Jump to content

Recommended Posts

Czy da się złożyć wypowiedzenie w UPC mailowo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.

Tylko przez zakładkę w Moje UPC.Tu musisz poprosić konsultanta o włączenie tej możliwości  i dołączyć skan z podpisem wypowiedzenia.

2 sposób: wysłać list z podpisanym wypowiedzeniem.

 

UPrzedzając Twoje kolejne ewentualne pytanie.

Zwrot sprzętu tylko przez paczkomat.

2 opcja technik odbiera sprzęt za pobraniem 50 zł.

 

 

 

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lukimann: w przypadku przedłużenia umowy poprzez DUK, gdy dochodzi do wymiany dekodera i modemu to stary sprzęt zabiera technik za darmo (z racji jego koniecznej wizyty)? Czy może obowiązuje zasada, którą podałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wymieniasz sprzęt, to  instalator zabiera stary... A przynajmniej u mnie tak było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurak przy przedłużeniu umowy, wymiana sprzętu jest darmowa. Wszystko ogarnia technik.  jest też 3 opcja złożenia wypowiedzenia - telefoniczna (jak to działa, nie wiem bo nie korzystałem z tej opcji). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wnerwiłem się, zadzwoniłem do DUK, i mój stary pakiet z  podbitym do 500 internetem mam za 126+9 P.B.
Nie udało mi się wyszarpać pakietu bezpieczeństwa za "zero"...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sztajger w zależności na jakiego trafisz konsultanta, z jednym dużo ugrasz, a drugi Cie oleje i tylko wqr.... wejdź na forum co podał andii57 i zapytaj czy jest obecnie możliwość ugrać za 0 zł pakiet bezp. Być może nie ma takiej opcji... Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej szans nie ma... jesienią już raz zmieniłem(potem zrezygnowałem) na to, co teraz... próbowałem negocjować... nawet mnie połączyli z jakąś ponoć fiszą, i nic. Tak teraz dają - pierwszy miesiąc na próbę za 0... potem +9pln/ 3 urządzenia. To i tak jest  dobra  cena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma darmowego pakietu bezpieczeństwa na zawsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, Azar napisał:

 Nie ma darmowego pakietu bezpieczeństwa na zawsze.

Od sierpnia 2014r. miałem za "zero" A w  tabelce była notatka "na zawsze"....do dziś... niestety!

Edited by sztajger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mojej babci kończy się umowa na TV kablową.

Aktualnie ma pakiet podstawowy (100-ileś kanałów), płaci za całość 40 zł miesięcznie.

Czy da się coś lepszego wynegocjować? Np po złożeniu wypowiedzenia?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, sztajger napisał:

Od sierpnia 2014r. miałem za "zero" A w  tabelce była notatka "na zawsze"....do dziś... niestety!

Najwidoczniej ktoś wpadł na pomysł żeby to zlikwidować, zawsze możesz napisać reklamację i powołać się na regulamin w którym miałeś zapis na zawsze za 0 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko korzysta ktoś z pakietu mobilnego w UPC ??? Dostałem ciekawą propozycję na 2x komórki i zastanawiam się nad przejściem do nich ??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, fivel123 napisał:

Mam pytanko korzysta ktoś z pakietu mobilnego w UPC ??? Dostałem ciekawą propozycję na 2x komórki i zastanawiam się nad przejściem do nich ??? 

Chyba nawet sami pracownicy z tego nie korzystają, pytałam ich na Społeczności UPC o kilka rzeczy, które można ustalić w minutę o ile ma się tę ofertę komórkową i przez miesiące cisza. Baza wiedzy też niekompletna w tym temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fivel123 Usługi mobilne od UPC działają na sieci Play więc jeśli masz dobry zasięg tego operatora to nie powinno być problemów. Tylko pamiętaj że w Playu wyłączono roaming krajowy Plusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już po samym komentarzu Zuzi, raczej podziękuje. Też szukałem informacji na innych forach, odnośnie usług mobilnych UPC - niestety nic, nikt nie korzystał !!! Faktycznie nie ma co kusić losu i nie będę pierwszy... Pozdrawiam i dzięki za informację :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, może mi pomożecie, bo chyba czegoś nie rozumiem.

 

Mam umowę z UPC:

pakiet horizon, data zakończenia: 19.03.2020

mega sport : 05.04.2020

horizon go: 19.03.20200

internet fiber: 19.03.2020

 

wysłałem wypowiedzenie 21.01.2020 z treścią:

 

Niniejszym pismem wypowiadam umowę o świadczenia usług telekomunikacyjnych:

·         Telewizji

·         Internetu

z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia tj. wraz z wygaśnięciem terminu umowy 19/03/2020.  Powodem rezygnacji planowana przeprowadzka w przeciągu najbliższego pół roku do budowanego domu pod Szczecinem, gdzie UPC nie świadczy usług, a nie posiadają Państwo krótkoterminowych usług.

Na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (RODO) proszę o zaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych oraz ich usunięcie.

 

I dostałem taką odp:

 

Szanowny Panie,

 odnosząc się do treści otrzymanego w dniu 30/01/2020 roku oświadczenia, potwierdzam przyjęcie rezygnacji z usług UPC Polska.

 Ponieważ oczekuje Pan rozwiązania Umowy po upływie okresu zobowiązania promocyjnego, dlatego stanie się to w dniu 01/05/2020 roku. Ostatnim dniem okresu rozliczeniowego objętym opłatą abonamentową będzie więc dzień 30/04/2020 roku. Aktualny wykaz sprzętu udostępnionego w celu odbioru usług, który podlega obowiązkowi zwrotu, wraz ze sposobami i terminem dopełnienia tej formalności publikujemy na stronie https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006864

 

 

Czyli za kwiecień jeszcze zapłacę? Ile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.01.2020 o 22:55, zaq13 napisał:

Select + 300mbs jest za 59,99zł, max 69,99zł. Złóż wypowiedzenie to podstawa do rozmów z nimi!!!!!!!

Ja złożyłem i bez problemu dostałem to co chciałem!

Pakiet max na module CI+ /45zł/ i horizon go za /5zł/. I od razu zaznaczasz, że życzysz sobie 0za aktywacje i instalacje!!!!

Dzwonisz do nich prosisz o link do odstąpienia gdzie wklejasz zdjęcie wypowiedzenia podpisanego ręcznie przez właściciela umowy.

tu masz link do promocji utrzymaniowych w upc  https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/edit#gid=427267084

 

 

Co do dokumentu z promocjami utrzymaniowymi,

w przypadku chęci skorzystania z horizon max (z/bez PVR) + INT 300Mb/s nie widzę opcji dla dwóch usług to jest TV+INTERNET. Zależy mi aby nie brać telefonu (szkoda hajsu).

Czy da się w tym wypadku wziąć promocję z 3 usługami, a opcja telefon zostanie wykluczona?

Zauważyłem że obecnie wszędzie dla wybranej opcji TV i NETa wciskają TEL za 10 zł...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jmk tak za cały kwiecień musisz jeszcze zapłacić abonament,  zerknij do swojego regulaminu promocji o ile wzrasta Twój abonament po okresie zobowiązania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Morthen napisał:

Zwróć uwagę na kolumnę E.

 

Witam, mam pytanie. Po złożeniu rezygnacji telefon z DUK z ofertą taką samą jaką oferował wcześniej konsultant na infolinii. Pani twierdzi że lepsze oferty ma tylko w niższych pakietach, jeśli się tyczy opcji TV Max + szybki net i telefon stacjonarny Max to propozycje są wprost z Twojej tabelki. Na razie podziękowaniem za ofertę. Czy faktycznie DUK nie oferuje nic więcej, czy to tylko gra psychologiczna i próbują być nieugięci?

Za ile można ugrać TV Horizon MAX z nagrywarką, minuty do wszystkich MAX, net 1000Mb + posiadane pakiety FILMBOX i UPC PRIME za które płacę obecnie po 5zł za każdy. Za wspomniane pakiety z internetem PowerFiber 250Mbit płaciłem razem za całość 122,98zł a po przejściu na czas nieokreślony mam za 127,98zł.

 

Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

topic_move.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie nie ma lepszych ofert, przynajmniej nikt się nie pochwalił. Pakiety dodatkowe możesz się postarać zachować z obecnych promocji. Cenę usług głównych wylicz sobie sam.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Morthen napisał:

Prawdopodobnie nie ma lepszych ofert, przynajmniej nikt się nie pochwalił. Pakiety dodatkowe możesz się postarać zachować z obecnych promocji. Cenę usług głównych wylicz sobie sam.

Dziękuje za odpowiedź, ceny za dodatkowe pakiety (MY PRIME i FILMBOX) oferują mi takie same jak płacę obecnie. Słabe jest to że DUK daje taką samą ofertę jak konsultant na infolinii. OK, jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...