Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Witam

 

W poniedziałek podpisałej umowe s Polsate. Wszystko działa jak należy , zarejestrowałem się w Icok ale jak wchodze w usługi i wybieram nr swojej karty to ciągle widnieje tam:

Dane w trakcie aktualizacji.

Dzwoniłem już na infolinie pan powiedział że około 48h trwa wprowadzanie danych ale ten czas już dawno minął:(

Nie moge powłączac darmowych pakietów ani nic zrobić :(

 

Czy to norma że dla nowego abonenta trwa to tak długo ??

 

Pozdrawiam

Dane w trakcie aktualizacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie i cierpliwości. Wkrótce się wszystko zaktualizuje.W moim przypadku też podobnie było z Icok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok więc czekam dzięki :)

 

Ps rozumiem że te darmowe pakiety HBO Sport itd moge sobie na miesiąc włączyć kiedy chcę ? (raz w ciągu trwania umowy jest taka promocja rozumiem?  )

 

Pozdrawiam

Edited by qwertyz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatkowe usługi są darmowe tylko przez pierwszy miesiąc. Kolejna aktywacja po jakimś czasie będzie normalnie płatna.


Nie wszystkie można aktywować i dezaktywować. Wszystko zależy od pakietu jaki posiadasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Właśnie w pełni uruchomiono mi konto w ICOK.

I nie ma już tutaj mowy o czymkolwiek za darmo przez miesiąc. :(

Chciałem włączyć pakiet HBO, ale od razu zaznaczona jest cena za miesiąc i nic o darmowym testowaniu przez 30 dni :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też kilka dni temu aktywowałem po raz pierwszy na umowie poprzez ICOK pakiet HBO i wyskoczyła informacja o kwocie 30 zł, oraz że oczekuje na aktywację z dniem 16 września.Taki mam termin rozliczeniowy. Tak mi tu doradzili koledzy na forum. A jak będzie w praktyce to czas pokaże. Kanały świecą, a dalej zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkąd przedłużyłem umowę na kanały PSP czyli id nie całych  3 tygodni nie mogę w Icok wejść w opcje usługi TV i je modyfikować. Cały czas się ładują i wyskakuje jakiś błąd. Chciałbym wyłączyć VOD ale chyba będe musiał to przez infolinię zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś mam okres rozliczeniowy więc myślę że się to samo poprawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też kilka dni temu aktywowałem po raz pierwszy na umowie poprzez ICOK pakiet HBO i wyskoczyła informacja o kwocie 30 zł, oraz że oczekuje na aktywację z dniem 16 września.Taki mam termin rozliczeniowy. Tak mi tu doradzili koledzy na forum. A jak będzie w praktyce to czas pokaże. Kanały świecą, a dalej zobaczymy.

No właśnie też nie wiem czy ryzykowac :/

Jak zamawiałem zestaw Polsatu przez internet miałem od razu wybór każdej usługi 1 miesiąc za darmo. Ale że wolałem sobie włączyć wtedy kiedy mi to będzie odpowiadało to poczekałem. Zwłaszcza że gdzies na forum pisano, że moge spokojnie sobie to włączyć na próbe raz w trakcie trwania całej umowy.

A teraz jak wchodze w Usługi w Icok'u to juz od razu wyświetla cene za każdy miesiąc:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś aneksował umowę to do dnia wejścia w życie aneksu strona "usługi" i ICOK nie będzie działać, mój aneks dzisiaj "formalnie" wszedł w życie i podstrona w ICOK już działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parę dni temu rozpoczą się pierwszy okres rozliczeniowy po aneksie wszedłem sobie w modyfikuj usługę  i wyłączyłem pakiet VOD kwota abonamentu wyszła 85zł z multiroom za 0 85+ 5 czynszu za Evobox niby wszystko się zgadza czyli wyłączenie VOD w ICOK daje ten sam efekt co telefon na infolinię lub wizyta w APS? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś jak chciałem aktywować HBO to przez ICOK aktywacja kosztowała więcej, niż przez telefon. Myślałem, że wyłączając pakiet VOD z ICOK będę więcej płacił, niż wyłączając go w punkcie lub na infolinii, stąd pytanie.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ICOK zniknął pakiet Eleven Sports - nie ma go ani w opcjach do aktywacji na czas nieokreślony ani nie mam potwierdzenia, że mam go aktywny obecnie...

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w ICOK, na liście dostępnych dla mnie usług telewizyjnych, figuruje również pakiet Eleven Sports. W szczegółach usług jest też oznaczony jako aktywny, z kwotą do zapłaty za niego w wysokości 0,00 zł.

Wszystkie trzy kanały Eleven Sports mam też fizycznie aktywne. Sprawdzone przed chwilą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą sprawdziłem i mam możliwość włączenia pakietu Eleven Sports.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile czeka się na nadanie uprawnień poprzez icok przy aktywacji danego pakietu ? Komunikat był że w ciągu dwóch godzin ale czy to nadal obowiązuje ? Okres rozliczeniowy mam 28 dopiero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale trzeba przełączać na 1 kanał na nadanie uprawnień czy wszystko jedno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...