kaj78z Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 No i się pojawił Cinemax HD po 13 e-mailach i 4 rozmowach telefonicznych. Podobno tylko do końca okresu rozliczeniowego. Czekam cierpliwie. Zobaczymy co oni wymyślą ale jedno jest pewne takie traktowanie stałego klienta płacącego zawsze najwyższy abonament jest nie poważne. I ciekawe czy nie ma na to jakichś paragrafów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salam73 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Ja właśnie przez takie traktowanie zrezygnowałem z Cyfrowego Polsatu na rzecz Cyfry+.Dodam tylko że z CP byłem przez sześć lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zone Club zmienił nazwę na Club TV, zmieniło się też logo. Nie znam tego kanału więc nie wiem czy to tylko kosmetyka, czy ramówka również się zmieniła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Podobno ramówka ma być nieco zmieniona. Wprowadzono nowy blok programowy "Babskie wieczory w klubie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prospero Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Jak to jest z tym otwartym oknie w Cyfrowym Polsacie do kiedy ono jest? Mi już kanały poblokowali a miało być do 31.12.2010r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whiskers Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Mi wszystkie kanały działają, tylko kino polska było do bodajże 15grudnia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić. Jak nie wiedzą co robić, 0,90 zł różnicy między starym a nowym premium. Niech prześlą aneks do umowy o przejście na nowe premium bez przedłużania umowy. Bo z tego co info linia mówiła to nowe kanały HD też nie będą dokładane do starego premium o ile jest wersja SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prospero Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Nie ma takiej możliwości aby podpisać aneks bez przedłużania umowy... baaa... nie każdy może od tak przejść ze starego do nowego Premium bo np. może mieć zbyt krótki czas od podpisania starego aneksu dla starego Premium. Opcja ta możliwe, że się pojawi za ok 2-3 tyg. Tak czy inaczej będzie taka możliwość ale za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 To niech zrobią podwyżkę o te 90 groszy a nie oszukują ludzi i to w dodatku tych którzy najwięcej im płacą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 jeżeli te 90 groszy to aż taka różnica jestem gotów im je dopłacać tylko niech mi dadzą taką możliwość. Za 99zł miesięcznie chce mieć taką samą pewność co do dostępności nowych kanałów jak klienci nowego premium bo kosztowo to dla mnie żadną różnica. Mam nadzieje że 3 stycznia nie będę zmuszony dzwonić co CP wykłócać się o te 90 groszy bo więcej wydam na telefon. To przecież prosta sprawa: albo Cinemax HD wchodzi domyślnie do pakietu Cinemax (stary pakiet Cinemax z 2 kanałami kosztuje dokładnie tyle co nowy Cinemax HD z 3 kanałami), albo jeżeli o te 90 groszy świat ma się zawalić to dać możliwość przechodzenia na nową ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić. Jak to? Mam stara umowe jeszcze na rok czasu i co i wylacza mi Cinemax??? Co za jaja... Szkoda gadac. Ta polityka Polsatu i Solorza mnie przerasta. Tu na Zachodzie tak firmy nie robia, toz to oszustwo w bialy dzien! Oby ten szacher-macher Solorzowi tylko na dobre wyszedl i kupil Plus GSM, zrobil tez ten szybki internet w calej Polsce i niech przegoni zabojady do domu. Zlikwidowac ten caly Canal+, zrobic ze 4 HBO i bedzie tez dobrze. Nie mam zamiaru emerytow francuskich utrzymywac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Mam nadzieje że 3 stycznia nie będę zmuszony dzwonić co CP wykłócać się o te 90 groszy bo więcej wydam na telefon. A po co chcesz dzwonić? Konsultant w niczym Ci nie pomoże. Powie to co ma napisane w skrypcie, odnotuje twój telefon i przyjmie kolejne połączeni, a o tobie zapomni. Reklamacje może przyjmie, ale za jej uwzględnieniem będziesz czekał wieki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Cinemax HD już raz wyłączyli, ale po torturowaniu ich telefonami przez abonentów kanał wrócił. Nie ma żadnego oficjalnego stanowiska odnośnie tego kanału więc moim zdaniem dzwonienie jest jak najbardziej uzasadnione. Jak nie będziemy się upominać to nam go wyłączą kiedy inni za 90 groszy więcej będą go mieć dostępnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Takie rzeczy tylko w CP, pozostaje nalegac az w koncu zrobia cos z tym. No ale zeby o glupie 90 groszy kodowac kanal to smiech na sali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Co do CinemaxHD dla starych umów premium oficjalnie tylko do 3 stycznia 2011 a nieoficjalnie już powiem, że okres będzie przedłużony ale w poniedziałek 3 stycznia będą konkrety na ile i do kiedy. Wyjaśni się przy okazji co dalej z tym programem w starych pakietach gdyż na 100% nie ma jeszcze zgodności co z tym zrobić. czy już są jakieś bardziej oficjalne informacje na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jest 4 styczeń i Cinemax HD świeci mam nadzieje że to stan stały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian 18 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Stan stały?? Nie rozumiem dlaczego tak piszesz? Cinemax HD jest dla wszystkich którzy posiadają ten pakiet i jeżeli mają wykupiony to go oglądają bo za niego płacą, a jeśli go mają i nie płacą to niedługo go mogą nie mieć puki nie zapłacą... trochę filozoficznie ale wiadomo o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 żeby wiedzieć czy płacimy za Cinemax HD musielibyśmy wiedzieć gdzie ten kanał się znajduje w starym Premium, a do tej pory nikt nic nie wie. Chyba że twierdzisz że osoby płacący 99,90zł płacą za ten kanał a Ci co płacą 99zł nie płacą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian 18 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 kolego jak podpisujesz umowę na dany pakiet to masz w umowie wyszczególnione jakie kanały masz w danym pakiecie i jaką cenę płacisz przez okres na który zawarłeś umowę, chyba, że przy zawieraniu umowy jej po prostu nie czytałeś A co do Cinemax HD to jest on jako opcja dodatkowa to pakietu i może go dokupić, zresztą na stronie Cyfrowego Polsatu jest wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 90 groszy różnicy i trzeba iść do aps przedłużać umowę o 2 lata ten jeden kanał.Typowe zagranie Cyfrowego Polsatu he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 kolego jak podpisujesz umowę na dany pakiet to masz w umowie wyszczególnione jakie kanały masz w danym pakiecie i jaką cenę płacisz przez okres na który zawarłeś umowę, chyba, że przy zawieraniu umowy jej po prostu nie czytałeś A co do Cinemax HD to jest on jako opcja dodatkowa to pakietu i może go dokupić, zresztą na stronie Cyfrowego Polsatu jest wszystko. pokaż mi gdzie jest informacja o cenie za ten jeden kanał bo jakoś nie widzę. pakiet z Cinemax i Cinemax2 to ja mam i nie widzę potrzeby dokupywania całego pakietu Cinemax HD. A co do kanałów w umowie to jakoś nie mam wypisanego Fox HD a go mam dostępnego i tego samego oczekuje w stosunku do Cinemax HD bo w mojej umowie zawiera się pakiet Cinemax który na marginesie kosztuje 15zł. Widzę że nie rozumiesz pojęcia "stare" Premium którym się posługujemy bo w nim jest pakiet Cinemax tyle że nie ten nowy o nazwie Cinemax HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 kolego jak podpisujesz umowę na dany pakiet to masz w umowie wyszczególnione jakie kanały masz w danym pakiecie i jaką cenę płacisz przez okres na który zawarłeś umowę, chyba, że przy zawieraniu umowy jej po prostu nie czytałeś A co do Cinemax HD to jest on jako opcja dodatkowa to pakietu i może go dokupić, zresztą na stronie Cyfrowego Polsatu jest wszystko. Kolego my mamy pakiet Premium. Ja podpisałem na niego umowę w sierpniu przy zapewnieniach, pani na info linii i w punkcie gdzie podpisywałem, że to najwyższy pakiet i mogę być pewny że każdy nowy kanał będzie dodawany do niego. Między czasie wprowadzono nowe premium i już raz pojawiły się problemy z nowym kanałem Cinemax HD. Twoje rozumowanie też jest błędne gdyż w umowie nie masz wyliczonych nowych kanałów które pojawią się w trakcie jej trwania czy to znaczy że nie będziesz miał do nich dostępu? Dobrze choć że dalej śmiga Cinemax HD a miał być tylko do 3 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 kaj78z: no i stało się, u mnie Cinemax HD zgasł, jestem już po ekscytującej rozmowie z biurem obsługi gdzie dowiedziałem się że kanału nie mogę dokupić i nie mogę przejść na nowe premium - krótko mówiąc kanał mi się nie należy, nawet za pieniądze. Wyrzuciłem z siebie emocje, spisali numer zgłoszenia i mają oddzwonić (w co wątpie). Proponuje wszystkim którzy płacą 99zł miesięcznie i są traktowani jak śmiecie żeby dzwonić, pisać itd. bo to co zrobili jest żałosne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 U mnie też zgasł ponadto dowiedziałem się na infolinii iż nowe kanały HD też nie będą dostępne w moim pakiecie. Poinformowałem panią iż jeśli ten stan rzeczy się utrzyma to to jest mój ostatni zapłacony okres rozliczeniowy. Jak można tak traktować stałego klienta (8 lat) płacącego najwyższy abonament (pseudo premium). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.