Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

1 godzinę temu, xut2zs napisał:

Ale trzeba przełączać na 1 kanał na nadanie uprawnień czy wszystko jedno ?

Nawet jak pamiętam jest komunikat, aby przełączyć na pozycję 1 czyli Polsat HD

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aneks do umowy (wraz z wymianą dekodera) podpisane 20.11. (wtorek).
Do dziś 22.11. (czwartek) w ICOK brak aktualizacji umowy, wciąż widnieje stara umowa.
Jak długo może trwać aktualizacja umowy w ICOK?
Jutro 23.11. mija mi okres rozliczeniowy i obawiam się, że jeśli umowa w ICOK nie zostanie zaktualizowana, to pobiorą mi abonament, a według nowej umowy (aneks) powinienem mieć bezpłatny pierwszy miesiąc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli nie powinni mi pobrać jutro opłaty (ze starej umowy), skoro teoretycznie obowiązuje już nowa umowa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Nie aktualizują, bo masz czas na wypowiedzenie aneksu. Zaktualizują od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, dziękuję bardzo.

21 godzin temu, swojadroga napisał:

Zaktualizuje się z dniem rozpoczęcia się nowego cyklu rozliczeniowego.

 

Dziś rozpoczął się kolejny cykl rozliczeniowy. Teoretycznie nową umową obowiązuje już od trzech dni (od 20.11), a pobrano mi abonament ze starej umowy, pomimo że zgodnie z nową umową pierwszy miesiąc miał być bez opłat. Umową w ICOK wciąż niezaktualizowana. Co z tym zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłosiłem już przez infolinię.

Pani konsultanta powiedziała, że mają informację, że przesyłka z dekoderem i umową nie została przeze mnie jeszcze odebrana ani opłacona, co jest nieprawdą, ponieważ nowy dekoder już mam i działa.
Pani konsultantka przyjęła zgłoszenie i mam czekać 30 dni na odpowiedź...
Dziwna sprawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wcale nie dziwna. Najwcześniej umowa podpisana przez Ciebie dotarła do siedziby CP 21.11.18., ale to nie oznacza wcale, że od razu ktoś Twoją umowę zweryfikował i potwierdził w systemie.

22.11.18 rozpoczął się Twój nowy cykl rozliczeniowy. Wstecznie gratis zostanie uznany a pobrana opłata stanie się nadpłatą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem założyć nowe konto do nowej umowy i dostaję komunikat, że konto dla tego numeru karty już istnieje. O co chodzi ? Czy trzeba odczekać kilka dni od podpisania umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Z tego co pamiętam, kiedyś jak robiłem wpłatę przez panel ICOK to można było ustawić wyższą kwotę i mieć nadpłatę. 

 

Przed chwilą zrobiłem przelew, ze strony Bluemedia przekierowało na stronę banku i nigdzie nie było możliwości zwiększenia kwoty. (Brak okienka gdzie można wpisać swoją kwotę). 

 

^^Tak ma być czy coś źle robię? Ostatnio wpłacałem chyba z pół roku temu i jest to wygodniejsze. Pakiet Mini HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki mingo. Nie widziałem tego okienka dlatego, że trzeba najpierw wybrać dekoder z listy, a nie od razu jak mamy wszystkie dekodery, bo pod nimi jest tylko kwota na najbliższy miesiąc. Człowiek na starość się durnowaty robi i nie widzi oczywistych rzeczy :blink: pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.03.2018 o 14:19, Marko 345 napisał:

U mnie teraz komunikat  Cytuję  "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie."

 

Na koncie ICOK od moich teściów także widnieje powyższa informacja, od kilku dni. Czy mogę prosić kogoś z supportu o usunięcie tego "błędu" ? Czy to prawda, że włączając pakiet Eleven poprzez ICOK jest on aktywowany od najbliższego okresu rozliczeniowego, a nie od dnia aktywacji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Przepraszam za niedogodności związane z pracami serwisowymi. Nadanie pakietu zostanie zrealizowane w ciągu kilku godzin od momentu zapisania zamówienia. Jeżeli jednak uruchamiasz usługę kolejny raz i nie obowiązuje Cię już promocja 1 miesiąc za darmo, to aktywacja powinna nastąpić wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym.

Pozdrawiam,
Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie zaś takie komunikaty od 10 dni:

 

6a13e54615cd1f32.png

 

49d60bc42805a80c.png

 

Infolinia - dział techniczny nie widzi problemu.

Tylko zbywa proszę pisać reklamację - proszę czekać będzie rozmowa i tak w kółko ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłana prawie dwa tygodnie temu informacja przez ICOK.

Problem dalej występuje - utrzymuje się od prawie miesiąca.

Dla konsultantów infolinii Polsat czarna magia - nie potrafią tego naprawić.

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Do 30 maja mam darmowy dostęp do pakietu Familijny HD.Minimalne zobowiązanie to Rodzinny HD. Dzisiaj z ciekawości chciałem zasymulować zmianę pakietu na Rodzinny HD.Po modyfikacji opcji cena od 30 maja wg ICOK to 35 zł a wg. tego co widać na ekranie powinno być 10 zł za Rodzinny i 10 zł za Cinemax. Skąd doliczane jest dodatkowe 15 zł?Jakiś błąd w ICOK ?

Edited by Pawel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey. Spotkał się ktoś z problemem przy zakładaniu konta w icok? 

Klikam w rejestracje, wszystko wypełniam. A gdy już robie Załóż konto, to wyskakuje okienko z napisam, że konto dla wskazanej karty już istnieje. Myśle sobie, że nie kojarze żebym wcześniej zakładała konto. Ale próbuje logować się i klikam w przypomnij hasło. No i tu kolejny problem, podany adres jest nieprawidłowy. Dodam, że innego maila nie posiadam, a konta na 99% nie zakładałam.. 

Miał ktoś podobnie? Jakieś pomysły jak się zarejestrować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...