Skocz do zawartości


Zdjęcie

Netflix


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1154 odpowiedzi w tym temacie

#1141 Emil.1603

Emil.1603

    Mocny Full! :D

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10365 postów
  • Od: 21 sie 2011
  • LokalizacjaWielka Brytania.

Napisano 24 maj 2018 - 18:30

Oj. Dosyć dawno. Jakoś jesienią ubiegłego roku. Nie pamiętam dokładnie jak było z dostępnością polskiego języka w produkcjach nie od Netfliksa. Ale Straszny film leciał sobie normalnie z lektorem. Co do jakości i połączenia, to nie miałem żadnych problemów. Łączyło mnie tak samo jakbym korzystał bez VPN. A łączę mam w miarę dobre = światłowód, 50 do 100 Mbps (D) / 6 Mbps (U).

Najtańszy pakiet VPNonline to bodajże 4,99 zł, więc myślę, że warto spróbować co i jak z ich serwerami :)



#1142 NobelM

NobelM

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 140 postów
  • Od: 19 lip 2017
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 24 maj 2018 - 20:47

Pewnie potestuję. Chociaż odpowiedź ich supportu nie zachęca do brania długodystansowych pakietów ;)
"Netflix bardzo szybko blokuje dostawców VPN, proszę spróbować przez serwer pl022 lub pl023.vpnonline.eu 
Niektóre nasze adresy IP są już przez Netflixa zablokowane."

Pakiet NC+: Extra 6xC+ (69.99zł) | Eleven (7.95zł na 12m do 31.05.2019) | Umowa na 24m do 31.12.2019.

Dekoder: 4K UltraBOX+ (15zł do abonamentu).

Netflix Premium UHD (13zł - rodzinka) / TV: Samsung UE55MU7002.


#1143 umek

umek

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1068 postów
  • Od: 10 sie 2017

Napisano 24 maj 2018 - 20:51

Spróbuj przez Operę na PC.Tam wbudowany jest VPN i u mnie działa.


SkyQ 2TB multiscreen
nc+ Extra+ HBO
Apple TV 4K
Netflix

#1144 NobelM

NobelM

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 140 postów
  • Od: 19 lip 2017
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 24 maj 2018 - 22:05

Dzięki, ale potrzebuję puścić ruch z apki Netflixa na Smart TV, także muszę zapiąć VPN na routerze.

Pakiet NC+: Extra 6xC+ (69.99zł) | Eleven (7.95zł na 12m do 31.05.2019) | Umowa na 24m do 31.12.2019.

Dekoder: 4K UltraBOX+ (15zł do abonamentu).

Netflix Premium UHD (13zł - rodzinka) / TV: Samsung UE55MU7002.


#1145 Emil.1603

Emil.1603

    Mocny Full! :D

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10365 postów
  • Od: 21 sie 2011
  • LokalizacjaWielka Brytania.

Napisano 24 maj 2018 - 22:45

Spróbuj przez Operę na PC.Tam wbudowany jest VPN i u mnie działa.

VPN w Operze jest dość ograniczony i ubogi.



#1146 umek

umek

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1068 postów
  • Od: 10 sie 2017

Napisano 24 maj 2018 - 22:55

Ale działa a kolega chce przez VPN zobaczyć coś przez VPN.Szkoda płacić by okazało się że nie działa..


SkyQ 2TB multiscreen
nc+ Extra+ HBO
Apple TV 4K
Netflix

#1147 Emil.1603

Emil.1603

    Mocny Full! :D

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10365 postów
  • Od: 21 sie 2011
  • LokalizacjaWielka Brytania.

Napisano 24 maj 2018 - 23:00

A ja mówiłem ogólnie ;)



#1148 umek

umek

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1068 postów
  • Od: 10 sie 2017

Napisano 24 maj 2018 - 23:20

Ogólnie ro się zgadza.Szkoda ze vpnonline juz zablokowane.
SkyQ 2TB multiscreen
nc+ Extra+ HBO
Apple TV 4K
Netflix

#1149 darius010

darius010

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 476 postów
  • Od: 26 sty 2011

Napisano 24 maj 2018 - 23:35

To zmień dostawcę Internetu. Ewentualnie napisz na Netflix help to ci podpowiedzą co jest nie tak.

Canal+/ Eleven/ Extra by NC+

Netflix & Showmax & HBO GO by Samsung Smart Tizen 


#1150 bugmenot

bugmenot

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2096 postów
  • Od: 24 maj 2012

Napisano 25 maj 2018 - 00:00

Na fast.com można bardzo łatwo zweryfikować jakie ma się połączenie z Netflixem :).



#1151 Emil.1603

Emil.1603

    Mocny Full! :D

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10365 postów
  • Od: 21 sie 2011
  • LokalizacjaWielka Brytania.

Napisano 25 maj 2018 - 00:10

Zwyczajny tester prędkości Internetu. SpeedTest.net też jest dobry. Nawet lepszy, bo bardziej szczegółowy.



#1152 bugmenot

bugmenot

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2096 postów
  • Od: 24 maj 2012

Napisano 25 maj 2018 - 00:26

To nie jest zwyczajny tester, a tester Netflixa - do ich serwerów: https://techcrunch.c...bsite-fast-com/



#1153 Emil.1603

Emil.1603

    Mocny Full! :D

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10365 postów
  • Od: 21 sie 2011
  • LokalizacjaWielka Brytania.

Napisano 25 maj 2018 - 02:15

Ciekawe. Według Fast.com mam 43 Mbps, a przy SpeedTest.net już 52 Mbps. Po trzykrotnym teście wyniki były praktycznie takie same. 



#1154 NobelM

NobelM

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 140 postów
  • Od: 19 lip 2017
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 25 maj 2018 - 06:20

Fast.com oraz inne testery (w tym ten wbudowany w apkę Netflixa) lecą z pełną parą (90-95Mb/s, mam net 100/100 po kablu sieci osiedlowej). Inne usługi z netu też (np. przy YouTube na filmikach 4k 60fps z HDR żadnych przerw, tak samo mam bardzo szybkie pobieranie). A jednak throughput przy odtwarzaniu Netflixa wieczorami jest tragiczny (1-3Mb/s). W nocy lub wcześnie rano nie ma problemu (mniej użytkownikow online) i jest na poziomie 50-60Mb.
Z supportem Netflixa już się kontaktowałem - odpowiedź jednoznaczna, że problem musi leżeć po stronie dostawcy Internetu.
Mój dostawca potwierdza, że jak jest w danym momencie dużo użytkowników, to Netflix wszędzie w sieci lokalnej idzie tak jak u mnie i rozkłada ręce (nie potrafi nic z tym zrobić).
Niestety nie mam póki co innych sensownych alternatyw zmiany dostawcy w miejscu gdzie mieszkam (Orange może dac max 10Mb w tym miejscu, zostaje jedynie LTE).
Dla testu polaczylem się VPN'em z kompa do mojej firmy i throughput Netflix miał na poziomie 30-40Mb, także komercyjny VPN pewnie rozwiazalby mój problem (szkoda tylko, że Netflix tak go nie lubi i blokuje).

Pakiet NC+: Extra 6xC+ (69.99zł) | Eleven (7.95zł na 12m do 31.05.2019) | Umowa na 24m do 31.12.2019.

Dekoder: 4K UltraBOX+ (15zł do abonamentu).

Netflix Premium UHD (13zł - rodzinka) / TV: Samsung UE55MU7002.


#1155 bugmenot

bugmenot

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2096 postów
  • Od: 24 maj 2012

Napisano 25 maj 2018 - 12:15

Dziwne, bo fast.com używa do testów serwerów Netflixa, więc parametry transferu w obu przypadkach powinny być takie same. Spróbuj moim zdaniem zmienić DNSy na początek - np. na Googlowskie (8.8.4.4) albo Cloudflare (1.1.1.1). Reset urządzeń i może ruch pójdzie mądrzej.

VPNy działają własciwie tylko jeśli mają IP łącza domowego, te serwerowe są wykrywane. Pamiętam, że ktoś tu już na forum podawał jakiś polski, który miał duże "domowe" łącze od UPC do obsługi Netflixa i to działało, ale nie mogę sobie teraz przypomnieć nazwy.


Użytkownik bugmenot edytował ten post 25 maj 2018 - 12:21