Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Również u mnie wyskakuje ten błąd.

 

 

Konto na ICOKu zakładałem około 2,5 roku temu. Znajomi co mają problemy te same od 1,5 roku do 5 lat  są abonamentami CP.

 

 

U mnie także wywala błąd w tym miejscy.

 

 

Działa Wam w ICOKu kategoria Usługi >>> Zobacz szczegóły ??  Wchodząc w zobacz szczegóły kręcą się wiatraczki a potem wywala błąd u mnie.

 

Czy macie jakiś pakiet lub pakiety dodatkowe włączone i są one aktualnie gratis? Dzisiaj na infolinii taką otrzymałem informację, że winna u mnie jest aktywacja pakietu, który jest obecnie gratis. Aby było zabawniej, to na infolinii również nie mogą przyjąć deklaracji wyłączenia u mnie pakietu z końcem okresu promocyjnego. Ponoć ma to być w ICOK u mnie możliwe (zniknie błąd) 9 marca, zgodnie z moim cyklem rozliczeniowym. Szkopuł w tym, że już mi się pojawia opłata za pakiet.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby było zabawniej, to na infolinii również nie mogą przyjąć deklaracji wyłączenia u mnie pakietu

 

Dzwoniłem dzisiaj na infolinie w tej sprawie, konsultant miał problem z zmianą pakietyzacji, została przyjęta reklamacja. Pakiet jest płatny a z usług gratisowych mam dołączony "Katalog treści online" ale z niego nie korzystam. Dodam, że dodatkowo pojawił się problem z zaksięgowaniem płatności pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, świeciło na czerwono że pakiet jest nieopłacony mimo dostępnych wolnych środków. Dopiero w następnej dobie ściągnęło środki i odświeżyło poprawnie płatność. Na drugim kontrakcie wszystko działa poprawnie.

Edited by marenss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj w południe w APS nowa umowa, pojawiła się w ICOK wieczorem.

Z ciekawości spróbowałem wyłączyć gratisowy pakiet i mam komunikat:

- trwa przetwarzanie zmian. Spróbuj ponownie później.

Wziąłem elastyczną ofertę Rodzinny HD z Cinemax / Familijny HD z Cinemax z opłatą 20/40 24 miesiące pierwsze 6 gratis.

Dodam też że przy umowie w APS w systemie wyskakiwał błąd dopiero po chwili udało się wydrukować umowę.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to akurat jest normalne. Z najbliższym cyklem rozliczeniowym dopiero będziesz mógł dokonywać zmian, czyli jak pakiety z nowej umowy oficjalnie wejdzą w życie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydawało mi się że wcześniej była możliwa zmiana od razu jak pojawiła się umowa w ICOK.

Jednak nie pamiętam. Wtedy (w zeszłym roku) zmieniłem pakiet na mniejszy w ramach elastyczności chyba coś koło 4 miesiąca że skutkiem na koniec 6 darmowego miesiąca.

A Pani w APS też twierdziła że jak pojawi się w ICOK umowa po kilku godzinach już mogę to zrobić.

W każdym razie mam na decyzję 6 miesięcy darmowego okresu.

Rozumiem że jak zgłoszę dyspozycję włączenia Rodzinnego HD od 7 już płatnego miesiąca i jeśli ją wycofam później to wtedy będzie aktywny Familijny HD.

I tak w związku z tym że mam 6 miesięcy gratis zgloszenie będzie czekać na realizację z końcem 6 miesiąca czyli cyklu rozliczeniowego.

W sumie zmiana pakietu jest najprostsza do zgłoszenia poprzez ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalnie deklaracja zmiany pakietu wchodzi w życie z najbliższym cyklem rozliczeniowym. Wyjątkiem jest właśnie okres promocyjny, wtedy taka deklaracja wchodzi w życie z końcem okresu promocyjnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj w południe w APS nowa umowa, pojawiła się w ICOK wieczorem.

Z ciekawości spróbowałem wyłączyć gratisowy pakiet i mam komunikat:

- trwa przetwarzanie zmian. Spróbuj ponownie później.

Wziąłem elastyczną ofertę Rodzinny HD z Cinemax / Familijny HD z Cinemax z opłatą 20/40 24 miesiące pierwsze 6 gratis.

Dodam też że przy umowie w APS w systemie wyskakiwał błąd dopiero po chwili udało się wydrukować umowę.

Dziś sprawdziłem ICOK i już prawidłowo pokazuje dane nowej umowy, jednak nie musiałem czekać do początku nowego okresu rozliczeniowego.

W dekoderze na kanale 999 też pojawił się numer konta do wpłat.Jedynie pokazuje błąd przy ostatniej wpłacie:

01-01-2000, to można zrozumieć ponieważ jeszcze żadnej wpłaty nie było.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet deklarację zmiany pakietu mi przyjęło. Zdecydowanie udało się technikom znaleźć rozwiązanie problemu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomniałem hasła do ICOK, zrobiłem odzyskiwanie, wygenerowałem nowe hasło i teraz mam komunikat, że konto zostało zablokowane. O co może chodzić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co kojarzę to przed odzyskiwaniem prawdopodobnie zablokowałeś konto bo zdaje się, że 3 razy można wpisać hasło i blokuje konto.

Odzyskiwanie później nic już nie da, trzeba odblokować konto na infolinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpisałem więcej niż 3 razy błędnie, ale komunikatu o zablokowanym koncie nie było, tylko pojawił się po odzyskaniu hasła. Zadzwonię na infolinię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie działa ICOK wyskakuje info:

Chwilowy problem techniczny, spróbuj ponownie później.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie działa ICOK wyskakuje info:

Chwilowy problem techniczny, spróbuj ponownie później.

U mnie też w ICOKu ponownie pojawiają się problemy wskakuje błąd. Może coś w systemie grzebią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też działa normalnie, może problem był tylko przez krótką chwilę lub tylko u @maks27.

 

No jakiś problem był, ponieważ od godziny 9 nie można było się zalogować na CPGO, ani tym bardziej na ICOK. Ale teraz chyba wszystko wróciło do normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie teraz komunikat  Cytuję  "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie."

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko 345 Prosimy, napisz nam, czy opisywana przez Ciebie sytuacja nadal występuje.

Na chwilę obecną Ok choć wczytuje dane dłużej (wiatraczki).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cykl rozliczeniowy jutro, a dziś pobrane pieniądze z wolnych środków.

Zawsze były pobierane w 1 dniu cyklu, a teraz w ostatnim dniu już są pobierane są kolejny. Zauważyłem to już na 2 swoim kontrakcie. Skoro termin mam 21 to w ten dzień powinny być rozliczane.

Edit: pieniądze pobrane 20, a dziś 21 zmienił się okres rozliczeniowy na 21 marzec - 21 kwiecień.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...