Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Czy od rejestracji do pierwszego logowania musi upłynąć jakiś okres czasu ? Wpisałem wszystko poprawnie a zwlogować się nie da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem specjalnie nową ,, czystą " pocztę na onecie i właśnie zauważyłem,że jest zakładka powiadomienia i tam był ten link.Wcześniej zaglądałem w Odebrane i nic nie było...

 

Generalnie tyle się zastanawiałem nad tą umową i tak chyba popełniłem błąd.

 

Podpisałem ten pakiet za 60 czyli familijny max hd + sport hd + film HD + Cinemax oraz dobrałem Eleven za 15 ,multiroom za 10 oraz Evobox za 5 co razem daje 90.

 

Teraz patrzę w icok i wydaje mi się że można było podpisać na sam Familijmy Max HD i Eleven a potem kliknąć Sport HD za 5 i miałbym 15 taniej na niepotrzebnym Film HD oraz Cinemax.

 

Można było tak zrobić czy się mylę ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie można się zalogować do ICOK.

Przepraszamy chwilowy problem techniczny, spróbuj ponownie za kilka minut.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też potwierdzam, nawet już mi się dane zaktualizowały. W umowie zamiast 6 miesięcy, do końca widnieje 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie ICOK działa poprawnie. Przynajmniej w tej chwili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Az im ICOK padl. Strona nie dziala i nie dziala.

Pewnie masz internet od CP...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj przedłużyłem umowę i w ICOK 5 miesięcy zmieniło się na 1 miesiąc do końca umowy. Chyba z nowym okresem się naprawi ten błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To żaden błąd. Tak jest zawsze. Nie ma zera. Jak zaczniesz już nową umowę to w miejscu jedynki pojawi się liczba miesięcy, na jaką podpisałeś umowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS

Masz rację, zaczęła się nowa umowa i teraz mam 24 miesiące do końca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś też ma problem z załadowaniem szczegółów umowy lub modyfikacji jej? Po wybraniu tych opcji, taki komunikat: Podczas przetwarzania danych wystąpił błąd.

Wyślij do nas informację o tym błędzie, a my postaramy się go jak najszybciej poprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To się często zdarza po jakimś czasie ustępuje ostatnio u mnie trwało kilka dni ale telefon do Bok załatwił sprawę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to dziś spotkałem, ale po chwili pokazują się "pod spodem" prawidłowe dane, wystarczy że klikniesz gdzieś obok,albo ANULUJ i masz dostęp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...