1080p. Która przeglądarka ? Bez różnicy - każda powinna płynnie odtwarzać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PC ma okolo 5 lat. Z netflixem w 1080p radzi sobie bez problemu czy nawet z NC+ GO i youtube 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...