Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Widzieliście w vod jest opcje HBO film, HBO seriale, HBO Kids film, HBO Kids bajki. Widzie za darmo jest każdy tak ma czy tylko co mają pakiet HBO go.

Witaj, aby móc korzystać z tych opcji za darmo, należy posiadać umowę, w której będzie dostępny serwis HBO GO w cenie, np. Pakiet Premium Max HD. W innym przypadku koszt uzależniony jest od warunków posiadanej oferty.

 

 

 

Witam.

 

Mam w pakiecie ,,Cyfrowy Polsat Go,,  i nie mogę odtworzyć na kompie i na laptopie  np. Nowości lub Odkodowane wyskakuje    ,,Wystąpił błąd - BŁĄD : 9502 .,,reszta działa . Czy ma ktoś taki problem i jak go usunąć  ?

Wystąp błąd - BŁĄD: 9502

 

 

Witaj, zweryfikuj, czy Twoje urządzenia posiadają minimalne wymagania sprzętowe. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/cpgo/

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, aby móc korzystać z tych opcji za darmo, należy posiadać umowę, w której będzie dostępny serwis HBO GO w cenie, np. Pakiet Premium Max HD. W innym przypadku koszt uzależniony jest od warunków posiadanej oferty.

Witaj, zweryfikuj, czy Twoje urządzenia posiadają minimalne wymagania sprzętowe. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/cpgo/

Witam.

 

Dzięki za info.

Wymagania mam wysokie bo komputer  nowy i sterowniki sprawdzałem są aktualne . Sprawdziłem z tego linku i wszystko mam zainstalowane .Nie mam pojęcia jaka może być przyczyna.Dziwne jest to że z zakładki ,,Popularne,, i ,,Ostatnia szansa,, działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dzięki za info.

Wymagania mam wysokie bo komputer  nowy i sterowniki sprawdzałem są aktualne . Sprawdziłem z tego linku i wszystko mam zainstalowane .Nie mam pojęcia jaka może być przyczyna.Dziwne jest to że z zakładki ,,Popularne,, i ,,Ostatnia szansa,, działa.

Jeśli na komputerze oraz laptopie korzystasz z takiej samej przeglądarki internetowej, to zweryfikuj sytuację na innej.

 

A jak często będzie aktualizowana zakładka HBO Seriale bo np brak jest serialu Gomorra a w HBO GO sa 3 sezony na dekoderze evobox?

A z tego co zauwazylem to VOD ma lepsza jakosc niz HBO GO na evoboxie.

Na dekoderze Evobox PVR i pozostałych urządzeniach są dostępne 3 sezony serialu Gomorra po 12 odcinków. Jakość obrazu jest uzależniona od prędkości Internetu, rekomendowana przepustowość łącza dla usługi HBO GO to 2 Mb/s (1 Mb/s na urządzeniu mobilnym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zgadza się że w HBO GO są dostępne bo oglądam.

Internet mam 50mb/s i HBO GO na komputerze ma lepszą jakość niż na Evoboxie.

Mi chodzi kiedy będzie na vod w zakładce HBO Seriale w evoboxie

Bo np film Słoneczny Patrol na HBO GO w evoboxie ma gorszą jakość niż na VOD w zakładce HBO FILM również w evoboxie. Chodzi o to że VOD są filmy i seriale w 720p większość a w Hbo go na evoboxie wygląda jakby były w 576p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na komputerze oraz laptopie korzystasz z takiej samej przeglądarki internetowej, to zweryfikuj sytuację na innej.

 

Na dekoderze Evobox PVR i pozostałych urządzeniach są dostępne 3 sezony serialu Gomorra po 12 odcinków. Jakość obrazu jest uzależniona od prędkości Internetu, rekomendowana przepustowość łącza dla usługi HBO GO to 2 Mb/s (1 Mb/s na urządzeniu mobilnym).

Witam.

 

Sprawdzałem na wszystkich przeglądarkach , wył/wł   . adblock plus , antivirus , JavaScript i dalej nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zgadza się że w HBO GO są dostępne bo oglądam.

Internet mam 50mb/s i HBO GO na komputerze ma lepszą jakość niż na Evoboxie.

Mi chodzi kiedy będzie na vod w zakładce HBO Seriale w evoboxie

Bo np film Słoneczny Patrol na HBO GO w evoboxie ma gorszą jakość niż na VOD w zakładce HBO FILM również w evoboxie. Chodzi o to że VOD są filmy i seriale w 720p większość a w Hbo go na evoboxie wygląda jakby były w 576p

 

CP GO oraz HBO GO to dwa różne serwisy, przez co jakość obrazu na każdym z nich może być inna. Przekazałem informacje do odpowiedniego działu na temat dodatnia serialu Gomorra do VOD.

 

Witam.

 

Sprawdzałem na wszystkich przeglądarkach , wył/wł   . adblock plus , antivirus , JavaScript i dalej nic.

 

Witaj. Jeżeli sytuacja nadal występuje, to proszę o dodanie zgłoszenia w Internetowym Centrum Obsługi Klienta w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 tyg temu zgłaszałem na infolinię CP, że zamiast kolejnego odcinka Magików lecą Bibliotekarze, 2 tyg temu oddzwonili do mnie że już jest naprawione, niestety znowu to samo. Czy ci technicy z CP sprawdzają czasami co jest włączone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.

 

Mam w pakiecie ,,Cyfrowy Polsat Go,,  i nie mogę odtworzyć na kompie i na laptopie  np. Nowości lub Odkodowane wyskakuje    ,,Wystąpił błąd - BŁĄD : 9502 .,,reszta działa . Czy ma ktoś taki problem i jak go usunąć  ?

Wystąp błąd - BŁĄD: 9502

 

W dn. dzisiejszym wszystko działa, było to z winy operatora.

dzięki za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od razu. :) Wystarczy zalogować się na nowym urządzeniu w aplikacji "Cyfrowy Polsat GO". Wówczas jest ono automatycznie dodawane do listy urządzeń przypisanych w tej usłudze. Jeśli jednak usuniemy jakieś swoje urządzenie z listy to kolejne możemy usunąć dopiero za tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No widzisz- ja myślałem że to coś z wi-fi na moim laptopie(często tak podglądam Szkiełko jak na TV leci film) i od kilku dni właśnie zauważyłem te problemy z pikselozą i nawet zatrzymaniem obrazu, skoro Ty masz to też czyli coś jest z nadawanym sygnałem.

Ps. wyłącz tę dopiskę oTapatalku bo "opr" dostaniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kontynuując problem zacinania... Niestety u mnie też występuje i pytanie czy oficjalnie to zgłaszać przez iCOK (czy to w ogóle ma sens?) czy odpowiedni ludzie tu zaglądający przekażą sprawę? Pomimo sprawnie działającej sieci niestety występują zatrzymania obrazu i dźwięku na najróżniejszych kanałach, które po kilku razach prowadzą to napisu "Wystąpił błąd". Obciążenie serwerów czy co ma na to wpływ? Usługa przydatna, ale trochę potrzebna jej przebudowa pod względem designu i naprawy tego zacinania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie to trudno powiedzieć dokładnie, ale pamiętam National Geographic, Polsat Music, TVP Seriale i Comedy Central - czasami także niestety wywalało błąd. Głównie używane na komputerze, ale próbując oglądać to samo na telefonie też występował ten problem.

 

W ogóle czy planowane jest wprowadzenie do aplikacji na urządzenia mobilne możliwości podziału ekranu? Tak by na części móc oglądać coś z CP GO, a na części robić coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie to trudno powiedzieć dokładnie, ale pamiętam National Geographic, Polsat Music, TVP Seriale i Comedy Central - czasami także niestety wywalało błąd. Głównie używane na komputerze, ale próbując oglądać to samo na telefonie też występował ten problem.

 

W ogóle czy planowane jest wprowadzenie do aplikacji na urządzenia mobilne możliwości podziału ekranu? Tak by na części móc oglądać coś z CP GO, a na części robić coś innego?

Nie odnotowałem żadnych utrudnień związanych z działaniem tej usługi. Proszę, zweryfikuj swoje łącze internetowe. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, wówczas opisz ją poprzez formularz dostępny w Internetowym Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp

 

Obecnie nie mam informacji, aby miała być wprowadzona opcja podziału ekranu w aplikacji. Dziękuję za sugestię, przekażę ją do odpowiedniego działu.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...