Skocz do zawartości

Nowości Polsat Box - stan aktualny


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i się pojawił Cinemax HD po 13 e-mailach i 4 rozmowach telefonicznych. Podobno tylko do końca okresu rozliczeniowego. Czekam cierpliwie. Zobaczymy co oni wymyślą ale jedno jest pewne takie traktowanie stałego klienta płacącego zawsze najwyższy abonament jest nie poważne. I ciekawe czy nie ma na to jakichś paragrafów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić.

Jak nie wiedzą co robić, 0,90 zł różnicy między starym a nowym premium. Niech prześlą aneks do umowy o przejście na nowe premium bez przedłużania umowy. Bo z tego co info linia mówiła to nowe kanały HD też nie będą dokładane do starego premium o ile jest wersja SD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej możliwości aby podpisać aneks bez przedłużania umowy... baaa... nie każdy może od tak przejść ze starego do nowego Premium bo np. może mieć zbyt krótki czas od podpisania starego aneksu dla starego Premium. Opcja ta możliwe, że się pojawi za ok 2-3 tyg. Tak czy inaczej będzie taka możliwość ale za jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli te 90 groszy to aż taka różnica jestem gotów im je dopłacać tylko niech mi dadzą taką możliwość. Za 99zł miesięcznie chce mieć taką samą pewność co do dostępności nowych kanałów jak klienci nowego premium bo kosztowo to dla mnie żadną różnica. Mam nadzieje że 3 stycznia nie będę zmuszony dzwonić co CP wykłócać się o te 90 groszy bo więcej wydam na telefon. To przecież prosta sprawa: albo Cinemax HD wchodzi domyślnie do pakietu Cinemax (stary pakiet Cinemax z 2 kanałami kosztuje dokładnie tyle co nowy Cinemax HD z 3 kanałami), albo jeżeli o te 90 groszy świat ma się zawalić to dać możliwość przechodzenia na nową ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić.

 

Jak to? :lol2: Mam stara umowe jeszcze na rok czasu i co i wylacza mi Cinemax??? Co za jaja... Szkoda gadac. Ta polityka Polsatu i Solorza mnie przerasta. Tu na Zachodzie tak firmy nie robia, toz to oszustwo w bialy dzien! :mrgreen: Oby ten szacher-macher Solorzowi tylko na dobre wyszedl i kupil Plus GSM, zrobil tez ten szybki internet w calej Polsce i niech przegoni zabojady do domu. Zlikwidowac ten caly Canal+, zrobic ze 4 HBO i bedzie tez dobrze. Nie mam zamiaru emerytow francuskich utrzymywac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że 3 stycznia nie będę zmuszony dzwonić co CP wykłócać się o te 90 groszy bo więcej wydam na telefon.

A po co chcesz dzwonić? Konsultant w niczym Ci nie pomoże. Powie to co ma napisane w skrypcie, odnotuje twój telefon i przyjmie kolejne połączeni, a o tobie zapomni. Reklamacje może przyjmie, ale za jej uwzględnieniem będziesz czekał wieki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cinemax HD już raz wyłączyli, ale po torturowaniu ich telefonami przez abonentów kanał wrócił. Nie ma żadnego oficjalnego stanowiska odnośnie tego kanału więc moim zdaniem dzwonienie jest jak najbardziej uzasadnione. Jak nie będziemy się upominać to nam go wyłączą kiedy inni za 90 groszy więcej będą go mieć dostępnego :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić.

 

czy już są jakieś bardziej oficjalne informacje na ten temat? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan stały??

Nie rozumiem dlaczego tak piszesz? Cinemax HD jest dla wszystkich którzy posiadają ten pakiet i jeżeli mają wykupiony to go oglądają bo za niego płacą, a jeśli go mają i nie płacą to niedługo go mogą nie mieć puki nie zapłacą... trochę filozoficznie :/ ale wiadomo o co chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak podpisujesz umowę na dany pakiet to masz w umowie wyszczególnione jakie kanały masz w danym pakiecie i jaką cenę płacisz przez okres na który zawarłeś umowę, chyba, że przy zawieraniu umowy jej po prostu nie czytałeś :wink:

A co do Cinemax HD to jest on jako opcja dodatkowa to pakietu i może go dokupić, zresztą na stronie Cyfrowego Polsatu jest wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak podpisujesz umowę na dany pakiet to masz w umowie wyszczególnione jakie kanały masz w danym pakiecie i jaką cenę płacisz przez okres na który zawarłeś umowę, chyba, że przy zawieraniu umowy jej po prostu nie czytałeś :wink:

A co do Cinemax HD to jest on jako opcja dodatkowa to pakietu i może go dokupić, zresztą na stronie Cyfrowego Polsatu jest wszystko.

 

pokaż mi gdzie jest informacja o cenie za ten jeden kanał bo jakoś nie widzę. pakiet z Cinemax i Cinemax2 to ja mam i nie widzę potrzeby dokupywania całego pakietu Cinemax HD. A co do kanałów w umowie to jakoś nie mam wypisanego Fox HD a go mam dostępnego i tego samego oczekuje w stosunku do Cinemax HD bo w mojej umowie zawiera się pakiet Cinemax który na marginesie kosztuje 15zł. Widzę że nie rozumiesz pojęcia "stare" Premium którym się posługujemy bo w nim jest pakiet Cinemax tyle że nie ten nowy o nazwie Cinemax HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak podpisujesz umowę na dany pakiet to masz w umowie wyszczególnione jakie kanały masz w danym pakiecie i jaką cenę płacisz przez okres na który zawarłeś umowę, chyba, że przy zawieraniu umowy jej po prostu nie czytałeś :wink:

A co do Cinemax HD to jest on jako opcja dodatkowa to pakietu i może go dokupić, zresztą na stronie Cyfrowego Polsatu jest wszystko.

Kolego my mamy pakiet Premium. Ja podpisałem na niego umowę w sierpniu przy zapewnieniach, pani na info linii i w punkcie gdzie podpisywałem, że to najwyższy pakiet i mogę być pewny że każdy nowy kanał będzie dodawany do niego. Między czasie wprowadzono nowe premium i już raz pojawiły się problemy z nowym kanałem Cinemax HD.

Twoje rozumowanie też jest błędne gdyż w umowie nie masz wyliczonych nowych kanałów które pojawią się w trakcie jej trwania czy to znaczy że nie będziesz miał do nich dostępu?

Dobrze choć że dalej śmiga Cinemax HD a miał być tylko do 3 stycznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaj78z: no i stało się, u mnie Cinemax HD zgasł, jestem już po ekscytującej rozmowie z biurem obsługi gdzie dowiedziałem się że kanału nie mogę dokupić i nie mogę przejść na nowe premium - krótko mówiąc kanał mi się nie należy, nawet za pieniądze. Wyrzuciłem z siebie emocje, spisali numer zgłoszenia i mają oddzwonić (w co wątpie). Proponuje wszystkim którzy płacą 99zł miesięcznie i są traktowani jak śmiecie żeby dzwonić, pisać itd. bo to co zrobili jest żałosne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też zgasł ponadto dowiedziałem się na infolinii iż nowe kanały HD też nie będą dostępne w moim pakiecie. Poinformowałem panią iż jeśli ten stan rzeczy się utrzyma to to jest mój ostatni zapłacony okres rozliczeniowy. Jak można tak traktować stałego klienta (8 lat) płacącego najwyższy abonament (pseudo premium).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...