Wodnik Szuwarek Opublikowano 22 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2023 8 godzin temu, lakiman napisał(a): @Wodnik Szuwarek kiedyś pytałeś o HD w IPTV. Przypomnę odpowiedź z AMA: "Prowadziliśmy wiele testów i dalsze podnoszenie bitrate nie daje zauważalnej poprawy w jakości obrazu. Jeżeli sygnał źródłowy nie jest odpowiedniej jakości to zwiększanie bitrate nie daje żadnego efektu." Ameryki nie odkryli, natomiast w UPC w piku jest 14-15 i różnicę widać. W Play jest stała wartość i to na minus. W Orange IPTV tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 W dniu 20.12.2023 o 23:09, Wodnik Szuwarek napisał(a): Pytał o samą telewizję, więc nawiązuję tylko do telewizji. Orange i Polsat mają najgorsze IPTV. Pozwolę się nie zgodzić. Polsat ma lepsze IPTV niż Orange. Zmieniłem Orange na Polsat / Plus Światłowód i z całą stanowczością stwierdzam, że jest dużo lepiej niż w Orange. Może i technologicznie jest różnica, natomiast nie można przyczepić się do obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Hmmm, W Polsacie kanały w FullHD mają 5 Mb/s i tylko 25FPS - poza Eleven 1, Eleven 1 4K, Polsat Sport Premium 1 i 2, gdzie jest już 50fps i wyższe bitrate. Jeśli w Polsacie jest lepiej to potwierdza się, że te 8 Mb/s dla Orange tv go to bujda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biguslogus Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 2 godziny temu, opolsky napisał(a): Pozwolę się nie zgodzić. Polsat ma lepsze IPTV niż Orange. Zmieniłem Orange na Polsat / Plus Światłowód i z całą stanowczością stwierdzam, że jest dużo lepiej niż w Orange. Jakby Polsat mial jeszcze naziemne kanaly w swoim IPTV to zmieniam bez zastanowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebagit Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Hmmmm tam sztuczna jakość kanałów w Polsacie..... Jestem abonentem Netii. Sygnał jest taki sam jak w Polsacie, z tym że są wszystkie kanały z TV naziemnej i jakość HD... Obecnie to 4,74:megabita. Dla SD to poniżej 2 megabitów. Jakość jest tragiczna, brakuje szczegółów. Przy dynamicznych scenach artefakty. W Orange na FTTH jest lepsza jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 To dane z boxa Netii? Może w urządzeniu Orange też to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Może warto założyć odpowiedni temat dotyczący jakości SD/ HD/ 4K u dostawców IPTV i OTT.. ? UPC to jeszcze nie zmigrowana kablówka z DVB-C na miedzianych kablach koncentrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebagit Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 To dane z boxa Netii? Może w urządzeniu Orange też to jest.Tak podczas oglądania trzeba przytrzymać przycisk i. Wtedy pokazują się parametry transmisji. Na 4K jest bitrate ok 25-28 megabitów. Jeszcze żeby używali H.265 to jakość była by ok ale przy starym kodeku słabo to wygląda. A dziwne , że nie używają H265 bo dekodery Netii (i Polsatu) netia evobox i tym bardziej netia evobox 4K obsługują nowszy, wydajniejszy kodek. Nowy kodek używają tylko do kanałów 4K.Jak dla mnie największą zaletą TV w Netii jest cena. Internet na FTTH jest świetny, ale TV.... Tylko że taki pakiet S jest w cenie internetu. A za tv M jest dopłata 10 zl do tego dodają nagrywarka ( 100 godzin zapisu) do pakietu S trzeba za nagrywarka dopłacić 5 zł. Więc cena jest ok , biorąc pod uwagę promocje gdzie można za 65-75 zł mieć TV M i internet 1 gigabit. To naprawdę dobra cena. U konkurencji jest zdecydowanie drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 Chciałem zapytać czy u kogoś jeszcze od wczoraj południa nie ma telewizji i internetu od UPC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 W dniu 20.12.2023 o 14:33, Marek99 napisał(a): Do serwisu Moje UPC (moje.upc.pl) powróciły niektóre promocje: Sport i rozrywka Polsat Sport Premium + Eleven Sports Filmy i seriale HBO + HBO MAX Pakiet CANAL+ PRESTIGE Pakiet Cinemax HD Pakiet FilmBox Pakiet FILMKLUB Pakiet eXtra ile chcą za pakiet Polsat Sport Premium + Eleven Sports? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek99 Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 5 godzin temu, zielo napisał(a): ile chcą za pakiet Polsat Sport Premium + Eleven Sports? 24,99 zł/mies. Umowa bez okresu zobowiązania, bezpłatna aktywacja 13 godzin temu, MAVERIC napisał(a): Chciałem zapytać czy u kogoś jeszcze od wczoraj południa nie ma telewizji i internetu od UPC? Nie zauważyłem problemów z telewizją kablową ani z internetem w okresie świąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 27 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2023 14 godzin temu, Marek99 napisał(a): Nie zauważyłem problemów z telewizją kablową ani z internetem w okresie świąt. Wróciło wszystko do normy 26.12. o 17.40. Na infolinii przesuwali trzy razy termin usunięcia usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan77 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 W dniu 26.12.2023 o 17:16, zielo napisał(a): ile chcą za pakiet Polsat Sport Premium + Eleven Sports? Różnie podejrzewam u mnie w moje upc w "promocjach"tego pakietu do wybrania nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Zauważyłem, że na DVB-C przełączyli TVP 3 do wersji HD. Bitrate to ok. 10 Mb/s. Na UPC Tv Go nadal jest wersja SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejw150 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Mam problem z Viaplay w UPC i pytanie w związku z tym, ponieważ właśnie straciłem dostęp do Viaplay. Pod koniec 2022 roku skorzystałem z promocji, gdzie miałem HBO i Viaplay w cenie 39,99. Czas określony umowy był do 24 grudnia 2023 roku, a ja 23 października złożyłem rezygnację z tych usług - miały one zostać odłączyłem właśnie 1 stycznia 2024. W międzyczasie, w listopadzie rozmawiałem z konsultantką, aby tę rezygnację wycofać, co rzekomo zrobiła. Dziś chciałem włączyć Viaplay i nie mam żadnego pakietu dostępu. O dziwo HBO bez problemu działa. Czy Play po prostu zakończył świadczenie Viaplay w takiej sytuacji, bez informowania mnie o tym? Czy sądzicie, że na podstawie reklamacji (rozmowy są nagrywane, więc można wszystko odsłuchać jak rozumiem) można przywrócić dostęp do Viaplay? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia (edytowane) @dejw150Po okresie promocyjnym ile za to miałeś płacić, czy Viaplay na umowie promocyjnej miało nie zostać odłączone po jej zakończeniu oprócz HBO? Edytowane 1 Stycznia przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejw150 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia (edytowane) 6 godzin temu, lakiman napisał(a): @dejw150czy Viaplay na umowie promocyjnej miało nie zostać odłączone po jej zakończeniu oprócz HBO? Po okresie promocyjnym wszystko miało pozostać bez zmian tj. 20 zł za Viaplay, HBO za 15,99 i HBO Max za 4 zł. Do wszystkiego miał być dalej dostęp, warunki promocji nic nie mówią o wyłączeniu dostępu do Viaplay, a konsultantka z którą rozmawiałem także zapewniała mnie, że nie będzie żadnych zmian w związku z zakończeniem okresu promocyjnego. Edytowane 2 Stycznia przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Jeśli takie były uzgodnienia to reklamacja.. powinni uwzględnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejw150 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia W takim razie piszę, a jeszcze jutro będę dzwonił, aby wyjaśnić całą sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia W dniu 28.12.2023 o 19:19, mara68 napisał(a): Zauważyłem, że na DVB-C przełączyli TVP 3 do wersji HD. Bitrate to ok. 10 Mb/s. Dzisiaj z powrotem przełączyli ten kanał do wersji SD. Szkoda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lider16 Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia W dniu 28.12.2023 o 19:19, mara68 napisał(a): Zauważyłem, że na DVB-C przełączyli TVP 3 do wersji HD. Bitrate to ok. 10 Mb/s. Na UPC Tv Go nadal jest wersja SD. U mnie w Krakowie nadal w SD. Ale ja mam moduł. Może trzeba przeskanować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornerek Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 18 godzin temu, dejw150 napisał(a): W takim razie piszę, a jeszcze jutro będę dzwonił, aby wyjaśnić całą sytuację. Myślę, że wyjaśnisz też mnie kiedyś wykiwali ale po reklamacji przyznali błąd konsultanta... Ostatnio mam sytuację kończy mi się pakiet viaplay 39.99 na 12 miesięcy po tym okresie cena wzrasta do 55zl..z upc przychodzi email z informacją o końcu zobowiązania no to mówię zadzwonię czy mają coś w promocji. Otóż jakie było moje zdziwienie jak babka na infolini mówi nie musi nic pan robić cena pozostaje bez zmian i teoretycznie mógłbym to tak zostawić. I później reklamować bo na papierze mam jak byk 15 zł więcej... Widać już po tym że w tym play mało kto wie o co chodzi i trzeba na wszystko uważać.... Tymczasem przełączyli mnie do DUK a tam facet czaruje, że mi połączy z hbo z Polsatem premium ja stanowczo mówię sam Viaplay to on nic nie mam dla Pana 55 zł. Ja mówię za 44 to sobie na rok kupię bezpośrednio od viaplay to zaczął gadać głupoty, że to nie będzie pakiet Total całkowicie się załamałem... Bez wypowiedzenia się nie obejdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejw150 Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia (edytowane) Dzwoniłem wczoraj rano do Play w tej sprawie. Opisałem historię, babka sprawdziła i powiedziała, że rezygnacja była wycofana tylko z HBO, a rezygnacja na Viaplay została utrzymana i dlatego wyłączyli. Byłem tym zaskoczony, bo wcześniej, w trakcie rozmowy otrzymałem informację, że cała rezygnacja z usług (HBO i Viaplay) zostanie wycofana i taka też była moja deklaracja. Zostałem więc przełączony do DUK, gdzie opisałem raz jeszcze całą sytuację, że doszło do kompletnego nieporozumienia, a pracownik nie wycofał mojej rezygnacji w całości tylko częściowo. Babka z DUK powiedziała, że w takim razie ona to cofnie i wszystko wróci na takich samych warunkach do 48 godzin, więc czekam, bo dotychczas jeszcze nic nie działa. Wypowiedzenie jest mi trochę nie na rękę, bo w UPC mi względnie wszystko pasuje, więc jedyne, czego potrzebuję to żeby przywrócili mi Viaplaya. EDIT: Przed momentem sprawdzałem jeszcze w Moim UPC czy pojawił się pakiet Viaplay w usługach, ale dalej nic nie ma, a w zamian w zakładce promocje mam do zakupu Viaplay Total za 39,99/m-c. Edytowane 3 Stycznia przez dejw150 Uzupełnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan77 Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 4 godziny temu, dejw150 napisał(a): EDIT: Przed momentem sprawdzałem jeszcze w Moim UPC czy pojawił się pakiet Viaplay w usługach, ale dalej nic nie ma, a w zamian w zakładce promocje mam do zakupu Viaplay Total za 39,99/m-c. Nie chce Ciebie martwić ale raczej pisz reklamację i podaj datę i godzinę kiedy odwolywaleś wypowiedzenie bo Ci go nie włącza. Takie rzeczy to włączają od ręki a nie w ciągu 48h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejw150 Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Tak też muszę zrobić, bo 48 godzin praktycznie zaraz minie, a w dalszym ciągu żadnych zmian na koncie. Nie rozumiem tylko jednego - co takiego stało się w ostatnim czasie, że z ludźmi pracującymi na infolinii praktycznie nie da się nic załatwić, bo po pierwsze - każdy mówi co innego, po drugie - nawet jak ktoś coś mówi, potwierdza, to i tak nie ma to żadnego pokrycia w rzeczywistości... Ja specjalnie dopytuję po dwa razy na koniec, żeby się upewnić czy wszystko jest poprawnie ustalone, a ostatecznie okazuje się coś innego. Wcześniej, jeszcze za czasów UPC parę razy załatwiałem coś przez infolinię i nigdy nie było najmniejszego problemu, wszystko się zgadzało, a teraz same błędy, pomyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.