Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co to za idiotyczny pomysł że kasując urządzenie na którym mam dostęp do polsat go to następne mogę skasować dopiero za tydzień. W czym tutaj CP widzi problem że nie można skasować np.wszystkich. Rozumiem 24 godziny ale tydzień ? Dlaczego nie ma National Geographic HD w polsat go ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za idiotyczny pomysł że kasując urządzenie na którym mam dostęp do polsat go to następne mogę skasować dopiero za tydzień. W czym tutaj CP widzi problem że nie można skasować np.wszystkich. Rozumiem 24 godziny ale tydzień ? Dlaczego nie ma National Geographic HD w polsat go ?

Spróbuj zapytać na infolinii bo np w NC+go jest tez ograniczenie blokada ze 4 urządzenia maksymalne i trzeba czekać do nowego miesiąca rozliczeniowego !!

ALE jak się zadzwoni i poprosi to JEDNO urządzenie usuną wcześniej i można to jedno wolne zapisać na nowo

Edytowane przez dyziooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie aplikacja OK. Minusy:

1. Brak możliwości utworzenia listy ulubionych na stałe jak w nc+go.

2. Po co 2 razy Eurosport 1 ?

3. Powinny być jak nc+go 4 urządzenia a nie 3 i usuwanie za np. 3 dni a nie tydzień.

4. Wiadomo że to aplikacja głównie z myślą na urządzenia przenośne ale aplikacja na Smart TV czy Android TV BY SIĘ PRZYDAŁA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam taki oto problem: Do CP GO mam "podpięte" dwa urządzenia mobilne. Na jednym z nich kanały są wyświetlane w jakości 576p lub 720p, czyli jest ok, natomiast na drugim dostępna jest tylko i wyłącznie jakość 240p na każdym kanale. Urządzenie to ma możliwość wyświetlania rozdzielczości nawet 4K, więc nie jest to wina "sprzętowa". W ustawieniach mam klikniętą najlepsza jakość, ale wygląda na to, że 240p to jest jedyna jaka jest dostępna. Łącze jest stabilne, 60mb/s. Urządzenie które "działa poprawnie" ma zainstalowaną wersję aplikacji GO 1.0.7 i Andka 7, Nougat, urządzenie z którym jest problem ma zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji 1.0.8 i Andka 4.4.2. Proszę o jakieś sugestie, może ktoś z Was się spotkał z takim zagadnieniem?

Co ciekawe wg FAQ powinienem mieć na obu urządzeniach jakość 320p lub mniejszą w zależności od kanału: "Na dekoderach materiały są dostępne w jakości 576p oraz 720p. W aplikacji mobilnej i na stronie internetowej dodatkowo w jakości 320p. Jednak nie każdy materiał jest dostępny we wszystkich wymienionych jakościach"

Edytowane przez tomekjmopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, kwestia była tylko i wyłącznie odpowiedniej sekwencji ustawień w aplikacji GO. Metodą "prób i błędów" mam już do wyboru 720p/576p/320p ...

 

U mnie przy Andku 4.4.2 pomogło ustawienie starej wersji odtwarzacza + "jakości ostatnio wybranej". Wtedy jak zadziałało buforowanie i wskoczył obraz oraz możliwość wyboru poszczególnych rozdzielczości obrazu, zmieniłem w ustawieniach na "jakość najlepszą" no i hula :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, kwestia była tylko i wyłącznie odpowiedniej sekwencji ustawień w aplikacji GO. Metodą "prób i błędów" mam już do wyboru 720p/576p/320p ...

 

U mnie przy Andku 4.4.2 pomogło ustawienie starej wersji odtwarzacza + "jakości ostatnio wybranej". Wtedy jak zadziałało buforowanie i wskoczył obraz oraz możliwość wyboru poszczególnych rozdzielczości obrazu, zmieniłem w ustawieniach na "jakość najlepszą" no i hula :)

W aplikacji masz w opcjach wybór jakości transmisji - wybierz: Zawsze najlepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam pytanie: Ponieważ dopiero "przymierzam" się do oferty CP, chciałbym wiedzieć czy w serwisie CP Go na kanałach Eleven występowały sytuacje nieemitowania niektórych transmisji z tytułu ograniczeń licencyjnych? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam pytanie: Ponieważ dopiero "przymierzam" się do oferty CP, chciałbym wiedzieć czy w serwisie CP Go na kanałach Eleven występowały sytuacje nieemitowania niektórych transmisji z tytułu ograniczeń licencyjnych? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Chyba NFL, ale mogę się mylić... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...