Azazell Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 (edytowane) Panowie, mam pytanie, a w zasadzie problem. Mam Polsat Go na komputerze w przeglądarce Google Chrome i znów mam problem, bo on się wylogował samoistnie i każe mi zalogować się jako nowe urządzenie. 2 miesiące temu miałem ten sam problem. Potworzył mi kilka użytkowników i musiałem co 2 tygodnie każdego usuwać. Bo wiadomo, limit 3 urządzenia. Dlaczego tak się dzieje? Nie kasuję cookies w przeglądarce i nic nie robię z czyszczeniem. Jakiś błąd? Czy może jest inny sposób na logowanie się do GO z poziomu Windows, aby był spokój? Edytowane 17 Grudnia 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zwykle do takich sytuacji dochodzi, gdy przeglądarka zostaje automatycznie zaktualizowana, aczkolwiek u mnie nie ma takich problemów, chociaż też używam Google Chrome do korzystania z CP GO. Nie zmienia to faktu, że na innej przeglądarce miałem takie problemy z powodu aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 W dniu 17.12.2018 o 11:02, Azazell napisał: Panowie, mam pytanie, a w zasadzie problem. Mam Polsat Go na komputerze w przeglądarce Google Chrome i znów mam problem, bo on się wylogował samoistnie i każe mi zalogować się jako nowe urządzenie. 2 miesiące temu miałem ten sam problem. Potworzył mi kilka użytkowników i musiałem co 2 tygodnie każdego usuwać. Bo wiadomo, limit 3 urządzenia. Dlaczego tak się dzieje? Nie kasuję cookies w przeglądarce i nic nie robię z czyszczeniem. Jakiś błąd? Czy może jest inny sposób na logowanie się do GO z poziomu Windows, aby był spokój? Mam tak samo jak Ty w przeglądarce Chrome. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil18239 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Działa wam aplikacja? Ja się nie mogę w ogóle zalogować... Za każdym razem pojawia się informacja na czerwonym pasku "Błąd połączenia z ICOK" lub "Sprawdź swoje połączenie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 U mnie działa. Właśnie oglądam mecz na Eleven Sports 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcik1995 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam, mam problem polegający na tym, że na laptopie w przeglądarce Chrome nie mogę oglądać wszystkich filmów. Programy TV działają prawidłowo. Oglądać mogę chyba tylko jeden, może dwa filmy. Z pewnością działa "Seksmisja". Gdy wchodzę w inne filmy to nie ma przycisku "Oglądaj". Mój pakiet ogarnia tylko jeden film? Pozdrawiam, Alcik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Mam wykupiona opcje CP Go. Od kilku dni nie moge odtwarzac wiekszosci kanalow, do ktorych powinienem miec dostep, np. Polsat Sport, Eurosport, Filmbox Premium. Wyskakuje mi komunika, ze wystapil blad odtwarzania materialu (100041). Przystawka MXQ Pro 4K, Android 6.1. Wczesniej wszystko dzialalo bez zarzutu. Odinstalowanie i ponowna instalacja nic nie dala. Wersje aplikacji: 1.1.0. Edytowane 3 Stycznia 2019 przez Barti Bardzo niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattmd Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. Mam Samsunga Galaxy S8, który jest podłączony do monitora zewnętrznego przez Samsung Dex. Niestety, wszystkie programy i treści z Cyfrowy Polsat On the go wyświetlają na zewnętrznym monitorze jako małe okienka (jak ekran smartfona). Nie udaje mi się też uruchomić usługi On the go na telefonie przez przeglądarkę internetową. Działa tylko przez aplikację. Jakieś pomysły, jak to obejść? Edytowane 5 Stycznia 2019 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 9.12.2018 o 15:41, perdos napisał: U mnie na Android TV działa aplikacja (wersja na tablet), ale musisz mieć myszkę, żeby jej używać. Na Smart TV bez Androida nie ma aplikacji. Jedyny ratunek to MiBox, bądź inna przystawka z Android TV. A więc nie działa na Smart TV z TV Boxem z Androidem. Wywala błąd logowania, choć dane są takie same, jak do ICOK. Konsultant też to potwierdził. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirru Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. Mam pytanie, gdyż nie mogę znaleźć informacji. Czy Cyfrowy Polsat Go będzie działał na TV Samsung UE55NU8072? Edytowane 11 Stycznia 2019 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 (edytowane) A posiadasz może już ten model telewizora? Jeśli tak to po prostu zainstaluj tę aplikację i wtedy będziesz miał pewność, czy działa, czy nie. Edytowane 11 Stycznia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 W dniu 3.01.2019 o 19:24, dartman napisał: Mam wykupiona opcje CP Go. Od kilku dni nie moge odtwarzac wiekszosci kanalow, do ktorych powinienem miec dostep, np. Polsat Sport, Eurosport, Filmbox Premium. Wyskakuje mi komunika, ze wystapil blad odtwarzania materialu (100041). Przystawka MXQ Pro 4K, Android 6.1. Wczesniej wszystko dzialalo bez zarzutu. Odinstalowanie i ponowna instalacja nic nie dala. Wersje aplikacji: 1.1.0. U mnie ten sam problem na Samsung Galaxy Note 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Pewnie nikt nie wie, co jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Wina aplikacji CP Go. Po zainstalowaniu wcześniejszej wersji komunikat się już nie pokazuje i większość programów działa. Prawdopodobne jest również to, że CP przestaje wspierać stare wersje Androida. Ja swój problem zgłosiłem na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 (edytowane) Masz racje. Pobralem wersje 1.0.8 i faktycznie kanaly , ktore nie chodzily na najnowszej wersji , teraz chodza. Edytowane 27 Stycznia 2019 przez dartman Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Przy przedłużeniu umowy dostałem dostęp do CP GO, zainstalowałem aplikację na telefonie Samsung J3 2017 i wyskakuje komunikat "brak internetu". Nie wiem, o co chodzi. Inne aplikacje nie mają problemu z internetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Sprawdź w ustawieniach, czy aplikacja ma dostęp do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Dostęp do internetu włączony i ten komunikat brzmi: "błąd połączenia z serwerem". Wcześniej pisałem z pamięci. Inne aplikacje działają, więc to raczej nie problem w telefonie. ICOK pokazuje, że dodano urządzenie, jednak nie widać jakie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Spróbuj się wylogować. Jak to nie pomoże, wyłącz i włącz telefon, jeśli i to nie pomoże, to odinstaluj aplikację i ponownie ją zainstaluj. Jeszcze jak to nie pomoże, to nie wiem co może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 (edytowane) To jest pierwszą aplikacja, z którą są takie "cuda". Każda inna działa, na tej nawet nie udało mi się zalogować. Skoro się nie zalogowałem to normalne, że dodało telefon w ICOK? Z ciekawości instalacja na tablecie Lenovo i skutek identyczny. Edit: ten sam problem w aplikacji IPLA, łącznie dwie aplikacje nie działają na telefonie. Może i dobrze, nie będę korzystał z telefonu do używania CP GO. Edytowane 30 Stycznia 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon77 Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Witam, Zaloguj się najpierw na komputerze, następnie na telefonie i wszystko działa. Pozdrawiam, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 U mojego brata na Huawei P20 pomogło wyczyszczenie pamięci cache w aplikacji i da się zalogować. Wcześniej się nie dało zalogować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Na jakich przeglądarkach w pc na Windows 7 najlepiej używać CPGO? Sprawdziłem na google chrome jest możliwosc 1080p ustawic ale lekko mi zacina ( nie buforuje) od czasu do czasu obraz na meczu. Z kolei na explorerze 11 chodzi płynnie ale maksymalna rozdzielczosc to 720p. Którą przeglądarke polecacie do płynego odtwarzania w 1080p ? Może firefox albo opere? Edytowane 20 Lutego 2019 przez Wodzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Może po prostu masz za słaby sprzęt na 1080p, Ile lat ma ten PC ? Sprawdź użycie procesora przy odtwarzaniu 1080p. Która przeglądarka ? Bez różnicy - każda powinna płynnie odtwarzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 PC ma okolo 5 lat. Z netflixem w 1080p radzi sobie bez problemu czy nawet z NC+ GO i youtube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.