boobass Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Czy można sparować Horizona z TV i z amplitunerem kina domowego?Zależy mi na jednym pilocie do trzech urządzeń: dekoder, TV i amplituner. Chciałbym, aby pilot włączał te 3 urządzenia. Do tego regulacja głośności odbywałaby się pilotem z Horizona na amplitunerze. Więcej zaawansowanych opcji nie potrzebuję regulować na amplitunerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobass Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 W takim razie, czy można Horizona sparować z Pilotem Logitech Harmony 300? Już tam nie zależy mi na klawiaturze z pilota Horizona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Genz Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Może mi ktoś napisać jak to jest z tym dekoderem Horizon. W wielu miejscach czytam, że dekoder ma same minusy, a w tym wątku raczej nie narzekacie na niego. Jutro do mnie przychodzi technik UPC założyć ten dekoder. Czy będę zadowolony? Do tej pory miałem CI+ z UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damszc Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Jestem posiadaczem dekodera i nie narzekam. Po ostatniej aktualizacji oprogramowania dekoder chodzi jeszcze lepiej. Korzystam również z wbudowanego Wi-Fi z Horizona. Internet chodzi bez zarzutów, po sieci płynna transmisja, można filmy w HD streamować na TV bez żadnych zacięć. Potrafi się oczywiście od czasu do czasu zawiesić lub zwolnić. Wtedy najczęściej kończy się to resetem. Ogólnie jestem zadowolony. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo30 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Hej, mam pytanko: co możecie powiedzieć o tym dekoderze? Polecacie go? Za parę miesięcy będę przedłużał umowę i proponują mi ten dekoder. Co powiecie? Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Dekoder bez nagrywarki jest naprawdę okej, wszystko działa jak należy i wszystko gra, nie tnie się, nic za specjalnego tam się nie dzieje, tylko brakuje nagrywania po USB, list ulubionych po swojemu oraz stare i bezużyteczne YT, bo nie wyświetla 80% filmów. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest mocno utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all4you Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 W takim razie, czy można Horizona sparować z Pilotem Logitech Harmony 300? Już tam nie zależy mi na klawiaturze z pilota Horizona... W MyHarmony wyszukujesz: Ad A Device Manufacturer: Pace Device Model Number: DMC7002KLG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobass Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Super.Działa prawie idealnie. Brak tylko jednej ważnej dla mnie funkcji. Na Logitechu nie działa przycisk "kanał wstecz". Nie można też "nauczyć" tego pilota funkcji z pilota Horizon, bo pilot Horizon działa radiowo, a nie na podczerwień.Macie jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam.Kilka tygodni temu dałem się wkręcić w horizona, no iii... gdybym wcześniej dostrzegł pewne rozwiązania to pewnie bym się wycofał (niestety minęły magiczne dwa tygodnie)...no chyba, że coś u mnie szwankuje?! Jeśli jednak jest to działanie celowe - przestrzegam przed zamianą starego dekodera z nagrywarką na horizona dvr! Chodzi o funkcje nagrywarki/timeshift. Próbowałem kilkukrotnie zatrzymać bieg programu, bo miałem inne zadanie nie do odłożenia, po czym wracam, wciskam "play", a tam kicha! System przerzuca mnie do następnej pozycji. Próba cofnięcia kończy się na początku wstrzymanej pozycji... nie sprawdzałem czy w ten sposób oglądnę to co mi "uciekło" - szkoda czasu i nerwów. Kolejnym cudem jest sama nagrywarka - działa bardzo dziwnie. Oglądałem film na jednym kanale a na innym w międzyczasie rozpoczęło się nagrywanie innego. Gdy skończyłem oglądać wybieram "nagrane"/ film, a tam... startujemy od bloku reklam nie do "przeskoczenia:!!!Wciskam ">>" i co widzę? PRZEWIJANIE ZABLOKOWANE!!! Doszedłem do wniosku, że na pewno problem dotyczy pozycji dostępnych w opcji "replay" ze stajni TVN. Nie wiem jak inne przerywane reklamami kanały... A żona przy każdym tego typu numerze chce mi rozbić łeb tym horizonem ..Wkręconym w horizona podpowiem, że jest sposób na blokadę przewijania, który sprawdzi się jednak tylko w filmach i wymaga cierpliwości - tak ok. tygodnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Wie ktoś może czemu czasami jak wchodzę we właściwości połączenia karty WiFi to mam 72 mb/s, a czasem 420mb/s...? Net z UPC, ConnectBox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Witam. Kilka tygodni temu dałem się wkręcić w horizona, no iii... gdybym wcześniej dostrzegł pewne rozwiązania to pewnie bym się wycofał (niestety minęły magiczne dwa tygodnie)...no chyba, że coś u mnie szwankuje?! Jeśli jednak jest to działanie celowe - przestrzegam przed zamianą starego dekodera z nagrywarką na horizona dvr! Chodzi o funkcje nagrywarki/timeshift. Próbowałem kilkukrotnie zatrzymać bieg programu, bo miałem inne zadanie nie do odłożenia, po czym wracam, wciskam "play", a tam kicha! System przerzuca mnie do następnej pozycji. Próba cofnięcia kończy się na początku wstrzymanej pozycji... nie sprawdzałem czy w ten sposób oglądnę to co mi "uciekło" - szkoda czasu i nerwów. Kolejnym cudem jest sama nagrywarka - działa bardzo dziwnie. Oglądałem film na jednym kanale a na innym w międzyczasie rozpoczęło się nagrywanie innego. Gdy skończyłem oglądać wybieram "nagrane"/ film, a tam... startujemy od bloku reklam nie do "przeskoczenia:!!!Wciskam ">>" i co widzę? PRZEWIJANIE ZABLOKOWANE!!! Doszedłem do wniosku, że na pewno problem dotyczy pozycji dostępnych w opcji "replay" ze stajni TVN. Nie wiem jak inne przerywane reklamami kanały... A żona przy każdym tego typu numerze chce mi rozbić łeb tym horizonem ..Wkręconym w horizona podpowiem, że jest sposób na blokadę przewijania, który sprawdzi się jednak tylko w filmach i wymaga cierpliwości - tak ok. tygodnia Dziś straciłem cierpliwość, zadzwoniłem na 813...krok po kroku udzielono mi zdalnej "pomocy technicznej" w postaci zresetowania dekodera - oczywiście utraciłem wszystkie nagrania(na szczęście niewiele zdążyłem zgromadzić). Na razie dekoder działa jak należy. Przynajmniej w kwestii zgłoszonych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faradays Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Witam. Chciałem się zapytać jakie transfery udaje się uzyskać w sieci wewnętrznej na tym dekoderze (Horizon)? Ja tak samo mam ten dekoder/router, wszystko działa prawidłowo, jedynie transfer (przez otoczenie sieciowe) z NAS-a (Qnap) podłączonego do portu LAN 1Gb/s na komputer (karta Wi-Fi ac Dell DW1550) idzie wolno, około 25 MB/s, niezależnie od odległości od routera, kanału, itd. Dlatego chciałem zapytać, jakie udaje się innym osobom uzyskać prędkości? Mam nadzieję, że nie napisałem zbyt chaotycznie.PS. transfer z Qnap'a na kompa podłączonego po kablu LAN 1Gb/s idzie prawidłowo, około 80 MB/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) Dziś straciłem cierpliwość, zadzwoniłem na 813...krok po kroku udzielono mi zdalnej "pomocy technicznej" w postaci zresetowania dekodera - oczywiście utraciłem wszystkie nagrania(na szczęście niewiele zdążyłem zgromadzić). Na razie dekoder działa jak należy. Przynajmniej w kwestii zgłoszonych problemów. Witam ponownie. Niestety, na humory dekodera obecnie jest tylko jedna rada - twardy restart czyli odłączenie od prądu na chwilę i ponowne uruchomienie. Jak na razie sprawdza się...Lepsze to niż reset i ponowne wgrywanie softu, które skutkuje utratą nagranych pozycji. Edytowane 10 Września 2017 przez sztajger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr3110 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) U mnie Horizon się bardzo dobrze sprawuje, czasem szwankuje Replay TV, ale tak to jest dobrze. Edytowane 16 Września 2017 przez Barti Przeniesiono dyskusję do bardziej odpowiedniego działu forum i wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Los_Dawidos Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Mnie zastanawia jeszcze jedna kwestia w dekoderze Horizon. Sytuacja jest następująca - nagrywam sobie w trakcie weekendu kilka meczów i wszystkie na liście nagrań zapisane są jako "Piłka nożna". Kiedy chciałbym jednak wybrać i rozwinąć listę "Piłka nożna" to już nie ma takiej możliwości i wówczas jedyna szansa, aby obejrzeć nagranie to szukanie w programie TV poszczególnych pozycji. Czy jest to sytuacja normalna? Bo prawdę mówiąc jest to niesamowicie irytujące, a z tego co zauważyłem jak dziewczyna nagrywa sobie jakiś serial, który też jest na liście jako jedna pozycja to bez problemu można listę rozwinąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 To jest niestety błąd softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Los_Dawidos Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) Da radę coś z tym zrobić? Edytowane 16 Września 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Muszą poprawić soft. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raw.virus Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Posiadam ten cud technologiczny Horizon od około miesiąca i jak na razie więcej z tym problemów niż pożytku. Problem drażniący jak komar w środku nocy tak samo jak u Sztajgera. Co trochę reset prądowy, dwa razy hard reset i w końcu wymiana dekodera, co nic, a nic nie poprawiło sytuacji. Problem z odtworzeniem filmu aktualnie nagrywanego. Trzeba poczekać, aż skończy nagrywać i czasami zrobić reset prądowy, żeby dało się obejrzeć. Seriale z "MyPrime" czasami lecą OK, a czasem jeden odcinek trzeba po kilka razy włączać od początku i przewijać, bo w trakcie oglądania od tak się wyłączy i nawet reset dekodera nic nie daje. Nawalone w nim bajerów i aplikacji i fajnie, ale żeby to hulało jak należy, a nie doprowadzało do szewskiej pasji. Bo na co mi to wszystko, skoro nie mogę z tego korzystać, jak należy. Już nawet nie mam sił dzwonić tam i się żalić, bo to nic nie daje. Dekoder według mnie ma niedopracowane oprogramowanie, a my robimy za króliki doświadczalne, w dodatku płacąc za to pieniądze. Przez kilka długich lat miałem stary dekoder z nagrywarką i złego słowa powiedzieć nie mogę. Fakt, nagrywał tylko jeden program lub dwa w trybie czuwania, ale działał bez zarzutów. Tak więc, kolejnym testerom Horizona życzę dużo cierpliwości w obsłudze tego wynalazku i wytrwałości w oczekiwaniu na połączenie z obsługą techniczną, czy to telefonicznie, czy przez czat. Pozdrawiam. Edytowane 7 Listopada 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damszc Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 To rzeczywiście jakiś wadliwy model. Może HDD jest zepsute i stąd te problemy? U mnie chodzi bez zarzutów już prawie 2 lata.Proponuję jechać bezpośrednio do UPC i walczyć o kolejną wymianę. Z doświadczenia wiem, że maile i rozmowy telefoniczne nic nie dają. Sam to kiedyś przerabiałem w innej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Witam! Tradycyjnie nagrywarka horizon "nawaliła" w najmniej oczekiwanym momencie!!! To nie pierwszy raz, ale zabolało mnie to co się zdarzyło potem!!!: Zaprogramowałem nagranie filmu (tvn -listy do m.2 2017-11-03 godz. 20.00). Procedura programowania przebiegła prawidłowo, żadnych ostrzeżeń - sprawdziłem, obok pozycji wyświetliła się ikona ZAPLANOWANEGO nagrywania.W międzyczasie dekoder pracował - oglądałem inny kanał. Nie odważyłem się odtworzyć nagrywanego filmu jeszcze w trakcie jego nadawania, gdyż już kilkakrotnie się przekonałem w podobnych sytuacjach, że odtwarzacz zachowuje się co najmniej dziwnie, żeby nie powiedzieć nieprzewidywalnie !! Niestety...po zakończeniu nagrania, próba odtworzenia filmu się nie udała! W dodatku po wnikliwym przeglądzie "nagranych" stwierdziłem, że (TEORETYCZNIE) nagrało się tylko kilkanaście minut, a w rzeczywistości był to początek kolejnego filmu...Uznałem, że znów dekoder szwankuje, trzeba się z tym pogodzić i stwierdziłem:na szczęście jest "replay tv"!! Dwukrotnie wykonałem procedurę wyboru odtwarzania filmu w "replay tv" i za każdym razem, zamiast wybranej pozycji system odtwarzał kolejną pozycję w programie TVN !!! Pozostało mi zrestartować dekoder poprzez odłączenie od prądu, co wielokrotnie pomagało... Po restarcie stała się rzecz dziwna - próba ponownego użycia opcji "replay tv" już nie wchodziła w rachubę! Pożądana przeze mnie pozycja na EPG już nie posiadała znacznika "replay tv"!!! Dlaczego??? No i tu nasuwają się domysły(być może bezzasadne), czy aby nie było jakiegoś wymogu ze strony nadawcy? Jeśli tak, to dlaczego nie wyświetliło się ostrzeżenie o braku możliwości nagrania filmu z powodu np. zapisów licencyjnych? - znając ograniczenia oglądałbym program na żywo i nie usiłowałbym go nagrywać. Niemniej, jeśli problem się powtórzy będę rozważał powrót do mediaboxa, w którym nigdy nie było problemów z nagraniami!!! Od tamtego zdarzenia praktycznie każdego dnia robię restart prądowy - timeshift szwankuje prawie codziennie...Całkowitego resetu nie robię, bo mam nagranych kilka pozycji, które pewnie zostaną skasowane... Zwracam się więc do wszystkich, którzy jak kol. "rav.virus" czy ja, doświadczają dziwnych zachowań dekodera, aby przeanalizowali zauważone przeze mnie niedociągnięcia w działaniu dekodera HORIZON i potwierdzili (lub nie) taki stan. Może dręczą Was inne problemy, których ja nie zauważyłem? Ostrzeżemy tak potencjalnych klientów usługi HORIZON przed tym dekoderem ... a nasze (liczne) uwagi skierowane bezpośrednio do operatora spowodują wymianę softu/dekoderów!A więc:1. Dlaczego dekoder pracujący w trybie "ustaw przypomnienie", nie przełącza się na zaplanowany kanał/program z chwilą jego rozpoczęcia, tak jak to się odbywa w mediaboxie?2. Z drugiej strony - dlaczego dekoder nie pyta, czy na pewno chcemy zmienić kanał - zwłaszcza podczas pracy w przesunięciu czasowym...jak jest w mediaboxie.3. Dlaczego w ustawieniach nagrywarki brak opcji "nagrywaj na bieżąco"? Zdarza się, że chcę zarejestrować jakiś oglądany drobiazg, i niestety ZASADNICZO tak się NIE DA -nagrany zostanie cały program od początku do końca (i zmarnowane sporo miejsca na dysku)! Piszę zasadniczo, bo gdy nagrywamy program na kanale który nie pracuje w trybie "replay tv", to może się udać krótkie nagrywanie...4. W mediaboxie pozycje nagrane można zabezpieczyć przed przypadkowym usunięciem. Dlaczego tak istotnego drobiazgu brak w Horizon-ie? Bardzo stresujące przez to jest usuwanie nagrań. Zwłaszcza, że dekoder z jednej strony reaguje niemrawo i mało czytelnie - usuwa bez potwierdzenia i... (!!!) natychmiast przenosi znacznik kosza na sąsiednią pozycję, przez co łatwo omyłkowo powtórzyć procedurę, która tak naprawdę zostanie wykonywana już na kolejnym nagraniu!!5. Dlaczego dekoder nie "pamięta" wybranych ustawień? Dotyczy to np."ulubionych", które po powtórnym włączeniu dekodera(nie restarcie po odłączeniu od sieci!) pracują w trybie "wyłączone" - trzeba ponownie włączyć tryb "ulubione". Podobny problem dotyczy filtra "blokada kanałów" - dlaczego nie można jej zdefiniować na stałe? Irytujące jest każdorazowe wklepywanie kodu pin...Wystarczyło by, że tylko zmiana trybu pracy blokady będzie wymagała "pinu".6. Zsynchronizowanie pilota UPC z odbiornikiem TV jest dobrym krokiem, ale przejście z trybu HDMI do TV wymaga pamiętania o przyciszeniu telewizora!7. Po połączeniu dekodera z zewnętrznym wzmacniaczem ("chinch") nie ma możliwości synchronizacji dźwięku z obrazem - w mediaboxie była!8. Dlaczego WSZYSTKIE dekodery nie mają funkcji "SLEEP TIMER"? Niby jest funkcja odpowiedzialna za wyłączenie dekodera po określonym/wybranym czasie gdy nie zostanie użyty pilot, ale to nie spełnia funkcji SLEEP TIMER, zwłaszcza że brakuje krótkich czasów czuwania...15, 30, 45 i 60 minut!9. Czy naprawdę czuwanie dekodera w trybie ECO musi blokować TIMER nagrywarki?10.Dlaczego w trybie TELETEXT nie ma możliwości przełączania podstron? Przy dwóch-czterech...można poczekać - ale gdy jest ich kilkadziesiąt, to już jest problem!11.Wiele zastrzeżeń mam do usługi MY Prime: A. Najistotniejszym jest brak możliwości wyboru/filtrowania pozycji: PŁATNE/BEZPŁATNE. W Mediaboxie W trybie "ON DOMAIN" był bezpośredni dostęp do pozycji "GRATIS"! B.Usługa "kanały na żądanie" również pozostawia wiele do życzenia...np. oferta vod.tvp.pl z poziomu horizon-a znacznie odbiega (ubogo!) od oferty dostępnej z poziomu smart-tv . Podobnie jest z aplikacją TVN (w smart tv - player pl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Szczerze, Horizon to szmelc. Mam kilka MC i nie jest wart złamanego grosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Bzdura. Mam go trzy lata i jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Weź się w końcu zdecyduj... Udzielasz się też w dyskusji ogólnej o UPC, więc wiesz, że są dwa modele Horizona, z których jeden nie cieszy się dobrą opinią! Edytowane 8 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.