Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie występuje ta sama sytuacja na oby dwóch dekoderach (TV 4K BOX), obraz na kilka sekund się pojawia, a po chwili występuje szary ekran albo normalny ekran podzielony na pasy. Zamiast normalnego dźwięku z głośników leci dźwięk przypominający muzykę techno 😀

Edytowane przez Oleus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, MrPepka napisał:

Czy u Was też TV w UPC się tnie i nie działa czy tylko u mnie? Wszystkie kanały się tną, widzę tylko albo czarny ekran i tnący się dźwięk (CI+) albo szary ekran i pikseloza i też tnący się dźwięk (TV 4K BOX)

Gdańsk Wrzeszcz na dekoderze horizon - telewizji zero.

Występują też problemy z netem w innych dzielnicach Gdańska/Trójmiasta, w szczególności Jasień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy się się wraz końcem lipca a nie 27.07.

Możesz zadzwonić do Działu Utrzymania Klienta i czarować, że nie dostałeś potwierdzenia  (wysyłają list), że rezygnacja przyjęta..czy coś w tym stylu i zobaczysz, czy coś zaproponują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lakiman napisał:

Umowa kończy się się wraz końcem lipca a nie 27.07.

Możesz zadzwonić do Działu Utrzymania Klienta i czarować, że nie dostałeś potwierdzenia  (wysyłają list), że rezygnacja przyjęta..czy coś w tym stylu i zobaczysz, czy coś zaproponują.

 

Zgadza się umowa do końca lipca, natomiast rezygnacja złożona 30.06

Obecnie posiadam: max premium z 4k box, internet 1gb, hbo max i go, premium mega sport, canal + prestige za 119,99 

 

Masz nr do tego działu utrzymania klienta? Przygram głupa jak mówisz i spróbuje może uda się przy złożonej rezygnacji wyrwać viaplay gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy jak poprosisz(trochę śmieszne)- wirtualną asystentkę Mię 😀 o połączenie z konsultantem. 

Prawdopodobnie  trzeba powtórzyć polecenie żeby połaczyła..

Najlepiej w ten sposób, a potem od razu  zwykłego konsultanta z infolinii  poproś o połączenie z działem utrzymania klienta.

 

Spróbuj z Viaplay- jak dostaniesz za 10 zł to będzie dobrze 

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, assain333 napisał:

 

Zgadza się umowa do końca lipca, natomiast rezygnacja złożona 30.06

Obecnie posiadam: max premium z 4k box, internet 1gb, hbo max i go, premium mega sport, canal + prestige za 119,99 

 

Masz nr do tego działu utrzymania klienta? Przygram głupa jak mówisz i spróbuje może uda się przy złożonej rezygnacji wyrwać viaplay gratis.

W zeszłym roku widziałem ulotki na klatce. Umowa na rok, oferta fajna jak oglądasz dużo TV, ale raczej nie do utrzymania. Ja w zeszłym roku zszedłem z kosztów i tak TV nie oglądam i zaprzyjaźniłem się z Netią.

Edytowane przez sebagit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2022 o 22:39, Pawop napisał:

Wystarczy zadzwonić do działu utrzymania klienta i zapytać się jak złożyć rezygnacje. Wtedy znajdują się dobre oferty.

Niekoniecznie. Ja w tym roku wiosną pierwszy raz nie dostałem żadnej dobrej oferty. Moja dotychczasowa była lepsza od najlepszych nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, lakiman napisał:

Wystarczy jak poprosisz(trochę śmieszne)- wirtualną asystentkę Mię 😀 o połączenie z konsultantem. 

Prawdopodobnie  trzeba powtórzyć polecenie żeby połaczyła..

Najlepiej w ten sposób, a potem od razu  zwykłego konsultanta z infolinii  poproś o połączenie z działem utrzymania klienta.

 

Spróbuj z Viaplay- jak dostaniesz za 10 zł to będzie dobrze 

 

Przed złożeniem rezygnacji proponowali mi wszystko to samo w tych samych pieniądzach czyli 119,99 ale się nie zgodziłem i złożyłem.

Więc liczę, że jednak coś ugram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy można wysyłać wypowiedzenie? Umowę mam do 20 września. W (dawniej) Cyfrowym Polsacie wysyłałem nawet pół roku wcześniej i dzięki temu anulowali mi 6 miesięcy i wchodziłem z nowymi warunkami.

I druga sprawa, czy idzie ugrać coś w stylu takiego pakietu, który teraz jest w Netii? (99 kanałów + Eleven Sports + Polsat Sport Premium, Internet 300 Mb/s za 85 złotych) lub przynajmniej coś podobnego może jeszcze z Viaplay poniżej 100 złotych? Obecnie mam Internet 750, TV ponad 180 kanałów (w tym pakiet Filmbox, a oglądam tylko podstawowe i informacyjne, Nat Geo i Discovery mam w Disneyu i Playerze), Eleveny, Polsat Sport Premium i Viaplay za 130 złotych.

Internet wystarczy mi 300, z TV wystarczą kanały informacyjne plus Eleveny i PSP (Viaplay może też, ale po odejściu Lewego już pewnie niczego tam nie będę oglądał).

Nie chcę się bujać ze zmianą operatora, ale jeszcze bardziej nie chcę płacić 40 złotych więcej niż u konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...