Jump to content
andrzejnet

iCOK Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Czy cos wiadomo kiedy CP upora sie z problemem HBO GO na urzadzenia mobilne a dokladniej na GALAXY NOTE 10+ ,  nie dziala opcja logowania przez ICOK bo nie moze sie zaladowac strona , od 14 wrzesnia podobno cos naprawiaja ale nadal nie dziala !! @Specjalista Cyfrowy Polsat cos wie moze na ten temat ??

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

... :) sprytne wyjście z sytuacji ... komputer - tablet- dekoder - smartfon - jednak na tym ostatnim nie da rady więc już leci reklamacja do Was ... jednak 90% urządzeń z których się korzysta to własnie smartfon - kto co i gdzie lubi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie ,jeżeli usługa nie działa na smartfonie lub innym urządzeniu z którego korzystamy a nie mamy innej możliwości odbioru. Czy w związku z tym przysługuje użytkownikowi rekompensata z tego tytułu , do chwili zmiany urządzenia. Czy użytkownik jest zdany na siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak HBO GO nie działało na dekoderach bo CP miał babola w sofcie to zwracali 10 zl za usługę w danym miesiącu - wiec płaciłem abo pomniejszony o taka kwotę :)

Edited by patryszq
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,
z poziomu forum nie mam dostępu do konta, dlatego nie jestem w stanie zweryfikować informacji. Jeśli nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, to napisz zgłoszenie używając w ICOK-u zakładki "Napisz do nas". Konsultanci sprawdzą sprawę i udzielą wymaganych wyjaśnień.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@patryszq 
Witam,
sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość.

@Specjalista Cyfrowy Polsat jakieś wieści ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@patryszq 
Witam,
sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość.

 

W dniu 30.09.2019 o 15:27, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Bardzo przepraszam, że utrudnienia jeszcze trwają, jednak zapewniam, że sprawa jest dokładnie weryfikowana, w związku z czym realizacja może jeszcze potrwać jakiś czas. Proszę o cierpliwość.

@Specjalista Cyfrowy Polsat  minął miesiąc odkad nie dziala na smartfonach i tabletach android 9 ... jakies decyzje , tlumaczenie ze moge sobie ogladac to na smart tv lub w dekoderze nie jest tlumaczeniem , aplikacja z zasady ma dzialac na urzadzeniach MOBILNYCH !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...