Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

U mnie wczoraj to samo zauważyłem i nadal nie mogę zobaczyć szczegółów. Jednocześnie wczoraj dwa pakiety z pięciu zgasły, ale ponowienie uprawnień przez ICOK pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cykl rozliczeniowy mam 30 dnia miesiąca.
W styczniu opłata u mnie pobrana 28 dnia miesiąca z wolnych środków, luty zapłacony, następna płatność 0,00 złotych przypada na 28 luty, ponieważ luty jest krótszy. Nie mam zastrzeżeń. Przewidywana kolejna płatność 28 marca.
Coś się rozjechał u mnie dzień płatności z cyklem rozliczeniowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam zapytanie: czy dalej macie problemy w ICOKu w kategorii USŁUGI  >>> Zobacz szczegóły? Czy pojawiają się błędy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam zapytanie: czy dalej macie problemy w ICOKu w kategorii USŁUGI  >>> Zobacz szczegóły? Czy pojawiają się błędy?

Witaj, czy w ostatnim czasie przedłużałeś swoją umowę lub wykonywałeś inne operacje na swoim koncie? Co masz na myśli, pisząc "błędy"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat, pisałem do Ciebie na PW i na maila CP i chciałem zapytać na forum, bo błędy w ICOKu ludzie mieli. Czy dalej u nich ten problem występuje, czy im znikł? Wchodzisz w USŁUGI po prawej, masz zobacz szczegóły >> i jak się  wchodzi to wskakują błędy.

Nie przedłużałem Umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam ten sam problem. Już kilka dni wchodzę w USŁUGI -> Zobacz szczegóły i też wywala błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam ten sam problem. Już kilka dni wchodzę w USŁUGI -> Zobacz szczegóły i też wywala błąd.

 

Sprawdziłem to teraz z ciekawości i u mnie wszystko jest OK. U mnie działa to poprawnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic się nie zmieniło , może problem tkwi w tym że mam jeszcze dwie stare nieaktywne umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też ok, konto założone w maju 2015 jeśli coś to znaczy. ;)

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak nie chodzi o datę założenia konta, to może o jakąś inną datę, np. odkąd jest się abonentem. Ja jestem od maja 2017. Gdzieś tu kiedyś czytałem, że nie każdy mógł w iCOK zmienić pakietu z Familijnego na Rodzinny, ja np. mogłem bez problemu. Ciekawe dlaczego jedni mogli, inni nie. Teraz też jednym działa poprawnie, innym wywala błąd.

Edited by AnalitykDVB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konto na ICOKu zakładałem około 2,5 roku temu. Znajomi co mają problemy te same od 1,5 roku do 5 lat  są abonamentami CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam pytanie: czy mogę sobie przez ICOK włączyć pakiet HBO? Pytam bo jak wchodzę w modyfikacje usług to już przed wprowadzeniem zmian w ofercie kwota abonamentu zwiększa się o 10zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informację o tym, czy możesz włączyć powyższy pakiet, znajdziesz w warunkach swojej umowy. W tej sytuacji prosimy o zapisanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Być może jest to błąd aplikacji ICOK.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam ten sam problem. Już kilka dni wchodzę w USŁUGI -> Zobacz szczegóły i też wywala błąd.

 

Również u mnie wyskakuje ten błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio co dzień zaglądam do ICOK i zauważyłem pewną zmianę.

Zawsze opłaty były pobierane w 1 dniu cyklu, a teraz kwota wolnych zmienia się w ostatnim dniu poprzedniego okresu rozliczeniowego.

Czyli to wygląda tak: 20 luty pobrana opłata za okres 21 luty - 20 marzec.

Dotychczas miałem pobierane opłaty zawsze 21 dnia miesiąca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mi dzisiaj znowu zaginą mój przelew błyskawiczny zapłaciłem 79zł i dalej mam 79zł do zapłaty ciekawe czy i kiedy CP zmieni operatora przelewów błyskawicznych  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wczoraj płaciłem i jak wszedłem chwilę po płatności do iCOK, to jeszcze widniała tam kwota, ale wszedłem dzisiaj i już jest 0 zł. Tam się to pojawia z pewnym opóźnieniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jeszcze 7 dni do płatności także mają czas ale jakiś czas temu musiałem w tej sprawie kontaktować się z "ekspertem" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...