Poland Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Wygląda to na takie unowocześnione logo gazety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Przynajmniej wiadomo, że kanał będzie się nazywał po prostu Metro, bez tego głupiego dopisku "TV". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekp Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 No to logo kanału Metro już znane, a gdyby została pierwotna nazwa, czyli Kiwi TV to logotyp byłby taki (bo taki projekt przygotowała Agora - zarejestrowano w UPRP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Chyba pierwotne logo było lepsze od tego co mamy z finalną nazwą stacji. Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Widzę, że news o logo Metro, w którym BTW jest wiele tekstu o niczym, jest ważniejszy od "wielkiej piłki" w TVP, skoro wisi na jedynce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Prezentacja Metro od Delegaty: http://delegata.pl/wp-content/uploads/2016/05/Prezentacja1.pdf Edytowane 9 Maja 2016 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek79 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Nic specjalnego Spodziewałem się czegoś konkretniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Szkoda że na stronie KRRiT nie chce ujawnić pełnych zapisów koncesyjnych nowych stacji z MUX8 - jest tylko notatka o udzieleniu koncesji bez załącznika z decyzją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Nic specjalnego Spodziewałem się czegoś konkretniejszego Jakieś tam konkrety są - chociażby podział ramówki pod kątem procentowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 A tego przypadkiem nie ma w koncesji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Pewnie jest tylko że niestety z winy KRRiT koncesje dla nowych stacji z DVB-T niestety nie są jawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Po prostu pojawiają się z opóźnieniem. Większym lub mniejszym. A nie, że są nie jawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 No nie do końca masz racje ponieważ na stronie KRRiT są w plikach dokumenty odwoławcze natomiast samych koncesji już nie ma. Podobna sprawa tyczy się Super Polsatu i Ósemki TV których to koncesji także nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Prezentacja Metro od Delegaty: http://delegata.pl/wp-content/uploads/2016/05/Prezentacja1.pdf Najważniejszą informacją z tej prezentacji są chyba zestawienia tematyk programów w ramówce które to wyglądają następująco:29% Filmy i seriale 11% Dokument 7% Programy edukacyjne 6% Poradnictwo 6% Rozrywka 5% Publicystyka 3% Programy dziecięce i młodzieżowe 2% Muzyka rozrywkowa 1% Informacje 1% Kultura 1% Animacje Czyli jakby nie patrzeć Rozrywka ma łącznie z muzyką 8 procent i mimo wszystko zajmuje trzecie miejsce w ofercie stacji. Programy własne mają być robione między innymi w synergii z innymi mediami Agory co w przypadku posiadania w portfolio stacji TOK FM jst bardzo interesującym rozwiązaniem. Programy nowej stacji telewizyjnej mają też być podawane w lekki i przystępny sposób. Filmy i seriale mają pochodzić od najlepszych dystrybutorów - wyczuwam tutaj obecny kontent Filmboxów, Kino Polski i Stopklatki TV czyli mniej więcej coś średniego. Kanał (o charakterze przede wszystkim filmowym, dokumentalnym i lifestylowym) w 55% ma być nastawiony na Kobiety a w pozostałej części na mężczyzn. Stacja ma być kierowana do widza ciekawego świata, otwartego, aktywnego oraz zainteresowanego filmem, dokumentami oraz inteligentną rozrywką. Tak się zastanawiam czy 1% ramówki zdecydowanie wystarczy na zorganizowanie pasma informacyjnego które to napewną będą mieć konkurencyjne stacje. Tak swoją drogą szkoda że stacja wybrała taką słabą nazwę a nie na przykład TV Zone który to zresztą jeszcze posiada swoją koncesje której to treści zarówno pierwszej jak i drugiej formy planowanej stacji można by włączyć do oferty stacji dla telewizji naziemnej. Edytowane 23 Lipca 2016 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/agora-przygotowuje-sie-do-startu-kanalu-metro-mamy-wieksza-czesc-kontentu Czyli dalej czeski film. Zapowiada nam się śliczna hybryda Stopklatki i TO!TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Co wyjdzie, to się dopiero okaże. Ale proponuję obniżyć swoje oczekiwania. Na produkcję kanału z prawdziwego zdarzenia, stać w Polsce tylko kilku nadawców. Wszyscy już od dawna nadają w NTC. Kanał Agory, jak i wszystko co teraz wystartuje, będzie w najlepszym razie miał zasięg w okolicach 1%. Duże pieniądze w kanał też nie będą pakowane. Jak pokazuje przykład Stopklatki, nie jest łatwo o zwrot inwestycji. Nawet po 2 latach od startu, i pomimo zajmowania czołowej pozycji w rankingu oglądalności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Jeszcze obniżyć? U mnie są one już bliskie zeru. Wciąż uważam, że to wszystko tylko jeszcze bardziej zasyfi naziemną. Swoją drogą - skoro ich nie stać to po co startują? By wtopić? Czy osiągnąć ten słynny 1% lub jego okolice i mieć spokój? Po co takie Agory, Onety (nie żadne PIKE czy Kino Polski, oni tylko robią za słupy), WP, ZPRy się bawią w telewizję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Nie operujesz subtelnymi skalami i nie rozumiesz, czym jest telewizja. Stąd te twoje negatywne opinie. Telewizja to przede wszystkim biznes. Firmy inwestują swoje pieniądze, żeby potem czerpać zyski z wydatków na reklamę, innych wielkich firm. Walutą przetargową jest przeciętny widz. Im bardziej uniwersalny przekaz docierający do jak największej grupy odbiorców, tym lepiej. TV to subtelniejsza wersja średniowiecznych przedstawień ulicznych, wypchana do niewyobrażalnej skali absurdów. Ma zabawić i zająć twoją uwagę w wolnym czasie i nic więcej. To nie multimedialna wersja książek, jak niektórzy mylnie uważają. Dla jednych rozrywka, dla innych źródło dochodu. I tyle. Agora traci w prasie, więc jest zmuszona szukać innych źródełek. Po to. Tu nie ma znaczenia kwestia "stać" czy "nie stać" (ale akurat te firmy stać, bo mają odpowiedni kapitał). Ma być źródło dochodu, bez nadmiernych wydatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Jeśli się z Tobą nie zgadzam to od razu muszę się nie znać na temacie, na który się wypowiadam. To jest bardzo popularny u Ciebie argument, zaraz obok "telewizja to jest biznes". Mógłbyś trochę przystopować z ocenianiem mojej skromnej osoby? Ja nie robię osobistych wycieczek, Tobie radzę to samo. Jakbyś się przed tym nie bronił to jesteśmy równymi partnerami w rozmowie, zwłaszcza tu, na tak na dobrą sprawę anonimowym forum. Dlatego, bez zaczepek proszę. Ze spraw merytorycznych widzę, że za wiele to Ty nie napisałeś. Ale tak, Agora traci, faktycznie. To jest znany fakt, który jakby nie ukrywali to i tak im się to nie uda. Tylko pytanie czy ich stać gdy mają straty z tego tytułu? I po co to robią jak z jednym kanałem im średnio idzie? Chcą żeby szło im średnio z dwoma? I tu przechodzimy (znaczy się ja przechodzę, Ty ripostujesz ) do tego co napisałeś niżej, a rozwinąć to już nie łaska. Nie odpowiedziałeś na pytania, które zadałem. Nie wyczerpałeś tematu, nie napisałeś jaki jest cel każdego z nich (tylko apeluję - bez kolejnego wyjazdu w Twoim stylu, uprzejmiej troszeczkę by było w porządku, jeśli łaska), czym tak naprawdę chcą być. Kawa na ławę, chce znać Twoje przewidywania w temacie Metra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Wypowiedziałem się bardzo merytorycznie. Nikt nie jest jasnowidzem i nie wie co będzie. Spółki inwestują, bo telewizja naziemna jest na fali. Nikt jeszcze nie zbankrutował i też chcą mieć coś dla siebie z tego tortu. A nasz rynek jest pojemny. Wiele z tych inwestycji jest na pewno nad wyrost. Ale które, to się dopiero okaże. Ty nie dywersyfikowałbyś źródeł dochodu? Im na większej liczbie rynków zaistnieją, tym lepiej dla nich. Któryś sobie może radzić gorzej, to mogą przenieść pieniądze do innego. Tak samo, przy tej liczbie kanałów, nigdy nie wiesz kiedy trafisz idealnie w 10. Agora poza tym, nie ma dotąd swojego kanału. W Stopklatce ma współudziały kto inny. Poza tym, w interesach tej skali nigdy nie masz dochodów z dnia na dzień. Do telewizji na początku zawsze trzeba sporo dołożyć, i wszyscy to wiedzą. To duże firmy, stać ich na dokładanie do interesu przez pewien czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Merytorycznie to wypowiedziałeś się dopiero teraz, nie uprzedzaj faktów bo popadniesz w narcyzm Agora ma wszystko co jest potrzebne żeby stworzyć kanał, który na rynku będzie się wyróżniał - w tym oczywiście pieniądze. Tylko, że są prawie debiutantami, tak jak WP czy Onet. Oferta ZPRu miała szanse się wybić, ale nie jako dwa kanały. Pozostaje czekać na późną jesień lub nawet wczesną...wiosnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Wątpię, żeby zaraz po starcie MUX-8 okazało się, czy dobrze trafili. Na to potrzeba będzie kilku lat. Najpierw kanał musi zacząć na siebie zarabiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 To prawda. Nawet najbardziej doświadczeni nadawcy są tego świadomi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Najlepiej dla nich byłoby w takim razie chyba, by nie zaczynać od fajerwerków, tylko stopniowo poprawiać ofertę i zaatakować dopiero w ramówkach jesień 2017 - wiosna 2018, a może i później. Bo nie ma sensu żeby zachęcali widza tak jak to zrobiła Stopklatka - lepiej miło zaskoczyć później niż rozczarować po przyjemnym dla odbiorcy starcie. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez dustman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Zaczną podobnie, jak ze Stopklatką TV. Czyli zakupią sporo materiałów na rozruch kanału. Plus jakaś niewielka produkcja własna na początek. Potem będą optymalizowali i zdobywali dalsze materiały, zależnie od oglądalności. Ze dwa lata ramówka będzie się docierała, aż pojawi się zwrot inwestycji (właściwie powinienem napisać "jeśli" ). I wtedy ewentualnie będą mogli pozwolić sobie na rozwój Metra.Będzie ciężko, bo masowa widownia nie jest świadoma startu tego multipleksu. Do dziś nikt nie podał żadnej daty rozpoczęcia sensownej emisji. Uruchomienie sygnału MUX-8 przez Emitel było słabo słyszalne w mediach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.