dzyn Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Jeśli problem pikselizacji obrazu występuje na kanale Polsat News HD i kanałach, które są nadawane z częstotliwości 10.911, to należy wymieniać dekoder do skutku. Warunkiem podjęcia decyzji (własnej) o wymianie w APS, jest stabilny pomiar sygnału w wartościach określonych przez wbudowany wskaźnik dekodera jako kolor zielony na częstotliwości 10.911. Czy również należy mi się wymiana, gdy oprócz częstotliwości 10.911 również na tp. 10834 mam takie same objawy zarywania obrazu (przy stabilnym zielonym pasku) ? Edytowane 17 Czerwca 2016 przez Mr. Orbita Wycięty offtopic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) @support458, bez urazy, ale teraz zabrzmiałeś jak typowa pani z infolinii, która wysyła losową odpowiedź, która jakoś pasuje do problemu Problem nie dotyczy transpondera 10.911, czy kanału Polsat News (nie wiem skąd to wziąłeś, bo nikt o tym nie pisał), a transpondera 10.834 na którym nadawane są między innymi TVP Sport HD, HBO 2 HD, HBO 3 HD, BBC HD itd. Problem występuje na tych wszystkich kanałach i jak pisali inni wyżej, widać, że nie jest to raczej problem konkretnych egzemplarzy EDIT: Poza tym ciężko pokazać w APS, że kanały się zacinają, bo jak pisałem nie dzieje się to nigdy na starcie dekodera. Chyba nie wyobrażasz sobie, że będę siedział tam godzinę albo dwie i czekał aż kanały zaczną się ciąć i wtedy pokażę zielony pasek Edytowane 17 Czerwca 2016 przez nix124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ale chodzi o kanały z 10834MHz, pol. V. W takim razie jeśli dekoder HD 7000 był już wymieniany na inną sztukę, aby wykluczyć zakłócenia lokalne, proponuje zamienić miejscami dekodery, multiroom HD 3000 z HD 7000 i przeprowadzić dłuższą obserwacje. To może być również związane ze słabą separacją wejść/uszkodzeniem konwertera. Dlatego należy również zwrócić uwagę, czy problem nie występuje podczas równoległego korzystania w tym samym czasie z dekodera Multiroom. @ nix124 zstanów się, czy chcesz otrzymać pomoc czy masz zamiar dalej wykonywać własne ruchy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Obu panów proszę o spokój! Spróbujmy jednak rozwiązać problem, a przynajmniej dotrzeć do źródła problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 W takim razie @nix 124 musi wykonać moje zalecenia i opisać efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 @support458, spokojnie! Przecież się nie rzucam, ani nic, więc nie wiem o co się oburzasz Napisałem delikatnie prześmiewczo, ale napisałem, że bez urazy przecież Sam chyba przyznasz, że ta Twoja jedna odpowiedź była delikatnie nietrafiona Ale dobra, koniec OT, sorry jeśli Cię to uraziło Jak pisałem dekodery były zamieniane i problem ponownie występował wyłącznie na HD7000. Nie sprawdzałem jak wpływa na to multiroom, jak problem zacznie ponownie występować to też to sprawdzę. Nie chcę zwalać winy od razu na CP, Ty wiadomo, że nie chcesz też jej od razu przyjąć, ale to, że problem występuje u większej ilości osób może coś sugerować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Czyli jeszcze jeden test trzeba wykonać, dla osób mających PVR7000 z podłączonymi wejściami SAT1 i SAT2 (z Multiroom-em i bez Multiroom-u). Podłączyć tylko SAT1 i w MENU ustawić instalację z pojedynczym sygnałem. Mam dokładnie tak samo z PVR HD 7000 ale gdy zaniosłem swój dekoder do APS to tam było wszystko ok, nic nie klatkowało.... W tej sytuacji przydają się jeszcze informacje o konwerterze (model), czy wykorzystywane są dwa, czy jedno wejście dekodera PVR7000. Jeśli jedno, czy jest Multiroom podłączony do tej samej anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Dobra, po tym jak napisałem ostatni post odłączyłem całkowicie kabel od HD3000 i zostawiłem włączony sam HD7000. Właśnie przed chwilą wskazane kanały zaczęły się ponownie ciąć, czyli wychodzi, że multiroom najprawdopodobniej nie ma tu nic do rzeczy. Na początku zapomniałem napisać, że wcześniej na tej samej instalacji miałem Sagemcoma zamiast HD7000 i tam ten problem nie występował, więc wyklucza to prawie na 100% problem mojej instalacji. Problemem jest dekoder, pytanie tylko czy ten mój konkretny egzemplarz czy ogólnie model HD7000. Ja skłaniałbym się chyba do tej drugiej opcji, bo inni też mają problem z tymi kanałami, a @swojadroga pisał, że kiedyś już podobny problem na tym dekoderze występował. Został jeszcze jeden możliwy test - podłączenie samego HD7000 z dwoma wejściami SAT, ale nie wiem czy ma to jakikolwiek wpływ? Oglądany obraz i tak chyba zawsze leci z SAT1? Problemem jest tylko to, że mam dwa kable w różnych pokojach i nie bardzo jak mam zmienić ich położenie Coś takiego musiałby sprawdzić ktoś inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Czyli jeszcze jeden test trzeba wykonać, dla osób mających PVR7000 z podłączonymi wejściami SAT1 i SAT2 (z Multiroom-em i bez Multiroom-u). Podłączyć tylko SAT1 i w MENU ustawić instalację z pojedynczym sygnałem. W tej sytuacji przydają się jeszcze informacje o konwerterze (model), czy wykorzystywane są dwa, czy jedno wejście dekodera PVR7000. Jeśli jedno, czy jest Multiroom podłączony do tej samej anteny. Model konwertera? Hmmm nawet nie mam pojęcia gdzie to sprawdzić, chyba, że chodzi o to, iż z konwertera idą 2 kable (czyli to jest dual, czy jakoś tak się to nazywa). Wykorzystuję 1 wejście do PVR7000. Multiroom podłączony jest do tej samej anteny. @support458zamiana dekoderów miejscami nie zmieniła objawów, tzn HD7000 nadal tnie, gdy w tym samym czasie HD3000 nie tnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Chodziło również o sprawdzenie, czy przy całkowicie odłączonym od prądu HD 3000 problem występuje na HD 7000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Tak. Jak pisałem wyżej dzieje się dokładnie to samo. EDIT: Chyba, że odnosiłeś się do @dzyn, aby upewnić się czy u niego jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Na początku zapomniałem napisać, że wcześniej na tej samej instalacji miałem Sagemcoma zamiast HD7000 i tam ten problem nie występował, więc wyklucza to prawie na 100% problem mojej instalacji. Problemem jest dekoder, pytanie tylko czy ten mój konkretny egzemplarz czy ogólnie model HD7000. Ja skłaniałbym się chyba do tej drugiej opcji, bo inni też mają problem z tymi kanałami, a @swojadroga pisał, że kiedyś już podobny problem na tym dekoderze występował. Też gdy miałem Sagemcoma nie miałem żadnych problemów a teraz sz trafia Chodziło również o sprawdzenie, czy przy całkowicie odłączonym od prądu HD 3000 problem występuje na HD 7000? Ja właśnie mam zupełnie odpiętego od świata HD2000 i na TVP Sport tnie koncertowo a robiłem już różne rzeczy zamiany kabli,wyjść na konwerterze i na każdym z czterech efekt taki sam Edytowane 17 Czerwca 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Tak. Jak pisałem wyżej dzieje się dokładnie to samo. EDIT: Chyba, że odnosiłeś się do @dzyn, aby upewnić się czy u niego jest tak samo Jak będziesz miał ten objaw przełącz na kanał 123 Supertennis, czy na nim też będzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Sprawdziłem przed chwilą. Suppertennis działa normalnie, bez żadnych przycięć, w momencie kiedy kanały z tamtego TP się tną. A tak z ciekawości czemu miałem sprawdzić akurat ten kanał? Jest jakaś zależność między nimi?, bo to przecież całkiem inny TP. Edytowane 18 Czerwca 2016 przez nix124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) U mnie to samo. Też mnie to zastanawia. Edytowane 18 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Chodziło również o sprawdzenie, czy przy całkowicie odłączonym od prądu HD 3000 problem występuje na HD 7000? Mój HD3000 jest ciągle wyłączony z prądu (leży w sypialni nieużywany, więc nie podłączam go do prądu). I tnie nadal z obu transponderów podanych przeze mnie wcześniej. edit: Supertennis HD (czyli kanał 123) nie tnie Edytowane 18 Czerwca 2016 przez dzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Częstotliwość na której nadaje kanał Supertennis jest narażona na zakłócenia od telefonów bezprzewodowych w systemie DECT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Na konwerterze Inverto Red Quad - 10834 V na dekoderze PVR7000 strasznie tnie, po podłączeniu Mediabox z nc+ chodzi idealnie bez zacięć. Jako, że z Inverto schodzi dość wysoki sygnał (jest jeszcze około 20m kabla) zapięłem rozgałeźnik sat 1/6 Triaxa -12dB, sygnał spadł do książkowych 70dB i tnie nadal... Serwis CP nie chce wymieniać dekoderów bo uważają, że jest wszystko ok. Nie po to klient płaci za HBO, żeby na dedyku cięło... Widzę, że temat umarł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Ten dekoder klatkuje od 11 strony tego działu forum i co kilka stron powtarzają się wpisy o klatkowaniu, aż do dzisiaj. Mój HD7000 przyciął mi parę razy na Eurosport 1 HD, ale myślę, że to były problemy Eurosportu, bo na Evoboxie też zaklatkował - wyścig Le Mans 24 w tę niedzielę. Pewnie trafiłem na udany model, he he. Na tych transponderach, wymienionych powyżej przez forumowiczów, u mnie nie klatkuje.Oj od strony 14 .Barti dziękuję. Edytowane 22 Czerwca 2016 przez marik Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Widzę, że temat umarł... Umarł, bo teraz już wszystko tylko w rękach @support458. My chyba już nic nie możemy więcej sprawdzić. Jak dla mnie problem jest potwierdzony, bo nie występuje tylko u jednej osoby, a objawy są identyczne. Pytanie tylko, czy zostanie to jakoś faktycznie rozwiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Jasna sprawa. Jednak nie można o nim zapomnieć, bo My instalatorzy na pierwszej linii ognia dostajemy z[beep]ki od Abonentów. Oskarża się nas o złe ustawienie anteny i tak dalej. Co mam klientowi powiedzieć jak miernik mi pokazuje "kryształ", a klient narzeka że mu tnie? Jak odsyłamy do punktu CP to oni mówią, że dekoder jest ok, tylko źle ustawiona antena i koło się zamyka. Jest to żenujące, skoro centrala wie o prob[beep]e z PVR7000 to niech napiszą jakąś poprawkę firmware, a do tego czasu wymieniać warunkowo np. na Evoboxy, żeby Klienta ugłaskać. Edytowane 22 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Mnie też zaczyna po trochu irytować to klatkowanie obrazu na w/w transponderze. Zaczynam się zastanawiać powolutku aby wymienić ewentualnie na Eboboxa.Tak jak pisałem już wcześniej. Podpiąłem inne modele dekoderów w to samo miejsce i na odwrót i nadal to samo. Ostatnio odczepiłem kabel z wejścia sat 2,zostawiłem tylko sat 1.W menu zmieniłem na ,,instalacja jednoantenowa".Efekty bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Dekoder znowu nagrał początek filmu i po dwóch minutach film się zatrzymał. Żenada z tym Polsatem i ich sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Nie u jednej bo u mnie też nic nie tnie ale czasem lubi na czarno nagrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Jasna sprawa. Jednak nie można o nim zapomnieć, bo My instalatorzy na pierwszej linii ognia dostajemy z[beep]ki od Abonentów. Oskarża się nas o złe ustawienie anteny i tak dalej. Co mam klientowi powiedzieć jak miernik mi pokazuje "kryształ", a klient narzeka że mu tnie? Jak odsyłamy do punktu CP to oni mówią, że dekoder jest ok, tylko źle ustawiona antena i koło się zamyka. Jest to żenujące, skoro centrala wie o prob[beep]e z PVR7000 to niech napiszą jakąś poprawkę firmware, a do tego czasu wymieniać warunkowo np. na Evoboxy, żeby Klienta ugłaskać. Jak zwykła wymiana (bez aneksu) to ja jestem by jutro ciął mi na wszystkich kanałach A tak w temacie to właśnie oglądam Radwańską na SuperTENIS bo na TVP Sport nie mogłem się doczekać kiedy zaserwuje bo ją zamurowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.