Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że na razie jest za wcześnie na zdejmowanie "24 godzin" z anteny. Owszem, przy produkcji są spore koszty ale najważniejsze jest stopniowe docieranie do widza, co się już małymi krokami udaje. Dodatkowo nic nie zmieniali ani nie majstrowali w formule (poza drobnymi zmianami graficznymi i oddzielną prognozą pogody) - to też świadczy o tym. Wierzcie albo nie ale ZPR ma głowę w tego typu biznesie - sukcesy Polo TV i Fokus TV mówią same za siebie - po prostu umieją trafić w pewną niszę. Kto wie, gdyby Nowa TV była w MUX 1 to na pewno byłaby stacją z miarę optymalną oglądalnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ramówki Nowa TV zostanie zdjęty z anteny program publicystyczny pt. ''Tu i Teraz'', który był emitowany po ''24 Godzinach''.

 

Czyżby ZPR zaczyna już powoli zakręcać kurek z pieniędzmi na informacje i publicystykę w Nowa TV?.

Edytowane przez Frontowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oglądam chętnie ich programy publicystyczne głównie w sobotę i niedzielę, bo te są dla mnie najfajniejsze z ich programów publicystycznych. Są to: "Federacja" oraz "Teraz ja". Pozostałe oglądam okazjonalnie i nie całe. A ich serwis informacyjny jest świetnie prowadzony. "24 godziny" nawet oglądam dużo częściej od ich konkurencji.

 

Są jakieś większe doniesienia, że mogą zlikwidować w chwili obecnej te programy? Oczywiście wiem, że jeszcze dużo czasu musi minąć, aby stacja stała się rentowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa TV pojawi się w konkurencyjnej TTV, a konkretnie w programie pt. ''Kossakowski. Być Jak...'', gdzie Przemysław Kossakowski wcieli się w postać Jarosława Kreta.

Edytowane przez Frontowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O zmianach w ramówce:

 

O programach  publicystycznych:

- Zmieniamy strategię dystrybucji naszej oferty newsowo-publicystycznej oraz rozszerzamy kompetencje newsroomu telewizyjnego o produkcję wideokontentu. Część programów pozostawiamy na antenie telewizyjnej, a część przenosimy do internetu – tłumaczy Ewa Latkowska, dyrektor operacyjna pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.

O serialu ''Moda na sukces''

– ”Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX 8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna, niż zakładaliśmy – wyjaśnia Ewa Latkowska.

źródło: Press.

 

Dla mnie to trochę taki bełkot, po prostu nie chcą się przyznać, że te programy i serial źle się oglądały. :) 

Edytowane przez Patjyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak MUX8 w połowie województw jest nadawany w innej polaryzacji i sam w sobie prawie nie był reklamowany to jaka ma być oglądalność Nowej TV i pozostałych?(Pytanie retoryczne)Te czynniki mają ogromny wpływ na oglądalność. Szkoda tych programów, ale może dzięki temu będzie minimalnie więcej pieniędzy na utrzymanie serwisu informacyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oznacza to jednak, że winę za słabe wyniki oglądalności mogą za każdym razem zrzucać ma zasięg MUX8, ponieważ Nowa TV mimo oferty kierowanej  głównie do widzów DVB-T, jest również oglądana przez abonentów platform cyfrowych, oraz sieci kablowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...