Skocz do zawartości

Konwerter Opticum Globo Monoblock Twin


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jestem nowy w temacie, dlatego z góry przepraszam za ew.błedy:) Jesli mam tylko 1TV z nagrywarką wystarczy mi zakupić KONWERTER OPTICUM GLOBO MONOBLOCK TWIN 0,1dB BBQW a może zwykły KONWERTER OPTICUM GLOBO MONOBLOCK HDTV 0,1dB (bez TWIN), jesli chcialbym podlaczyc 2 tunery z nagrywarką (każdy do osobnego TV) to wowczas potrzebuje KONWERTER OPTICUM GLOBO MONOBLOCK QUAD 0,1dB bez potrzeby ciagniecia dodatkowych kabli (poza ew.kablami pomiedzy pokojami) i zakupem odpowiedniego rozdzielnika sygnału? Choć pewno bez cardsplittera nie rozdziele sygnału nc+ jedynie opcja multiroom wchodzi w grę ale ogólnie co technicznie powinienem zakupić by odrazu mieć przygotowane środowisko pod 2TV (każdy TV będzie miał tuner z nagrywarką).

 

Z góry dziekuję za odp. i wyrazoumiałość w czytaniu mojego postu:)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez raafaello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz mieć możliwość nagrywania jednego kanału i w tym czasie oglądania innego (o ile dekoder ma taką możliwość) to potrzebujesz konwerter twin. Wtedy do dekodera prowadzisz dwa kable. Przy dwóch takich dekoderach potrzebny będzie quad i prowadzisz dwa kable do jednego i dwa do drugiego dekodera.

Rozumiem że planujesz z dwóch satelit: HotBird13 (polskie platformy) i Astra19 (kanały niemieckie) stąd ten monoblock.

Edytowane przez merx
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dotychczasową odpowiedź, rozjaśniłeś mi conieco:-)

 

Mam też pytanie jak wygląda przełączanie się pomiędzy kanałami obu satelit (Hot Bird, Astra) jest to płynne "przerzucanie kanałów" czy też należy się ręcznie (przy uzyciu jakiejś opcji) przełączać pomiędzy satelitami by móc "przerzucać kanały" z danego satelity.