Gość Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 W dniu 18.11.2023 o 10:15, gaczor202 napisał(a): Właśnie wypowiedziałem umowę upc (play) i zamawiam orange Jakbym mial u siebie orange.. zrobiłbym to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 W sierpniu kończy mi się umowa i czeka mnie decyzja co dalej z UPC. Na tę chwilę nie mam pojęcia co zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 UPC już nie istnieje. Zatem Play może mieć takich abonentów mówiąc wprost już w 4 literach..dopóki nie zdecydują się na fioletowego operatora. Wtedy znajduje się lepszy modem, pełna usługa C+ i tak można wymieniać Ale za to telewizja bo zwykłym streamie, brak dekodera i karty CI+. Nie przemawia do mnie taka nowoczesność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Wójcicki Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Ja kończę zobowiązanie w lipcu i dopóki będę miał w ofercie to co oglądam i będzie to działało jak teraz to zostaję na czas nieokreślony. Nowoczesność mnie nie kusi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Ja u siebie mam koniec w styczniu... ale jak zostawią mi to co mam w obecnej cenie pomniejszonej o C+ to zostaję do póki ceny nie podniosą.. mają dzwonić w przyszłym tygodniu.. zobaczymy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 46 minut temu, gość napisał(a): Jakbym mial u siebie orange.. zrobiłbym to samo W Orange na start +10 PLN m-cznie za sprzęt i do tego aktywacja 60 PLN jednorazowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 W Play za darmo też nie aktywują usługi nowym. Płatne: 50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Jeśli chodzi o samą telewizję to jest za 0 zł poza promocją rok za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 1 godzinę temu, rotalplus napisał(a): W Orange na start +10 PLN m-cznie za sprzęt i do tego aktywacja 60 PLN jednorazowo. Przecież nie musisz mieć sprzęt z orange.. bierzesz ONT i lecisz na swoim sprzęcie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaczor202 Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 Zaczyna się data odłączenia uslug 21.12 i dzwonią jak na sraczke teraz nagle są oferty ale canal plusa nie mają tak twierdza hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 Do mnie nikt nie zadzwonił. -nie zaproponują lepszego modemu -nie zagwarantują lepszej jakości internetu. Większą stabilość-a nawet jeśli- to pewnie będą tylko znowu puste słowa.. To nie mamy o czym rozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 W dniu 19.11.2023 o 23:42, gość napisał(a): Przecież nie musisz mieć sprzęt z orange.. bierzesz ONT i lecisz na swoim sprzęcie.. Na biznesie tak , dla indywidualnego i tak dostaniesz FB za którego będziesz becelował, nie ważne że będzie leżał w piwnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 W dniu 16.11.2023 o 17:52, szunaj napisał(a): Właśnie dostałem email że z dniem 15.12.23 wyłączają ,,wifi free,,. Nadmienię też że jest info o niemożności wypowiedzenia umowy bez kary. A ja zamiast maila dostałem list papierowy, że z końcem roku przestanie działać usługa UPC Connect. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 2 godziny temu, Jozi napisał(a): Na biznesie tak , dla indywidualnego i tak dostaniesz FB za którego będziesz becelował, nie ważne że będzie leżał w piwnicy Jeśli wskażesz iż warunki nie pozwalają to wnioskujesz przy podpisaniu umowy o ONT i dostaniesz, tylko musisz dobrze uzasadnić, najlepiej warunkami, czy miejscem przy łącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 (edytowane) @gość W Orange dla klienta indywidualnego jest tak: Samego ONT bez Funbox 3.0 do światłowodu nie dostaniesz. Bez wzięcia Funbox 3.0 nie podpiszesz umowy - nie możesz także z niego zrezygnować w trakcie umowy. Funbox 3.0 obowiązkowy do umowy na internet światłowodowy + 4.99 zł miesięcznie. ONT na twój wniosek dostaniesz w dzierżawie za 0 zł. Opłata za za internet dostarczany na sieci innego dostawcy ( Światłowód Inwestycje - spółka zależna od Orange ) + 4,99 zł. Rabat za e-fakturę odbierany w Mój Orange -4,99 zł Rabat za zgodę marketingową - 4,99 zł. Dodatkowo dochodzi opłata jak masz internet światłowodowy w domku jednorodzinnym + 20 zł. Edytowane 21 Listopada 2023 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 Nawet nie wiedziałem że teraz nawet nie trzeba kombinować tylko wniosek.. bardzo fajnie, w końcu ktoś zmądrzał w tym orange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Witam, chciałbym się poradzić. 23.11.2022 podpisałem umowę z UPC na internet oraz tv na rok czasu. We wrześniu tego roku uznałem, że nie będę przedłużał umowy i złożyłem wypowiedzenie, które zostało przyjęte i potwierdzono że rozwiązanie umowy nastąpi 01.11.2023. Pierwszego listopada wyłączono wszystkie usługi, a sprzęt został zwrócony. Teraz Upc chce opłaty za fakturę 23 dni listopada za to że rok temu tak była zawarta umowa czyli do 23.11.2023, ale tak jak pisałem wyłączyli wszystko 01.11.2023 tak jak przyjęto w systemie. Oczywiście złożyłem odwołanie. Mał ktoś taki przypadek jak ja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 W takim przypadku rozwiązanie umowy i wyłączenie usług nie powinno nastąpić 01.12 ?. Wtedy by się zgadzało i musiałbyś zapłacić za listopad. Ja zawarłem umowę w grudniu 2 lata temu i w potw. mailowym mam mieć odłączone usługi zaraz na początku stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 No właśnie, więc nie powinni naliczać opłaty za 23 dni listopada. W systemie można sprawdzić w dziale technicznym kiedy nastąpiło wyłączenie usług. To system przyjął zgłoszenie że nastąpi wyłączenie 01.11, dodam że wypowiedzenie złożyłem 18.09. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 19 minut temu, floro napisał(a): Witam, chciałbym się poradzić. 23.11.2022 podpisałem umowę z UPC na internet oraz tv na rok czasu. We wrześniu tego roku uznałem, że nie będę przedłużał umowy i złożyłem wypowiedzenie, które zostało przyjęte i potwierdzono że rozwiązanie umowy nastąpi 01.11.2023. Pierwszego listopada wyłączono wszystkie usługi, a sprzęt został zwrócony. Teraz Upc chce opłaty za fakturę 23 dni listopada za to że rok temu tak była zawarta umowa czyli do 23.11.2023, ale tak jak pisałem wyłączyli wszystko 01.11.2023 tak jak przyjęto w systemie. Oczywiście złożyłem odwołanie. Mał ktoś taki przypadek jak ja?? Składając wypowiedzenie powinieneś zaznaczyć że wyłączenie usługi ma nastąpić z końcem okresu oznaczonego. Jeśli tego nie zrobiłeś mają prawo Cię obciążyć za 23 dni i to ze zwrotem ewentualnych zniżek za te 23 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Umowa nie wygasła 1.11. A jaki podałeś powód rezygnacji? Mogę się mylić, ale żeby naliczyli ci kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Tak jak napisał @marian_w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Rozwiązanie umowy było przez formularz, zaznaczyłem rezygnacja ze wszystkich usług i napisane okres zobowiązania. Powód rezygnacji lepsza oferta konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Może się uda i uznają, że ktoś źle wpisał dane do systemu. Tak czy inaczej jak dostałeś potw. rezygnacji trzeba było wtedy zareagować, że termin odłączenia się nie zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Dzwoniłem, jeszcze na infolinię 30.10 i potwierdzono że wyłączenie i zakończenie nastąpi 1 listopad. Nie rozumiem ich podejścia żeby chcieć 90 zł za brak świadczenia usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 (edytowane) 20 minut temu, floro napisał(a): Rozwiązanie umowy było przez formularz, zaznaczyłem rezygnacja ze wszystkich usług i napisane okres zobowiązania. Powód rezygnacji lepsza oferta konkurencji. Gdy składasz wypowiedzenie przez formularz nie ma możliwości zaznaczenia z ,, końcem okresu oznaczonego,,. Gdy dochodzisz do ostatniego kliknięcia w formularzu jest info o możliwości naliczenia kary, kliknąłeś i teraz można tylko liczyć na ich dobrą wolę.Umowa wygasła z końcem października więc logiczne że naliczyli Ci karę, przecież umowa nie trwał 12 miesięcy na którą ją podpisałeś. Gdy dzwoniłeś 30.10 to nie pytałeś o ewentualną karę? Edytowane 22 Listopada 2023 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.