Jump to content
kamil.szymczak

Dekoder PVR 7000

Recommended Posts

To też się dzieje.
Jak ja się wówczas czuje poirytowany na ten dekoder... Masakra.
Ni z gruchy znika wszystko.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.10.2019 o 08:07, Jakub471 napisał:

Czy ktoś miał nie raz u was problem, przy włączeniu dekodera że pokazało mi że brak zainstalowanych kanałów, od czasu do czasu tak się dzieje że muszę instalować od nowa kanały ?


Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy.

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.10.2019 o 11:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy.

Na nowy? Inny PVR?
Przecie już tego dekodera PVR 7000 nie produkują...
Od kilku lat.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku tego urządzenia, możliwa jest wymiana w punkcie jedynie na taki sam model. Dostępność jest uzależniona od stanu magazynowego danego salonu.
 

Jeśli się nie uda, sugeruję przedłużeniem umowy z nowszym sprzętem, a gdy będziesz zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, czytnik napisał:

A co się stanie jeżeli w punkcie niema HD7000 ?

W tym wypadku wymiana nie zostanie zrealizowana, można zweryfikować również dostępność w innym punkcie. Przed wizytą jest również możliwość kontaktu z wybranym salonem: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

W przypadku zainteresowania ofertą, zachęcam do wysłania wiadomości prywatnej.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.10.2019 o 11:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy.

Przywróciłęm ustawienia fabryczne na razie pomogło zobaczymy czy jeszcze raz ten problemu nie będzie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ten dekoder jest dostępny dla przedłużających umowę? Jeśli tak to tylko jako główny czy MR tez? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Cyfek napisał:

Czy ten dekoder jest dostępny dla przedłużających umowę? Jeśli tak to tylko jako główny czy MR tez? 

Tak, oczywiście możesz dobrać ten model wraz z przedłużeniem umowy. Jeśli do końca Twojego kontraktu pozostało mniej niż 16 miesięcy, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Jeżeli chodzi o Multiroom, to tak jak wspomniał @OlafS, te urządzenie może pełnić jedynie funkcję dekodera głównego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pewnego czasu mam problemy z HD7000 i chciałem go wymienić.

Byłem w trzech punktach i niestety nie mają na stanie żadnego.

Żeby dostać coś innego muszę podpisać nową umowę i zapłacić drugi raz za aktywację dekodera.

Chyba czas się żegnać z tą platformą.

"Jak dbasz , tak masz"  , ale CP chyba nie che dbać o klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierownik APS jak ogarnięty to może zamówić żeby dostarczyli do APS HD7000.

Jak się chce to można.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, czytnik napisał:

Od pewnego czasu mam problemy z HD7000 i chciałem go wymienić.

Byłem w trzech punktach i niestety nie mają na stanie żadnego.

Żeby dostać coś innego muszę podpisać nową umowę i zapłacić drugi raz za aktywację dekodera.

Chyba czas się żegnać z tą platformą.

"Jak dbasz , tak masz"  , ale CP chyba nie che dbać o klienta.


Witaj. W tej kwestii proszę, abyś napisał do mnie wiadomość prywatną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy ktoś nie raz miał problem że zamiast nazwy kanału to mam jakieś dziwne liczby, wcześniej dekoder był przywracany do ustawień fabrycznych tutaj wklejam zdjęcie z dekodera http://imgur.com/a/WzZnfiP

Edited by Jakub471

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po odłączeniu zasilania dekodera oraz włączenia go ponownie wyświetliło mi że jakby go przywrócono do ustawień fabrycznych .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę, ponów uprawnienia na dekoder, logując się do serwisu ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dekoderze nie miałem na liście kanałów od 1 do 10 a od 11 w górę miałem wszystkie kanały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...