Jump to content

Recommended Posts

UPC ani żaden inny dostawca tej wielkości nie powinnien polegać na jednym wyjściu poza PL.

Możliwości jest naprawdę wiele w dzisiejszych czasach.

A jak już się robi to na jednym, to wypadałoby chociaż wykupić odpowiednie SLA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, bugmenot napisał:

UPC ani żaden inny dostawca tej wielkości nie powinnien polegać na jednym wyjściu poza PL.

Możliwości jest naprawdę wiele w dzisiejszych czasach.

A jak już się robi to na jednym, to wypadałoby chociaż wykupić odpowiednie SLA.

 

Skąd przekonanie, że UPC w PL na tylko jednego dostawcę tranzytu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mattem problemy występowały na adresie przypisanym do Liberty Global (UPC do nich należy) i nie jest znana ich dokładna przyczyna, nie podano żadnych oficjalnych komunikatów. Zresztą nawet zakładając, że zawaliło wyłącznie Level 3, końcowego klienta nie interesują takie szczegóły. Zadaniem UPC jest przyjąć zgłoszenia abonentów oraz uruchomić swoje kanały i ponaglić kogo trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, mattem napisał:

Skąd przekonanie, że UPC w PL na tylko jednego dostawcę tranzytu?

To, że ma innych peerów zagranicznych to wiadomo, 30 sekund na sprawdzenie w BGP.

Jednak jakoś z nich nie skorzystało, mimo długich problemów z Level3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, bugmenot napisał:

To, że ma innych peerów zagranicznych to wiadomo, 30 sekund na sprawdzenie w BGP.

Jednak jakoś z nich nie skorzystało, mimo długich problemów z Level3.

 

W jakim sensie nie skorzystało? Mieli całkowicie odciąć L3 tylko dlatego, że skacze latency?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@mattem rozumiem, że beznadziejne transfery i pingi przez tydzień to niewystarczający powód. Spoko ;).

 

Tymczasem tak to się robi przy trochę (ale niewele) droższych usługach:

 

Start: 2020-01-08 09:32:00

End : 2020-01-08 09:32:00

We have received reports of slow speeds towards AS-numerek. We have denied the path over Cogent in the routing tables.
The preferred path is now going over GTT.

 

 

Edited by bugmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, bugmenot napisał:

@mattem rozumiem, że beznadziejne transfery i pingi to niewystarczający powód. Spoko ;).

 

Tymczasem tak to się robi przy trochę (ale niewele) droższych usługach:

 

Start: 2020-01-08 09:32:00

End : 2020-01-08 09:32:00

We have received reports of slow speeds towards AS-numerek. We have denied the path over Cogent in the routing tables.
The preferred path is now going over GTT.

 

 

 

Usługi hostingowe to trochę co innego, niż dostępu do internetu. 

Każda firma ma swoją procedury działania i politykę komunikacji z klientem. 

Z jakiegoś powodu Liberty Global obrało taką, a nie inną strategię działania, ale na pewno nie jest tak, że nic nie robią w tej sprawie i nie są świadomi problemu.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
16 godzin temu, mattem napisał:

Każda firma ma swoją procedury działania i politykę komunikacji z klientem. 

Z jakiegoś powodu Liberty Global obrało taką, a nie inną strategię działania, ale na pewno nie jest tak, że nic nie robią w tej sprawie i nie są świadomi problemu.

 

UPC Polska ma politykę komunikacji z klientem na mało profesjonalnym poziomie, prześledźcie sobie jakie wsparcie było we wspomnianym temacie na ich oficjalnym forum: https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/wysoki-ping-w-grach-na-serwerach-zagranicznych/m-p/37258#M4880

 

Edited by Zuzia
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, Zuzia napisał:

 

UPC Polska ma politykę komunikacji z klientem na mało profesjonalnym poziomie, prześledźcie sobie jakie wsparcie było we wspomnianym temacie na ich oficjalnym forum: https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/wysoki-ping-w-grach-na-serwerach-zagranicznych/m-p/37258#M4880

 

Cóż, większość operatorów nie ma żadnego forum, na którym udzielaliby wsparcia :)

  • Confused 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to i lepiej, wyobrażam sobie co działoby się na forum na przykład Vectry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To jeszcze temat tam jest otwarty...?

Edited by lukimann
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Owszem jest otwarty, chyba jest zbyt głośny więc na razie nie zamykają. Chciałam nawet podrzucić im kilka testów, żeby pokazać, że u mnie już dość przyzwoicie działa, ale moje konto ma tam obecnie status zbanowanego.

Edited by Zuzia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje usługi:
Pakiet Multiroom Max
Pakiet Horizon Max
Internet
Fiber Power 250 Mb/s
Telefon
Minuty do wszystkich Max
Czas trwania usługi: 07.06.2020
139,88

 

Chcę zrezygnować z Multiroom, bo tak naprawdę obecnie TV oglądana jest sporadycznie tylko na jednym odbiorniku.

Generalnie chcę płacić mniej w UPC. Chciałbym mieć ten sam pakiet TV bez multiroomu, ten sam internet i telefon.

Czekać do czerwca i negocjować, czy wypowiadać umowę i podpisywać nową?

Czy w czerwcu będzie szansa na tańszą ofertę po modyfikacji?

Proszę o pomoc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro masz umowę terminową, to raczej  nie wyjdziesz z tego obronną ręką. Szybciej byś  podbił obecny pakiet o jakieś dodatkowe usługi, może nawet w  zbliżonej cenie, ale obniżyć(ceny) pakietu  to oni raczej nie pozwolą 😐
Ale... jak nie sprawdzisz, to nie będziesz wiedział😉 Wejdź na  stronkę UPC,  zaraz Ci się wyświetli okno dialogowe/kontaktowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sztajger ma rację, umowa kończy mi się początkiem roku, dzwoniłem do UPC celem zapoznania się z ofertą przedłużającą. Proponowali dodatkowo szybszy internet oraz bibliotekę filmów My Prime, w cenie abonamentu, który obecnie płacę. Nic taniej !!! Podziękowałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam was. Nie wiecie, kiedy będzie ten nowy obiecany dekoder z 4K w UPC?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder 4K i Netflix były zapowiadane już w roku 2016 na rok 2017. Niestety ale w UPC jak zwykle wszystko musi być opóźnione w stosunku do konkurencji o kilka lat. Taki mają już model działania.

https://www.spidersweb.pl/2016/09/netflix-upc-polska.html

Na filmie Polska jest wymieniana jako kraj z nowym dekoderem w roku 2017.

UPC prawdopodobnie idzie na sprzedaż.

W oczekiwaniu na nowego właściciela nic nowego nie chcą robić. Stąd też zero nowości w ofercie programowej i brak nowego sprzętu. A ostatnia aktualizacja złomu Horizon była dwa lata temu...

 

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety.

Od czasu, gdy Liberty sprzedało UPC na innych europejskich rynkach, to w UPC Polska jakoś słabo w rozwoju oferty.

Zapowiadali dekoder 4K i nic. Zapowiadali Netflixa, a Orange czy Platforma Canal+ już ich wyprzedzili.

Jedyne co zrobili to na siłę wrzucili telefonię komórkową ("bo inni mają"), ale nic nowego nie wnosi. Oferta słaba.

 

Jak już szukają nowego właściciela to niech szybko znajdą, bo szkoda stać w miejscu. Gdy konkurencje prze do przodu. Za chwilę UPC straci pozycję lidera pod względem liczby abonentów, gdy Vectra przejmie Multimedia Polska. Tam przynajmniej już mają erę 4K, bez kozakowania, że "jesteśmy najlepsi" ;)

Edited by muza_tv
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś jest przywiązany do operatora np. umową to musi czekać, a w innym przypadku są lepsze alternatywy. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakos nie chce mi sie wierzyć ze Liberty Global pozostawi sobie tylko UPC w Polsce. Po prostu na razie nie bylo chetnego na ten oddzial UPC. Widac ze minimalnie inwestuje, a ro moze oznaczac ze mimo wszystko szukaja chetnego na sprzedaz UPC Polska. Pamietac nalezy ze swoje udzialy ma tez w PC+. A nie kazdy jest zanteresowany i segmentem kablowym i satelitarnym.  A Liberty Global chcialby znalesc klienta na caly biznes jaki prowadzi w Polsce.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dodatek UPC robi dziwne rzeczy z pakietyzacją oferty TV. W ostatnim czasie sporo kanałów z Maxa przeniesionych do Selecta. A do Maxa nic nie dokładają. Albo im nie zależy żeby ludzie wybierali ten wyższy pakiet albo myślą że ludzie wybiorą wyższy pakiet wyłącznie dla nazwy Max...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wprowadzając dekoder 4K nie byłoby się bez podwyżki ( źródło:  słowa przedstawiciela na oficjalnym forum).

Z uwagi na taką a nie inną ofertę kanałów linearnych zainteresowanie raczej nie byłoby duże.

Obecnie nawet w ofercie tzw  utrzymaniowej to konkurencja ( m in.sat, IPTV.) oferuje  cenowo lepsze warunki wraz z dekoderem UHD i niezłą ofertą programową.

 

Edited by lukimann
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego UPC nic nie robi w kierunku 4k lub nowego dekodera? bo nie musi. Dlaczego? to proste klientów przybywa co kwartał czyli ludziom to pasuje jaką mają ofertę. Chcecie zmiany? to zacznijcie od nich odchodzić wtedy rusza się do roboty ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azar otóż to.To jest argument, który pchnąłby operatora do zmian.

Co prawda utrudniają to odchodzenie jak tylko mogą.Wypowiedzenie i zwrot sprzetu poza Salonami Sprzedaży.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...