Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Wczoraj składałem w APS i dzwoniłem po 2 godzinach na infolinię i powiedział że nie jest jeszcze zarejestrowane. Dlatego się pytam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłeś czyli masz potwierdzenie, czekaj cierpliwie na pewno będą dzwonić, jeśli nie a zależy ci na kontynuacji sam przekręć kilka dni przed zakończeniem.

Przyjść powinien list potwierdzający zakończenie umowy a i chyba jeszcze SMS-a dostałem kilka dni po złożeniu że wpłynęło etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po krótce: wypowiedziałem umowę wiosną, w czerwcu ją aneksowałem, zrezygnowałem z aneksu (pisemnie i jednocześnie wysłałem ponownie wypowiedzenie umowy). Umowa skończyła się w styczniu. Działa karta do dziś (sprzęt własnościowy). Co najfajniejsze w styczniu w ICOK miałem zaległość, która po telefonicznej interwencji zniknęła, a dziś nie mam tego sprzętu i karty na koncie! Dodam, że zgodnie z umową, zleciłem telefonicznie uruchomienie Pakietu Darmowego HD ale jak wspomniałem wcześniej działa pakiet płatny. Błąd ICOK z brakiem tego sprzętu na koncie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też zniknął z icok moduł CI+, na którym powinienem mieć Darmowy HD, ale ten moduł mi nie działa (wyświetla komunikat błąd 09 problem z kartą)

Edited by amq0

Share this post


Link to post
Share on other sites

W iCOK wróciła możliwość modyfikacji pakietów na sprzęcie własnościowym. Trochę długo to trwało, ale już działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie chwilę podziałało i znowu mam taki komunikat:

 

"Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie".

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burito, masz konto iCOK powiązane z umową na TV na innym dekoderze, czy same prepaidy tylko?

U mnie jest abo i pp i w pp deklaracja pakietów działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam łącznie w CP 9 kontraktów, 8 związanych z umowami i jeden pre-paid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To OK, pomyślałem że utrudnienia są bardziej na kontach, gdzie tylko same prepaidy.

Czyli widać, loteria z tym poprawnym działaniem. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie 3 * prepaid i 1 * Darmowy HD wygląda OK.

 

Ten komunikat wisi przez jakieś 2-3 godziny po zmianie deklaracji. Potem znika i pokazuje się nowy pakiet. A potem, jak spróbujesz jeszcze raz cos zmienić na tym koncie, to najwyraźniej do końca tego samego dnia wyskakuje jakiś błąd. Następnego dnia można zmienić pakiet (o ile był nieopłacony, jak wskoczy opłacony, to nie wiem) i zabawa się powtarza.

 

@Burito masz opłacony ten pakiet? Może nie chce Ci dać go zmienić do końca okresu rozliczeniowego?

Edited by tomkep

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie 3 * prepaid i 1 * Darmowy HD wygląda OK.

A ten Darmowy HD masz z DRH2 (DRH6) czy po rozwiązaniu umowy, w której był zapis o możliwości włączenia Darmowego HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od ponad tygodnia od podpisania aneksu i dodania multiroomu na nowej karcie ciągle dane w trakcie aktualizacji. TV działa, ale chciałbym mieć dostęp do ICOK, a do starej karty dalej jakby przypisana stara umowa. Doczekam się, czy pisać do nich?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...