Jump to content
kamil.szymczak

Dekoder PVR 7000

Recommended Posts

Proszę, zweryfikuj jakość i moc sygnału na pozycji 21- Polsat Sport HD, 26 - Polsat Film HD i 39 - Comedy Central HD. Rekomendowane procentowe wskazanie powinno zawierać 65%. Jeśli pomiary będą poniżej tej wartości, spróbuj ponownie ustawić swoją antenę zgodnie z instrukcją: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf W celu prawidłowej konfiguracji zalecam korzystanie z miernika, który ułatwi ustawianie czaszy. Następnie zainstaluj ponownie kanały i zweryfikuj, czy są już dostępne pozostałe , np. Polsat HD.

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat Sport HD 61%/66 Polsat Film HD 64%/84  Comedy Central HD 64%/84% i po ponownym wyszukiwaniu Polsat HD 64%/84% więc mi się wydaje że to wina dekodera, bo wcześniej takich problemów nie miałem dopiero gdzieś one pojawiło około września 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok na razie powróciło wszystko do normy jeśli się powtórzy sytuacja to raczej będę wymieniał wtedy dekodera

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i znowu dekoder pokazał że on rządzi - nagrałem program i obraz czarny. Jedno wielkie dziadostwo.

Muszę wytrzymać do stycznia , może będzie można bezkarnie wypowiedzieć umowę za wyłączenie action.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A spróbuj jeszcze raz wejść w to nagranie- ja czasami na Evo mam takie zwiechy że wchodzę w nagranie i nic, ale klikam STOP i jeszcze raz start i działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze że ja się pozbyłem tego ustrojstwa. Miałem nonstop te same problemy co @czytnik.Co ustawiłem jakieś nagranie do zrealizowania, to w 50% na 50% się nie nagrywało. Jak gra w ruletkę. Czarny obraz, a pasek buforowania szedł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.11.2019 o 10:24, czytnik napisał:

No i znowu dekoder pokazał że on rządzi - nagrałem program i obraz czarny. Jedno wielkie dziadostwo.

Muszę wytrzymać do stycznia , może będzie można bezkarnie wypowiedzieć umowę za wyłączenie action.

Abym mógł pomóc w tej kwestii, proszę o odpowiedź na pytanie, które zadałem w wiadomości prywatnej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dziś mam kolejny problem z dekoderem na wyświetlaczu znikły mi napisy odłaczalem zasilacz i go ponownie i tak samo się dzieje, oto zdjęcie na potwierdzenie Dekoder https://imgur.com/gallery/zdhChw8 , a dekoder normalnie działa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to już jest z tym dziadostwem.

Ja wymieniłem na "nowy" , bo stary nagrywał czarny obraz.

I dalej to samo raz nagra dobrze a raz czarny obraz.

Jak bym chciał inny dekoder to muszę przedłużyć umowę i drugi raz zapłacić aktywację.

No ale to cały Polsat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie muszę spróbować podejść do punktu o wymianie dekodera o ile będą mieli 

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 dni temu wymieniłem dekoder hd7000  na inny , ale niestety  okazało się że też działa wadliwe.

Przez ICOK ( za radą Specjalisty Cyfrowego Polsatu) , wysłałem opis całej sytuacji.

Niestety dostałem odpowiedź standardową , mam jechać ponad 15 km, aby wymienić dekoder zapewne na taki sam czyli taki który będzie mi nagrywał programy jako czarny ekran.

Chyba CP doszło do wniosku taniej będzie się mnie pozbyć niż dać mi lepszy dekoder, bez aktywacji.

Zabaczymy kto się będzie cieszył w styczniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. 

Sugeruję, abyś postąpił zgodnie z wiadomością, którą otrzymałeś drogą mailową. Podczas wizyty w punkcie pracownik przeprowadzi diagnostykę i jeśli wykryje usterkę, to dokona wymiany zestawu na nowy.
 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Szczerze to kogo bym nie wysłał na sprawdzenie sprzętu to wszyscy wracają z nowymi z informacją, że dekodera nawet nie podpinano do instalacji. Więcej w jednym z waszych punktów przeprowadzałem nawet krótkie "szkolenie" z obsługi dekodera. Takie to wasze serwisy.

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. 

Sugeruję, abyś postąpił zgodnie z wiadomością, którą otrzymałeś drogą mailową. Podczas wizyty w punkcie pracownik przeprowadzi diagnostykę i jeśli wykryje usterkę, to dokona wymiany zestawu na nowy.
 

Na nowy to chyba nie , raczej na używany , przecież taki już dostałem i jest nie sprawny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.10.2019 o 18:18, OlafS napisał:

Żaden dekoder PVR nie może służyć jako multiroom

Może jeśli się pomylą. W październiku przedłużaliśmy telefonicznie umowę i był PVR HD7000 jako główny a dwa HD5500S jako dodatkowe i była wymiana na EVOBOX PVR. Przyjechał kurier z aneksem i dekoderem, a w aneksie że do zwrotu HD5500S a nie PVR HD7000 😂😂😂. To oddaliśmy zgodnie z tym co w aneksie, który się podpisało. Przez pierwszy miesiąc w ICOK to dziwnie wyglądało a teraz PVR HD7000 widnieje jako multiroom. Gdyby ktoś nie wierzył może wrzucić screenshoty z zamalowanymi danymi karty itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to się komuś nieźle poj:censored:, ale podejrzewam że jak będziesz robił kolejny aneks to się raczej dopatrzą i wymienią 7000 na 550s,

a kartę z którego wkładasz do którego :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż, temat ma 79 stron, więc pozwolę sobie zadać krótkie pytanie bez dokładnego szukania.

Otóż mam odbiornik na Enigmie2, ale ostatnio ktoś z rodziny wziął abonament Polsatu i dostał PVR HD 7000. Moje pytanie jest proste. Czy jest tam jakakolwiek szansa komputerowej edycji list ulubionych kanałów? Chyba nie? Pewnie trzeba się męczyć ręcznie? Albo przynajmniej czy jest możliwość zaznaczenia wielu kanałów i grupowego ich przenoszenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...