Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Ja też nie mam w iCOK modułu CI+ z takim Darmowym HD i mówią, że jest niewidoczny, bo nie ma aktywnej umowy na tym module.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja mam drugi dekoder bez umowy i jest widoczny...

Edited by torre24

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie wiem jak to jest, ale mi konsultant powiedział, że niewidoczny jest w iCOK, bo nie ma aktywnej umowy. Dodam, że sąsiadowi niedawno skończyła się umowa na tunerze HD 6000 i chciał przejść na pre-paida to mówią, że albo podpisze nową umowę albo będzie korzystał z FTA. Może niewidoczny sprzęt jest związany z tym, że nie ma możliwości włączenia pre-paida na nim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kilku dni próbuję wyłączyć pakiet VOD przez icok...

Występuję mi błąd, że muszę wybrać :

 

Sposoby dostarczenia potwierdzenia zmiany:

Należy wybrać sposób dostawy.

 

 

Ale w którym miejscu,bo żadnego wyboru nie widzę...

Sprawdzałem już na kilku kompach i różnych przeglądarkach i dalej nic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po próbie włączenia/wyłączenia jakiegoś pakietu pojawia się "Sposoby dostarczenia potwierdzenia zmiany: ICOK, EMAIL, POCZTA", tuż nad przyciskami "Anuluj" i "Zatwierdź". Należy wybrać którąś z tych opcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz standardowe ustawienia przeglądarki internetowej? Aktualną wersję? Blokada skryptów? Adblock?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego gdy wciskam opcje modyfikacji usługi to wyświetlana jest nieprawdziwa kwota abonamentu 120zl podczas gdy place 80? Boję się wprowadzać jakieś modyfikacje żeby mi nie podnieśli abonamentu. Oczywiście wszelkie dodatkowe usługi są w tym czasie wyłączone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co masz, co chcesz modyfikować?

Mam pakiet za 69zl + ipla i vod, chciałbym usunąć iple i na rzecz eleven Sports

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też mam złą sumę wpisaną po kliknięciu "modyfikuj usługę". Ignoruję to. Zamiast 79,99 mam coś koło 180 zł. Jednak nie raz już włączałem i wyłączałem pakiet Eleven i zawsze płacę tyle ile mam płacić. Ważne jaka wartość jest w zakładce "płatności".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, wyłączyłem i na drugi dzień odjęli mi od rachunku 15. Mam tylko pytanie do Luke. Czy jak znowu włączę np. 5 czerwca to dadzą mi od 1 lipca, czy szybciej?   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcę zaktualizować w ICOK swoje dane kontaktowe tj. nowy numer telefonu to wprowadzone dane do ICOK będą od razu widoczne w systemie dla pracowników BOK, czy DUK?

Edited by Barti
Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od wczoraj po zalogowaniu do ICOK i po wejsciu:
- płatności
- historia wpłat
mam komunikat: Że względu na prowadzone prace serwisowe...

Komunikat jest tylko przy usługach sat. Po wybraniu TV Mobilnej działa bez zastrzeżeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, u mnie jest to samo.

Zalogowałem się dzisiaj w ICOK, bo chciałem opłacić abonament przez Internet za pomocą karty płatniczej (tak, jak co miesiąc to robię) i lipa... :/

Dzisiaj to się chyba już nie uda. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 U mnie od 5 dni ten sam problem w płatnościach, historii wpłat, Cyt. "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jakim okresie po podpisaniu umowy można zarejestrować się w icok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie także wszystko się wyświetla już poprawnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze loguje się do ICOK podając numer karty jako login.

Spróbowałem zalogować się przy użyciu adresu e-mail, jednak wyskakuje błąd logowania. Możliwe że zakładając konto użyłem innego adresu e-mail.

Czy jest możliwe sprawdzenie jaki on był ?

Jeśli użyję opcji: Usuń konto, później założę ponownie to wszystkie dane zostaną ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...