annaud Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Az chce sie powiedziec ze kazdy kto podpisze tak długi cyrograf moze byc oszukiwany. No bo co rózni podpisanie umowy na 15 miesiecy z 3 miesiacami gratis od 29 miesiecznej umowy z 6-ma miesiacami gratis. Ano to ze po tych 15 miesiacach mozna podpisac nastepna umowe na nowych warunkach. a tak mają Was zobowiazanych na długi okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taglaster Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 W CP jestem już prawie 11lat ale ostatnie poczynania tej platformy mnie szokują. Czara goryczy przelała się gdy do N-ki trafił TVP1 HD oraz BBC Knowledge HD. Wstyd żeby największa platforma DHT w Polsce nie miała w swojej ofercie kanałów HD nadawcy publicznego. Do tego multiroom, w N-ce za rok rozbuduję o drugi dekoder i zapłacę 10 zł miesięcznie więcej i będę miał dostęp do pełnej oferty na dwóch dekoderach. Nie interesuje mnie w jaki sposób dekodery mają się łączyć ze sobą kablem czy bezprzewodowo. Ważne że mam multiroom!! a w CP nie widać nawet światełka w tunelu co do multiroomu. :> Dla mnie ważne jaka platforma ma ofertę kanałów HD i widać że N-ka w tej dziedzinie jest bardziej rozwojowa od CP czy Cyfry+. Jeżeli na rynku polskim pojawi się jakiś nowy kanał HD wiadomo na 99% że będzie on w tej platformie a CP z [beep]ości da sobie wykraść sztandarowe kanały BBC które były dostępne na wyłączność w tej platformie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 A przyszło ci na myśl ze to TVP nie chce żeby TVP 1 HD było w CP? Dla mnie skandalem jest to że TVP od jakiegoś czasu lansuje się w tylko jednej platformie olewając swoich abonentów płacących abonament RTV.Taka z TVP telewizja publiczna jak z koziej ....trąba.Przecież te kanały są produkowane za pieniadzę podatnika!A ilu z płacacych abonament RTV je ogląda?Muszą dodatkowo związać się umowa z prywatnym nadawcą żeby oglądać programy tej twojej telewizji "Publicznej".Taka paranoja jest możliwa tylko w Polsce!Uklady,układziki,korupcja.Polski standard. Inną sprawą jest to że ten kanał to zwykła szmira mająca podnieść poziom reputacji TVP i pokazać ze oni tacy niby nowocześni są.Ale pewnie sa tacy których podnieca ogladanie Ojca Mateusza i innych mega produkcji TVP w haj defynyszyn... PS.Ja nie miałem najmniejszego problemu żeby przejść na Nowy Premium.Postraszcie ich trochę to się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ja nie miałem najmniejszego problemu żeby przejść na Nowy Premium.Postraszcie ich trochę to się uda. To zdradź jak to ci się udało zrobić. Jaki miałeś pakiet wcześniej bo my mamy stare premium, umowy zawarte w ciągu ostatniego pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal02 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 do zbigniew J : Kodeks handlowy umowę zawartą ustnie traktuje tak samo jak na piśmie. Dlatego zapewnienia telefoniczne przedstawiciela CP o odbiorze wszystkich kanałów w każdym czasie w pakiecie premium powinny być respektowane. Myślę że taka telefoniczna informacja jest częścią umowy zawartej na piśmie. Idąc takim tokiem myślenia podpowiadam CP: proszę wprowadzić premium bis i postanowić że wprowadzane następne kanały nie będą wchodzić w obecnie obowiązujący pakiet premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Poinformowałem panią iż jeśli ten stan rzeczy się utrzyma to to jest mój ostatni zapłacony okres rozliczeniowy. Jak można tak traktować stałego klienta (8 lat) płacącego najwyższy abonament (pseudo premium). O tak na pewno się ta pani tym przejęła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marihuanalp Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam serdecznie. Ja także jestem w polsacie od samego początku i tym razem zapewniam z ręką na sercu że jak tylko skończy mi się nowa umowa w którą mnie wmanewrowano na 100% pożegnam się z nieopisaną radością z tą platformą.Zawsze miałam wykupiony najwyższy pakiet bo lubię mieć dostęp do wszystkich kanałów,jak podpisywałam nową umowę miałam także wykupiony najwyższy pakiet jednak w miarę rozszerzania oferty zostałam pozbawiona takiej możliwości.Nie ma możliwości podpisania aneksu do umowy i za dopłatą(w końcu chodzi tu chyba o zysk)dostępu do całości oferty.Czuję się najnormalniej w świecie nabita w butelkę i zupełnie nie rozumiem takiego postępowania.Bardzo chętnie podpisze się pod jakaś petycją,skargą bo uważam że to nie jest uczciwe traktowanie wiernego długoletniego klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Też uważam że Cyfrowy Polsat niesprawiedliwie traktuje stałych abonentów. Jestem rozgoryczony faktem, że nie mogę zawrzeć umowy na nowe pakiety HD mając własny dekoder HD. Te nowe pakiety są TYLKO dla nowych abonentów lub nowych umów na nowe ICH dekodery. Ja już się pożegnałem z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Przecież już było mówione, że niebawem i dotychczasowi abonenci będą mogli przejść na nowe pakiety, więc przestańcie się już gorączkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ja z pakietu Super Film jeszcze w okresie podstawowym przeszedłem na Nowe Premium Problemy jakie macie z przejściem na Nowy Cyfrowy Polsat wynikają z problemem z systemem IT z jakim się CP boryka od pewnego czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 A co to za system IT? Ja wysyłam emaile od 3 miesięcy do CP z prośbą o przesłanie umowy na CP Mini HD i cały czas ta sama odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @Chochoł system widać twierdzi, ze Ci się nie należy Oczywiscie jak się chce przejść na NCP nie można byc w okresie darmowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Trzeba wziąć nowy od nich dekoder na wypożyczenie a nie można na swój np. Samsun DSB-H370G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal02 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Bloo411-zupełnie nie wiem przez kogo były mówione te informacje o których piszesz. Może podałbyś więcej szczegółów. Poza tym CP mógłby podać wszelkie informacje poprzez dekoder w wiadomościach. Również te, że określony kanał zostaje wyłączony i jakie czynności należy dokonać aby z tego kanału korzystać. Czy to takie trudne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 No to powiedzieli jasno i wyraźnie dla starych premium nie ma takiej opcji aby dodać Cinemax HD. Nie ma opcji aby przejść na nowe premium. Najlepsze że nowe kanały też nie będą dodawane. Bo dla starych premium nie ma takiej możliwości. To są informacje z info linii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ja nie jestem w okresie darmowym, bo przeszedłem z niższego pakietu na premium podczas trwania umowy i nie dostałem promocji. Od pierwszego miesiąca płacę 99zł i nie mam bonusów. Otrzymałem informację że nie mogę przejść na nową ofertę - po pytaniu "dlaczego???" otrzymałem informację że w systemie nie ma dla mnie oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @wal02, poczytaj sobie wstecz na SatKurierze.pl, to zobaczysz. Widzę, że szukanie nie jest twoją najmocniejszą stroną :> . @Piotrek1982, pewnie musi upłynąć jakiś czas, zanim będziesz mógł przejść na nowe Premium. Zapewne dość niedawno przeszedłem na Premium (stare) i to dlatego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 możliwe, że jeśli zdecydujecie się skorzystać z multioferty z telefonem to wtedy da się podpisać umowę na nowe premium, ale to trzeba wprowadzić dane i wtedy można sprawdzić. jedynie w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad-yu Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Nie rozumiem powyższych postów. Ja tuż przed świętami przeszedłem ze starego relaxmixu + HBO na nowe premium. Podpisałem na 15 miesięcy i pierwsze 4 miesiące mam za 37,80. Zrobiłem to w APS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pamel Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ja podpisałem umowe na stare premium we wrześniu 2010 po trzech miesiącach wprowadzili to nowe premium więc zadzwoniłem na infolinie konsultant powiedział że moge przejść na to nowe premium ale na razie są jakieś kłopoty po dwóch dniach zadzwonłem jeszcze raz i tez nic z tego pózniej po trzech dniach zadzwoniłem jeszcze raz i dostałem umowe na nowe premium umowa na 29 miesięcy w tym 8 miesięcy płace tylko 37.90 umowa bez wymiany dekodera bo mam samsunga dsb h370g na własność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 No to już nic nie rozumiem a jednocześnie jestem jeszcze bardziej zdenerwowany. Dokładnie w takiej samej sytuacji jednego abonenta potrafią normalnie potraktować a drugiego jak śmiecia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @Pamel Ciekawi mnie co zrobisz w razie awarii Twojego Samsunga np. za 2/3 miesiące , jeżeli jest już po gwarancji ( a myślę , że gwarancja już minęła ) , czy dostaniesz jakąś ciekawą propozycję ? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @Piotrek1982 No niestety tak jest, jeden Ci doradzi itp. a drugi Cie splawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @Patrick No to jak ja mam załatwić to przejście na nową ofertę, bo już nie wiem z kim rozmawiać. Wczoraj jakiś koleś mi założył numer zlecenia w którym napisał że chce przejść, ale kiedyś składałem reklamacje na VOD to czekałem kilka tygodni na odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 @Piotrek1982, może spróbuj się przejść do APS-u. Ja jak chciałem przejść na Nowe Premium przez infolinię to nie mogłem. Konsultant mi powiedział, że system pokazuje, że mogę jedynie na Stare Premium, a w APS-ie okazało się po wpisaniu danych, że mogę przejść na Nowe Premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.