MrPepka Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Czy u Was też TV w UPC się tnie i nie działa czy tylko u mnie? Wszystkie kanały się tną, widzę tylko albo czarny ekran i tnący się dźwięk (CI+) albo szary ekran i pikseloza i też tnący się dźwięk (TV 4K BOX) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 W całej Polsce awaria UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oleus Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 (edytowane) U mnie występuje ta sama sytuacja na oby dwóch dekoderach (TV 4K BOX), obraz na kilka sekund się pojawia, a po chwili występuje szary ekran albo normalny ekran podzielony na pasy. Zamiast normalnego dźwięku z głośników leci dźwięk przypominający muzykę techno Edytowane 12 Lipca 2022 przez Oleus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domban Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 20 minut temu, MrPepka napisał: Czy u Was też TV w UPC się tnie i nie działa czy tylko u mnie? Wszystkie kanały się tną, widzę tylko albo czarny ekran i tnący się dźwięk (CI+) albo szary ekran i pikseloza i też tnący się dźwięk (TV 4K BOX) Gdańsk Wrzeszcz na dekoderze horizon - telewizji zero. Występują też problemy z netem w innych dzielnicach Gdańska/Trójmiasta, w szczególności Jasień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Awaria w całej Europie. Jest info na str moje UPC, awaria ma potrwać do 0.00 13.07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oleus Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 "Prace techniczne Awaria Prace techniczne zakończą się 13.07.2022 o godz. 00:00" Taki komunikat wyświetla się po zalogowanym na konto na stronie Moje UPC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 No ciekawie to wygląda ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domban Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oleus Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 (edytowane) W Kielcach wróciło już wszystko do normy. Oby nie tylko na chwilę . Edytowane 12 Lipca 2022 przez Oleus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assain333 Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Panowie rezygnacja złożona 30.06 przy umowie do 27.07 Dzwonili w poniedziałek 04.07 w sprawie umowy. Niestety nie mogłem rozmawiać i facet miał oddzwonić na drugi dzień. Do dzisiaj zero kontaktu. Dzwonić do nich czy cierpliwie czekać na ponowny kontakt i ofertę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Umowa kończy się się wraz końcem lipca a nie 27.07. Możesz zadzwonić do Działu Utrzymania Klienta i czarować, że nie dostałeś potwierdzenia (wysyłają list), że rezygnacja przyjęta..czy coś w tym stylu i zobaczysz, czy coś zaproponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Umowa kończy się dokładnie po 6, 12 lub 24 miesiącach od momentu jej zawarcia, a nie wraz z końcem miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Jeśli chodzi o odłączenie usług powinno nastąpić od 1.08, zatem do tego czasu można coś wynegocjować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Wystarczy zadzwonić do działu utrzymania klienta i zapytać się jak złożyć rezygnacje. Wtedy znajdują się dobre oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assain333 Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 1 godzinę temu, lakiman napisał: Umowa kończy się się wraz końcem lipca a nie 27.07. Możesz zadzwonić do Działu Utrzymania Klienta i czarować, że nie dostałeś potwierdzenia (wysyłają list), że rezygnacja przyjęta..czy coś w tym stylu i zobaczysz, czy coś zaproponują. Zgadza się umowa do końca lipca, natomiast rezygnacja złożona 30.06 Obecnie posiadam: max premium z 4k box, internet 1gb, hbo max i go, premium mega sport, canal + prestige za 119,99 Masz nr do tego działu utrzymania klienta? Przygram głupa jak mówisz i spróbuje może uda się przy złożonej rezygnacji wyrwać viaplay gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 (edytowane) Wystarczy jak poprosisz(trochę śmieszne)- wirtualną asystentkę Mię o połączenie z konsultantem. Prawdopodobnie trzeba powtórzyć polecenie żeby połaczyła.. Najlepiej w ten sposób, a potem od razu zwykłego konsultanta z infolinii poproś o połączenie z działem utrzymania klienta. Spróbuj z Viaplay- jak dostaniesz za 10 zł to będzie dobrze Edytowane 13 Lipca 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Jak asystentka zapyta o powód kontaktu należy powiedzieć rezygnacja, wtedy łączą od razu z DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plu Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Czy istnieje gdzieś spis kanałów, które nie obsługują przewijania nagranego materiału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebagit Opublikowano 14 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 (edytowane) 6 godzin temu, assain333 napisał: Zgadza się umowa do końca lipca, natomiast rezygnacja złożona 30.06 Obecnie posiadam: max premium z 4k box, internet 1gb, hbo max i go, premium mega sport, canal + prestige za 119,99 Masz nr do tego działu utrzymania klienta? Przygram głupa jak mówisz i spróbuje może uda się przy złożonej rezygnacji wyrwać viaplay gratis. W zeszłym roku widziałem ulotki na klatce. Umowa na rok, oferta fajna jak oglądasz dużo TV, ale raczej nie do utrzymania. Ja w zeszłym roku zszedłem z kosztów i tak TV nie oglądam i zaprzyjaźniłem się z Netią. Edytowane 14 Lipca 2022 przez sebagit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 14 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 W dniu 13.07.2022 o 22:39, Pawop napisał: Wystarczy zadzwonić do działu utrzymania klienta i zapytać się jak złożyć rezygnacje. Wtedy znajdują się dobre oferty. Niekoniecznie. Ja w tym roku wiosną pierwszy raz nie dostałem żadnej dobrej oferty. Moja dotychczasowa była lepsza od najlepszych nowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 @Pawop Tobie chyba nie kończy się umowa jakoś w lipcu? Już po negocjacjach jesteś, czy dopiero się przygotowujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 14 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 Już po. Dostałem Horizona Max, net 750, tel bez ograniczeń, PSP, Eleven, Viaplay za 125, czyli tyle ile dotychczas płaciłem bez Viaplay i net 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assain333 Opublikowano 14 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 22 godziny temu, lakiman napisał: Wystarczy jak poprosisz(trochę śmieszne)- wirtualną asystentkę Mię o połączenie z konsultantem. Prawdopodobnie trzeba powtórzyć polecenie żeby połaczyła.. Najlepiej w ten sposób, a potem od razu zwykłego konsultanta z infolinii poproś o połączenie z działem utrzymania klienta. Spróbuj z Viaplay- jak dostaniesz za 10 zł to będzie dobrze Przed złożeniem rezygnacji proponowali mi wszystko to samo w tych samych pieniądzach czyli 119,99 ale się nie zgodziłem i złożyłem. Więc liczę, że jednak coś ugram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 (edytowane) @Pawop ugrał więcej za to samo. Próbuj. Edytowane 14 Lipca 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promilus Opublikowano 15 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2022 Od kiedy można wysyłać wypowiedzenie? Umowę mam do 20 września. W (dawniej) Cyfrowym Polsacie wysyłałem nawet pół roku wcześniej i dzięki temu anulowali mi 6 miesięcy i wchodziłem z nowymi warunkami. I druga sprawa, czy idzie ugrać coś w stylu takiego pakietu, który teraz jest w Netii? (99 kanałów + Eleven Sports + Polsat Sport Premium, Internet 300 Mb/s za 85 złotych) lub przynajmniej coś podobnego może jeszcze z Viaplay poniżej 100 złotych? Obecnie mam Internet 750, TV ponad 180 kanałów (w tym pakiet Filmbox, a oglądam tylko podstawowe i informacyjne, Nat Geo i Discovery mam w Disneyu i Playerze), Eleveny, Polsat Sport Premium i Viaplay za 130 złotych. Internet wystarczy mi 300, z TV wystarczą kanały informacyjne plus Eleveny i PSP (Viaplay może też, ale po odejściu Lewego już pewnie niczego tam nie będę oglądał). Nie chcę się bujać ze zmianą operatora, ale jeszcze bardziej nie chcę płacić 40 złotych więcej niż u konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.