Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Posted (edited)

@justina  miałem podobną sytuację, już nie pamiętam jak dawno to było. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem u usunięcie konta, chwilę po rozmowie już mogłem założyć nowe.

Ja konto ICOK miałem już wcześniej i z jakiegoś błędu nie mogłem się zalogować oraz odzyskać hasła, więc poprosiłem o usunięcie konta, abym mógł od nowa założyć. Oczywiście wszystkie dane umowy  nie zmieniły się.

Edited by maks27
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, justina napisał:

Hey. Spotkał się ktoś z problemem przy zakładaniu konta w icok? 

Klikam w rejestracje, wszystko wypełniam. A gdy już robie Załóż konto, to wyskakuje okienko z napisam, że konto dla wskazanej karty już istnieje. Myśle sobie, że nie kojarze żebym wcześniej zakładała konto. Ale próbuje logować się i klikam w przypomnij hasło. No i tu kolejny problem, podany adres jest nieprawidłowy. Dodam, że innego maila nie posiadam, a konta na 99% nie zakładałam.. 

Miał ktoś podobnie? Jakieś pomysły jak się zarejestrować?

Witaj. Chętnie pomogę, jeśli nie udało Ci się dokonać rejestracji. W tym celu możesz napisać do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Posiadam następujący problem.

Kilka miesięcy temu chciałem aktywować przez ICOK pakiet kanałów HBO. Do dziś pakiet nie został aktywowany a na ICOK w dziale usług widnieje informacja: "Trwa przetwarzanie wcześniejszych zmian. Spróbuj ponownie później."

Po kilkunastu próbach zgłaszania problemu poprzez ICOK otrzymałem jedynie odpowiedź, że moje zgłoszenie jest weryfikowane. Mijają kolejne miesiące a odpowiedzi brak.

Ostatnio zdecydowałem się na rozmowę z konsultantem przez telefon jednak jak się spodziewałem tu również nie uzyskałem absolutnie żadnej pomocy. Pani na infolinii powiedziała jedynie, że w moim przypadku nie ma możliwości modyfikacji usług i ona nie może nic z tym zrobić. Dodała również, że jedyne co mogę zrobić to po prostu czekać aż CP upora się z problemem.

Sytuacja wydaje się dla mnie absurdalna.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalogowałem się i ... widzę ..... przewidywana data kolejnej płatności: - lipiec 2100. Mam nadpłatę ale nie na tyle lat 😂

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pakiet  Premium Max Plus za 120 zł + 5 zł za Multiroom HD oraz promocyjnie pakiet VOD za 0 zł przez 12 m-cy. Umowa podpisana 15.07.2018 r. 

I teraz pytanie : czy działa bez problemów wyłączanie pakietów w ICOK - pytam, bo chciałbym wyłączyć pakiet VOD przez ICOKa???

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kolos22 napisał:

Mam pakiet  Premium Max Plus za 120 zł + 5 zł za Multiroom HD oraz promocyjnie pakiet VOD za 0 zł przez 12 m-cy. Umowa podpisana 15.07.2018 r. 

I teraz pytanie : czy działa bez problemów wyłączanie pakietów w ICOK - pytam, bo chciałbym wyłączyć pakiet VOD przez ICOKa???

 

 

Ja to ustrojstwo zawsze wyłączam przez kontakt z COK. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też nigdy nie miałem problemu z wyłączeniem pakietu poprzez ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...