danielpes5 Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Nie wiem czy ktoś wcześniej zauważył ale TV Trwam jest tu od jakiegoś czasu w HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego (edytowane) @danielpes5 już od 12 lutego jest HD Źródło: https://satkurier.pl/news/234916/wiecej-kanalow-hd-w-upc-play.html Edytowane 27 Lutego przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego W dniu 15.02.2024 o 15:49, Wodnik Szuwarek napisał(a): Pierwszy bubel, a drugi bestia. Teraz już wiem dlaczego ten pierwszy to bubel . HBO Max na mibox 4 zrywa co kilka minut połączenie , przed wymianą działało bez problemu. Chociaż inne platformy strimingowe działają normalnie . Jeżeli to wina aplikacji HBO Max to co mogę z tym zrobić ? Skasowałem aplikację i zainstalowałem na nowo ale to nie pomogło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornerek Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Mam ten bubel wyżej po WiFi od 5 lat nawet na sekundę nie zerwało hbo. Więc przyczyny szukaj gdzie indziej. Tizen samsung Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2 godziny temu, czytnik napisał(a): HBO Max na mibox 4 zrywa co kilka minut połączenie , przed wymianą działało bez problemu. Chociaż inne platformy strimingowe działają normalnie . Jeżeli to wina aplikacji HBO Max to co mogę z tym zrobić ? Czy na pewno łączysz się po 5GHz a nie 2,4GHz, bo często tak jest że przy słabszym sygnale urządzenie przechodzi na 2,4 i wtedy często to objawia się na streamingu.. chociaż i tak powinno wystarczyć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego (edytowane) Mam takie spostrzeżenie. Mam tego "bubla" od kilku lat. Nie mam z nim problemów. Może raz na rok coś nie załapie, po za tym wszystko jest ok. Znajomy w Katowicach na światłowodzie miał częste przycinki lub brak internetu. Może to zależy od innych czynników niż tylko od tego "bubla"? Edytowane 27 Lutego przez MAVERIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2 godziny temu, gość napisał(a): Czy na pewno łączysz się po 5GHz a nie 2,4GHz, bo często tak jest że przy słabszym sygnale urządzenie przechodzi na 2,4 i wtedy często to objawia się na streamingu.. chociaż i tak powinno wystarczyć.. Nie wiem , jak to sprawdzić. @MAVERIC Sam już nie wiem jakie inne czynniki mogą być . Dlaczego D+ , Prime Video, SkyShowtime działają normalnie ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2 godziny temu, czytnik napisał(a): Nie wiem , jak to sprawdzić. To może jakiego standardu WiFi używasz? 802.11 b/g czy może 802.11 a/c? Nie wiem jakie masz TV, ale powinno pokazywać podczas konfiguracji połączenia w jakim standardzie się łączysz.. Dodatkowo sprawdziłbym na PC czy też masz przycinki.. a tam już łatwiej sprawdzisz w jakim standardzie PC jest połączony z WiFi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2 godziny temu, czytnik napisał(a): Nie wiem , jak to sprawdzić. Logujesz się do routera, potem po lewej „Lista podłączonych urządzeń” i przy każdym masz pasmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego @gość To tak , Wi-Fi 802,11 b/g/n mieszany to jest zaznaczone przy 2,4 GHz , a 802.11 a/n/ac mieszany przy 5,0GHz PC mam połączony po kablu , HBO Max działa bez zarzutu. Przy Mibox jest połączony 5,0 GHz. @Wodnik Szuwarek Dzięki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego (edytowane) A nie możesz podłączyć telewizora kablem do routera? Będzie o wiele prościej i stabilniej. U mnie po wifi HBO Max też czasami przycinało albo przełączało się na słabą jakość. Podpiąłem kabel i jak ręką odjął. Edytowane 28 Lutego przez Tomo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego Niestety nie mogę , TV ma już osiem lat i ze smart tv nic już nie zostało . Dlatego mam Mibox , a on niema takiego wejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter7790 Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego (edytowane) U mnie dziś to w ogóle ciągłe rozłączanie się netu na jednym Boxie po Wi Fi - obok w pokoju stoi Router.Na drugim Boxie w pokoju dalej takich problemów nie ma.Chyba więc podłącze go kablem.Zauważyłem też że po dłuższym użytkowaniu Boxa nawet po wyłączeniu pilotem np.rano robią się czasem zwiechy w obrazie,i trzeba restartować żeby działało ok. Przez pomyłkę dodałem w tym temacie post,jak coś proszę o przeniesienie do - Streaming - Telewizja Play. Edytowane 28 Lutego przez piter7790 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubio Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Czy gdzieś znajdę zestawienie pakietów internet+tv dla osób przedłużających umowę? Czy teraz obowiązują już tylko opcje pakietów dostępnych na stronie internetowej Play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Znajdziesz na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca Witam. Mam pytanie, czy mogę podziękować operatorowi i rozwiązać umowę? Dlaczego? Bo od 10 dni nie działa mi jedna z trzech usług - telefonia stacjonarna. Zgłoszone, trzy razy - za każdym razem odpowiedź, że jutro, najpóźniej w 48 godzin będzie ok... cóż! Dalej nie działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca Możesz spróbować złożyć wypowiedzenie. Możesz także złożyć reklamację i poprosić o odliczenie korekty za dni, kiedy nie działa usługa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan77 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca W dniu 6.03.2024 o 15:22, sztajger napisał(a): Witam. Mam pytanie, czy mogę podziękować operatorowi i rozwiązać umowę? Ja już bym to dawno zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr9815 Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca Witam kończy mi się umowa z UPC, mam takie usługi:Pakiet Select CI+ 4K i Internet światłowodowy do 300 Mb/s place 64,99 jaka cenę mogę wynegocjować teraz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca @Piotr9815 Nie ma już takich cen w obecnych ofertach Play (po przejściu na nowe warunki zabiorą moduł CI+), proponuję zostać na umowie bez terminowej i obserwować sytuację. Lub jak ktoś zadzwoni w sprawie umowy i zaproponuje przedłużenie na tych samych warunkach i sprzęcie można przedłużyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr9815 Opublikowano 11 Marca Udostępnij Opublikowano 11 Marca (edytowane) W dniu 10.03.2024 o 16:55, Woocash napisał(a): @Piotr9815Lub jak ktoś zadzwoni w sprawie umowy i zaproponuje przedłużenie na tych samych warunkach i sprzęcie można przedłużyć. A gdzie mogę złożyć wypowiedzenie i jaki jest numer do działu utrzymania klienta? Edytowane 11 Marca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan77 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca (edytowane) Nr od paru lat się nie zmienił 813813813 tam też można złożyć wypowiedzenie telefonicznie, lub przez formularz na moje upc Edytowane 14 Marca przez Jan77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Play w 2023 roku: https://biuroprasowe.play.pl/aktualnosci/830614/play-w-2023-roku-z-rekordowymi-przychodami-wzrostem-liczby-klientow-i-pelna-integracja-z-upc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan77 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Pełna integracja ??? Dobre sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert6723 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Mam do końca kwietnia umowę: Internet 750 + 176 kanałów + HBO MAX + Viaplay 6x0 zł, a potem 99 zł/miesiąc. Na jakich warunkach mogę przedłużyć umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.