Jump to content
kamil.szymczak

Dekoder PVR 7000

Recommended Posts

W dniu 5.10.2019 o 14:24, czytnik napisał:

Mój dekoder HD 7000 nie chce sam aktualizować epg, muszę wyłączyć go z prądu na chwile i po ponownym włączeniu dopiero pobiera aktualizację.

W ustawieniach mam ustawione na włączona.

Czy przywróciłeś ustawiania fabryczne, jak zasugerował xut2zs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przywróceniu ustawień fabrycznych jak na razie jest dobrze.

A szkoda bo mam go już 4 lata i chciałbym go wymienić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanie odnośnie PVR 7000. Jak wam się sprawuje ten dekoder? Umowę podpisałem 2 miesiące temu, otrzymałem dekoder który raz dziennie przynajmniej się zawieszał. Dziś wymieniłem go w punkcie na niby sprawny , z tym że ten to się już nawet uruchomić nie chce, tylko zawiesza się na napisie "cyfrowy polsat" na wyświetlaczu dekodera.  Jest w ofercie cp jakiś dekoder, który się nie zawiesza ? może być starszy, gorszy, byleby wyświetlał obraz. Co mogę zrobić w takim przypadku, wymieniać te dekodery do oporu, czy można go wymienić np na inny model ? Dzięki za odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder PVR7000 ma problemy z niskimi częstotliwościami z zakresu pol. H. Pomimo dobrego sygnału tnie np. Kino Polska, Filmbox Premium.

Sugeruję wymianę np. na model 5500 lub coś nowszego np. evobox-y.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jakiś sposób żeby go wymienić w czasie trwania umowy ? Aneks do umowy itp ? Niestety 22 miesiące mi jeszcze zostały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam się, że będziesz się z tym modelem męczył przez ten czas. Oczywiście usterkowo Ci go wymienią, ale na ten sam model. Żeby wiedzieć na 100% niech wypowie się użytkownik Specjalista Cyfrowy Polsat.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marekgd 2 miesiące temu podpisałeś umowę z tym dekoderem czy aneks ?

Piszesz że go otrzymałeś, a do nowych umów go nie dają.

Edited by maks27
Literówka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie  było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, Marekgd napisał:

,,,,. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

A czy ty jesteś pewien że twoja instalacja antenowa jest w porządku bo takie objawy mogły by sugerować że np przy wietrze przestawiła ci się antena,  Może by wartało to jakoś sprawdzić np pożyczyć od znajomego jakiś odbiornik i go podłączyć. 

A czy ty sprawdzałeś ten odbiornik w punkcie polsatu przy wymianie?

Sugerował bym ci przy wymianie sprawdzić czy chodzi u nich .

Edited by Adam 64

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Marekgd napisał:

A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie  było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

Wymiana urządzenia wraz z podpisaniem aneksu będzie możliwa najwcześniej 16 miesięcy przed zakończeniem umowy. Jeśli udasz się do punktu, konsultant dokona diagnostyki i w przypadku usterki zostanie zrealizowana wymiany na nowy sprzęt. Jednak przed wizytą zalecam skorzystanie z sugestii, którą podał Adam 64.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do instalacji antenowej, to nie ma tu zarzutu. Jest to antena zbiorcza, na dekoderze z telewizji na kartę z konkurencyjnej platformy nie ma zarzutów co do odbioru, siły i jakości sygnału. A ten wadliwy dekoder po podłączeniu do prądu wygląda tak https://imagizer.imageshack.com/img924/9075/FA4JQ8.jpg i nie wyświetla żadnego obrazu w tv. Przy  wymianie dekoder nie był sprawdzany, pan wziął poprzedni, wydał obecny i tyle. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Marekgd napisał:

Jest jakiś sposób żeby go wymienić w czasie trwania umowy ? Aneks do umowy itp ? Niestety 22 miesiące mi jeszcze zostały.

Nie wiem jaki masz pakiet, ale na razie jesteś ugotowany, ale być może pojawi się pewna furtka:

jeśli któryś z tych masz gwarantowany to wypowiesz uowę i dostaniesz co będziesz chciał z nowym dekoderem włącznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć wszystkim.
Mam pytanie - czy u Was również są problemy z przycinkami obrazu na kanałach z transpondera gdzie są np KINO POLSKA?
Dodam że jakość i siła sygnału oscyluje w granicach 60_65..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://forum.satkurier.pl/index.php?/topic/12820-Dekoder-PVR-7000&do=findComment&comment=1498103

 

Kilka postów wyżej #1906 o tym pisałem. Oczywiście Polsat będzie winił twoją instalacje, jak zawsze. A ten feler dekodera 7000 jest już znany od kilku lat i nic z tym nie robią. Mało tego, mieli go nie wydawać a jednak wydają...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomarzyć by wymienić bez co miesięcznego czynszu na Evobox PVR... W trakcie umowy.
Ostatnio chciałem ale przy abo za 70 zł nadal forsują czynsz 5PLN/m_c plus aktywacja.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugeruję by na przyszłość przeliczyć czy nie opłaca się nieco podnieść abo by raz na zawsze pozbyć się tego garba, w ogólnym rozrachunku i tak wyjdzie na + ... z czasem może nawet i 500 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Marekgd napisał:

A przepraszam za pomyłkę , całkowicie nową umowę podpisałem 25.07.2019 wiec ciut dłużej już trwa. Ale i wtedy otrzymanie tego dekodera nie  było dla mnie problemem. Dzisiaj rano po włączeniu do prądu zaczął się aktualizować, ale nadal się nie uruchamia. Może przy kolejnej wymianie trafie na sprawny :)

To był aneks umowy czy nowa umowa, bo podobno do nowych umów nie dają tego dekodera?

Edited by lokietek

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, jonus14 napisał:

Cześć wszystkim.
Mam pytanie - czy u Was również są problemy z przycinkami obrazu na kanałach z transpondera gdzie są np KINO POLSKA?
Dodam że jakość i siła sygnału oscyluje w granicach 60_65..
 

Ja u siebie nie zaobserwowałem żeby kanał się przycinał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, lokietek napisał:

To był aneks umowy czy nowa umowa, bo podobno do nowych umów nie dają tego dekodera?

To była nowa umowa.  Byłem dziś ze sprzętem w punkcie, pan podłączył go do swojej instalacji, i o dziwo zaczął działać. U mnie też już działa bez zarzutu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, Jakub471 napisał:

Ja u siebie nie zaobserwowałem żeby kanał się przycinał.

A może Pan włączyć np TVP Sport Hd na minutę i sprawdzić? Na Kino Polska problem może nie zawsze występować. I czy ma Pan PVR HD 7000. My na szczęście już przedłużyliśmy umowę i wymieniliśmy na Evobox PVR.

 

17 minut temu, Marekgd napisał:

To była nowa umowa.  Byłem dziś ze sprzętem w punkcie, pan podłączył go do swojej instalacji, i o dziwo zaczął działać. U mnie też już działa bez zarzutu.

To dziwne bo podobno do nowych umów nie dają a na pewno nie przez Internet i proszę sprawdzić czy kanały z transpondera 10834 się panu nie zacinają np. TVP SPORT HD mimo dobrej jakości sygnału

Edited by lokietek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś miał nie raz u was problem, przy włączeniu dekodera że pokazało mi że brak zainstalowanych kanałów, od czasu do czasu tak się dzieje że muszę instalować od nowa kanały ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...