Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

No to pewnie teraz nieźle będą wkurzeni ci co przedłużyli umowy na 36 miesięcy tylko po to aby mieć PSP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt jest, ale przy przedłużeniu jest taniej  aczkolwiek ja chcę mieć HBO A jakbym przedłużył stracił bym rabat ze Smard Dom3 czyli cenowo z PSP na jedno by wyszło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ICOku  Pakiet Familijny Max opcja Polsat Sport Premium i opcja Ekstraklasa po 30zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, że wszyscy klienci posiadający minimum pakiet Familijny Max HD, mają możliwość aktywacji pakietu Extraklasa na czas nieokreślony za 30 zł. Jest również możliwość przedłużenia umowy w celu skorzystania z tej opcji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lub 29 ale musisz wyrzec się PSP:rofl:Tragizm w czystej postaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ?

I jeśli tak, jak to zrobić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Kike96 napisał:

Witam.

Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ?

I jeśli tak, jak to zrobić ?

Przejrzyj  wstecz 20-30 podstron tego tematu. "Umowa z CP" i "Promocje dla stałych abonentów". Było w którymś z nich dokładnie opisane co i jak zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.07.2019 o 18:33, Kike96 napisał:

Witam.

Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ?

I jeśli tak, jak to zrobić ?

Witaj. Pismo dotyczące rozwiązania Umowy należy wysłać najlepiej listem poleconym na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.  
ul. Łubinowa 4A      
03-878 Warszawa
Wypowiedzenie może zostać również złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. 
Dokument powinien zawierać takie dane jak:
- dane personalne właściciela.
- dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty).
- powód rozwiązania umowy.
- jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podać formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze).
- czytelny i własnoręczny podpis właściciela.
Po zarejestrowaniu wypowiedzenia Umowa zostanie rozwiązana zgodnie z jej warunkami. Dlaczego chcesz tego dokonać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, w jaki sposób mogę odblokować zablokowane konto icok? Konto zablokowane po kilkukrotnie błędnie wpisanym haśle

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Desmosedici napisał:

Witam, w jaki sposób mogę odblokować zablokowane konto icok? Konto zablokowane po kilkukrotnie błędnie wpisanym haśle

Proszę, napisz do mnie w tej sprawie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ?

U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów:

 

1930262800_1564500458_thumb.jpg

 

W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam ciągle jakieś błędy są. Powinni zrobić to na nowo bardziej czytelnie, ale CP powinno wiele rzeczy poprawić a efekty są....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Burito napisał:

Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ?

U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów:

 

1930262800_1564500458_thumb.jpg

 

W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD.

 

 

W tych kontraktach umowę masz terminową czy bezterminową ? U mnie po przekształceniu w bezterminową,występuje takie coś jak u Ciebie, reszta działa poprawnie.  Masz tych umów w CP :-D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Burito napisał:

Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ?

U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów:

 

1930262800_1564500458_thumb.jpg

 

W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD.

 

 

Witam. Proszę o wysłanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam puste pole na Rodzinnym HD, umowa bezterminowa na co zwrócił uwagę @wuzel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Proszę o wysłanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. 

Zgłoszenie zrobione, odpisali, że pracują nad tym.

 

12 godzin temu, maks27 napisał:

Też mam puste pole na Rodzinnym HD, umowa bezterminowa na co zwrócił uwagę @wuzel.

 

Nie jest to do końca prawda, bo ten mój kontrakt z widocznym pakietem Rodzinnym HD jest także z umową na czas nieoznaczony, zresztą te z Darmowym HD także.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwe, Tv Mobilną mam na czas nieokreślony i jest prawidłowo oznaczona w  ICOK. Zgłoszenia nie robiłem, póki co działa,  odnośnie  umowy tej umowy Rodzinny HD jedynie mi pokazuje   przewidywaną płatność na lipiec 2020 (nadpłata 50 zł.).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 30.07.2019 o 18:35, wuzel napisał:

W tych kontraktach umowę masz terminową czy bezterminową ? U mnie po przekształceniu w bezterminową,występuje takie coś jak u Ciebie, reszta działa poprawnie.  Masz tych umów w CP :-D.

 

Coś się dzieje w interesie, bo widzę, że przywrócili w zakładce Usługi jeden mój pakiet Rodzinny HD, pozostaje jeszcze jeden do dodania. Oczywiście po mojej interwencji.

Tak to teraz wygląda:

6855838300_1564731706_thumb.jpg

 

Zatem piszcie do Cyfrowego Polsatu jak macie takie błędy serwisie poprzez ICOK to wam je naprawią.

 

P.S: Odnośnie moich umów w CP i tak zredukowałem do 7, a w przeszłości miałem 11-12 :)

 

 

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czasie trwania umowy terminowej u mnie ,wszystko wyświetlało się poprawnie. Z chwilą przejścia na bezterminową,zniknął z opisu pakiet podstawowy. Poza tym wszystko wyświetla się poprawnie, szczególnie kwota do zapłaty:), uprawnienia przechodzą ,także na razie tego nie ruszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam taki problem ponieważ chciałbym aktywować sobie pakiet Ekstraklasa, mam pakiet Familijny Max i to jeszcze z dodatkami i jestem już po okresie rabatowym i ten pakiet nie jest u mnie dostępny o co w tym chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...