Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

@tweed77

Dzięki za odpowiedź. Zrobię to żeby nie było problemu gdy zapomnę hasła, a czasem zdarza się je zapomnieć i dobrze jest mieć opcję odzyskania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam problem z komunikatami autopromocyjnymi.

Ok. 2 miesiące temu w ICOK same się włączyły i zaczęły wyświetlać na wszystkich dekoderach (główny + 3 multiroomy). Ponownie wyłączyłem w ICOK ich wyświetlanie - na multiroomach ładnie się wyłączyło a na głównym (PVR HD 7000) cały czas komunikaty są i do dzisiaj mam status:

 
Komunikaty AUTOPROMOCYJNE: Zmiany w trakcie aktualizacji.
 
Polsat po każdej reklamacji pisze żeby przywrócić ustawienia fabryczne i ponownie wyszukać kanały. Pomaga to na kilka godzin i komunikaty znów wracają.
 
 
Macie jakiś pomysł jak to skutecznie wyłączyć?
Edited by kpw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu chciałem uruchomić te komunikaty autopromocyjne na belce przez ICOK i nie dało się. Po telefonicznej reklamacji dostałem odpowiedź że działają tylko przy wyrażonych zgodach marketingowych.

Może wycofaj zgody, a włączysz je pod koniec umowy, aby mogli Ci przedstawić nową ofertę.

Podobno też na nowym interfejsie nie będzie tych komunikatów autopromocyjnych na belce kanału.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie zgodny mam wycofane i za każdym razem jak piszę reklamację dostaję odpowiedź, że materiały autopromocyjne zostały już wyłączone i nie będą się więcej wyświetlać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie podobna sytuacja, na Multiroomach udało się wyłączyć, ale na głównym nadal te komunikaty mam, walczę z tym od miesiąca.

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj wyłączyłem komunikaty autopromocyjne przez ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, zauważyliście że ICOK zmienił się? Chodzi o jego wygląd i dodanie nowych funkcjonalności takich jak wyszukiwarkę i czas trwania sesji w prawym górnym rogu. Czy coś jeszcze nam dodano?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie też to zauważyłem, nawet wypróbowałem przedłużyć czas do wylogowania. Maks to 10 minut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam. U mnie też jest widoczne coś takiego, o czym pisze wyżej @Burito. Wcześniej chyba tego nie było. Nie przypominam sobie.

Ja generalnie w ICOK loguję się raz w miesiącu, w celu opłacenia abonamentu kartą płatniczą przez Internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wrażenie jakby to nawet płynniej działało, tzn. szybciej wczytuje poszczególne pozycje, ale wyszukiwarka chyba nieaktywna, bo cokolwiek by nie wpisać to wynik 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Serdecznie, czy wy też nie możecie dziś wykupić żadnego VOD, ani Tennis Premium przez ICOK ? Portmonetkę ? Wyskakuje błąd strony, sprawdzałem na kilku przeglądarkach - i wszędzie to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez ICOK teraz nie mogłem ponowić sygnału i po wejściu w zakładkę ''dane sprzętu'' mam puste pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa, dzięki.
Przy próbie dzwonienia na infolinię od razu łączyło z konsultantem, bądź opcją podania numeru karty i ponowienia automatycznego.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W ICOKu po raz kolejny nie można sprawdzić co i jak na koncie - mam komunikat   cyt "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa normalnie, jeśli były jakieś zmiany w obrębie umowy to pojawią się dopiero od następnego okresu rozliczeniowego, a do tej chwili będzie właśnie taki komunikat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszą coś robić. U mnie Darmowy HD jest trzy razy z tym samym numerem karty, TV Mobilna dwa razy.
Rodzinny HD wyparował z ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jeszcze lepiej, bo nie ma nic, pozostał tylko numer dekodera HD3000.

Edited by Barti
Pisanie całych postów wielką czcionką jest zbędne. Standardowa wystarczy. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w ICOK został tylko HD 5500s z Rodzinnym HD.

T-HD 1000 prepaid, HD 3000 i moduł CI+ z Darmowym HD znikły z ICOK i "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tę chwilę wszystko wróciło do normy i jest OK ( u mnie).

Edited by Marko 345

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy ponawianiu sygnału przez ICOK była informacja aby zostawić dekoder na kanale 1 Polsat HD.
Dziś zauważyłem komunikat:
Po pomówieniu sygnału pozostaw dekoder na kanale kodowanym.

 

Jednak chyba nie na każdym kanale zadziała?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...