werysoft Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Jak działa epg na tym dekoderze? Są problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franc77 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 WItam, Pierwszy post tutaj, ale naładowany mocno negatywną energią. Czy jest jakiś sposób na ten topowy dekoder CP aby zmusić do prawidłowej współpracy z internetem w sieci domowej. Raz na kilka prób wejścia w HBO GO mogę się dostać, ale przez większość prób nie można połączyć z netem. Rano przywiozłem nowy dekoder (wymieniłem w APS) i internet był - HBO GO działało. Wieczorem już błąd 22-0101 i nie ma połączenia. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Jak działa epg na tym dekoderze? Są problemy? Dołączam się do pytania. Poza tym, czy ktoś porównywał jakość obrazu i stabilność pracy tego dekodera z Sagemcom ESI-88? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franc77 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Jak działa epg na tym dekoderze? Są problemy? Akurat z EPG problemów nie zaobserwowałem. Wychodzi na to, że PVR 7000 to w 99% bubel, 1% to działające epg. Ten dekoder pracuje tak niestabilnie, że wymiękam i nie chcę mieć CP nigdy więcej. Będę szedł do rzecznika praw konsumenta, może uda mi się z tej umowy wykręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 A ja mam go od dwoch lat i nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Akurat z EPG problemów nie zaobserwowałem. Wychodzi na to, że PVR 7000 to w 99% bubel, 1% to działające epg. Ten dekoder pracuje tak niestabilnie, że wymiękam i nie chcę mieć CP nigdy więcej. Będę szedł do rzecznika praw konsumenta, może uda mi się z tej umowy wykręcić. Co masz na myśli. Czy tylko funkcje internetowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 WItam, Pierwszy post tutaj, ale naładowany mocno negatywną energią. Czy jest jakiś sposób na ten topowy dekoder CP aby zmusić do prawidłowej współpracy z internetem w sieci domowej. Raz na kilka prób wejścia w HBO GO mogę się dostać, ale przez większość prób nie można połączyć z netem. Rano przywiozłem nowy dekoder (wymieniłem w APS) i internet był - HBO GO działało. Wieczorem już błąd 22-0101 i nie ma połączenia. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało. Ten problem występuje u Ciebie tylko w aplikacji HBO GO czy na ipli też? Po kolejnym wystąpieniu tego błędu sprawdź stan połączenia sieciowego w ustawieniach dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Jeżeli macie problemy z połączeniem się z internetem spróbujcie zaktualizować dekoder do najnowszego oprogramowania, a jeżeli już takowe posiadamy to przywróćmy mu ustawienia fabryczne Nie możliwe żeby niektórym działało a niektórym nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franc77 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Co masz na myśli. Czy tylko funkcje internetowe?Przez problemy z funkcjami internetowymi nie moge korzystac z ipli I hbo go. Gdy juz mam polaczenie po przywroceniu ustawien fabrycznych to hbo go tnie tak, ze sie nie da tego ogladac. Zeby mozna bylo jeszcze poczekac na pauzie I dac mu sie zbuforowac to bym poczekal. Jednak to striming I nie ma. Ten problem występuje u Ciebie tylko w aplikacji HBO GO czy na ipli też? Po kolejnym wystąpieniu tego błędu sprawdź stan połączenia sieciowego w ustawieniach dekodera.Zawsze sprawdzam jak mam tylko problem. Zawsze jest na auto. Nic tam nie da sie pogrzebac.Jeżeli macie problemy z połączeniem się z internetem spróbujcie zaktualizować dekoder do najnowszego oprogramowania, a jeżeli już takowe posiadamy to przywróćmy mu ustawienia fabryczne Nie możliwe żeby niektórym działało a niektórym nie ja mam co chwile ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Idź do punktu CP i pokaż im z czym się męczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Witam Podziele się zwami moimi uwagami co do dekoderu HD 7000 też mam problemy z poszczegulnymi parametrami typu 10911 V tp 120 Wide 51-52 DVB-S2 8PSK SR 27500 FEC 3/4. Mam łamanie obrazu przeskoki i zatrzymywanie obrazu dzisiaj zauwałem, że jakość była na 60% i ładnie ten parametr odbierał a jak było 70 % to te cuda się działy,wymieniłem na nowszy konwenter i antenę ale to nie pomogło miły pan technik powiedział że jest to bardzo czuły, dekoder i dlatego coś takiego dzieję się ps przy HD 6000 nic takiego, nie było ale już mam dość latania z antęną idę do innej firmy . Życzę powodzenia z tym dekoderem ksiaze351 Edytowane 24 Listopada 2015 przez ksiaze351 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 U mnie też jak wspominałem występują problemy na 10911 v.Konsultant na infolinii próbował mi wmówić,że mam nie dokładnie ustawioną antenę.Tylko dziwi mnie to,ponieważ gdy odpiąłem kabel antenowy od HD7000 i po kolei podpinałem Ariva100e,oraz HD3000,to na tym transponderze nic nie szatkowało z obrazem,a tylko na HD7000 pikseloza co chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Witam Po przemyśleniu chyba oddam ten dekoder, HD 7000 a wezmę ten HD 6000 przy tym dekoderze nic się nie cieło. Pozdrawiam ksiaze351. Witam Dzisiaj zauważyłem coś takiego w HD 7000 jest taka, sobie pogoda a jakość koło 60% tak jak było to jest na tym parametrze 10911 V tp 120 Wide 51-52 DVB-S2 8PSK SR 27500 FEC 3/4. tylko się nie tnie dziwna sprawa. Następnym razem zrobię fotkę tego parametru to może ktoś się wypowie. Pozdrawiam dzięki. Edytowane 26 Listopada 2015 przez ksiaze351 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Czy ty wiesz, że są takie niuanse w pisaniu jak kropki i przecinki? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Raz miałem przypadek w przypadku satelity Astra kanał w HD miał jedynie 15% jakości sygnału a i tak działał płynnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek99 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Mam PVR-HD 7000 od 3 lat i jestem zadowolony. Można powiedzieć zero problemów. Tak samo z Iplą. Czasami się zawiesi, ale taki problem to nie problem. Wszystko zależy od jakości wykonania instalacji, czy to antenowej czy internetowej. Może tu trzeba szukać przyczyn pojawiających się problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Mam 100 na 100 i 3 dekoder 7k się wiesza na hbo go jak i ipli. 2 restarty z kontaktu załatwiają sprawę, ale wtedy odechciewa się mi odpalać ponownie ipli czy hbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Z jednej strony sygnał z satelity nie powinien mieć wpływu na działanie HBO GO i IPLI, które działają przez internet, ale skoro masz 100 na 100 paski sygnału, to ja bym zweryfikował, czy aby przypadkiem głowica dekodera nie jest przesterowana i dlatego dekoder się "wiesza". Do zweryfikowania to jest tylko za pomocą miernika, który potrafi zmierzyć sygnał powyżej -15dBm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Z jednej strony sygnał z satelity nie powinien mieć wpływu na działanie HBO GO Przecież @Mr.Orbita zidentyfikował na jednym z transponderów grafiki dla HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Grafiki w strumieniu z satelity nie maja nic wspólnego z aplikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Może ich brak powoduje zawieszenie się tunera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Wczoraj,po południu dekoder sam mi sie wyłaczył i po ponownym załączeniu wyglądało to tak jak bym go dopiero przyniósł ze sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Witam Powiem wam tak wymieniłem dekoder miałem HD 7000 na HD 6000 teraz się nic nie tnie a też mi skacze jakość raz na 70% a raz 80% H2 HD ładnie chodzi wraz z Europsort 1 HD widać było że to dekoder. Pozdrawiam ksiaze351. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, mam problem z sygnałem z pilota do dekodera CP. Sygnał czasami się zacina i dekoder odbiera to jako wciśnięty przycisk w pilocie, czyli np. non stop przełącza kanały lub non stop zmienia głośność. Dekoder to HD7000, co ciekawe jednak, przy poprzednim dekoderze (inny model oraz pilot) sytuacja była identyczna. Dekoder w serwisie działał prawidłowo... Zacinanie jest sporadyczne, czasami wszystko działa dobrze, a czasami zacina się co chwilę, co sprawia problemy w obsłudze. Na logikę wydaje się, że to wina miejsca i coś zakłóca działanie dekodera... Pytanie co? Na stoliku jest sprzęt Cambridge Audio (wyłączony) oraz telewizor Philips Ambilight (ok 10 letni). Ale gdyby coś z tego sprzętu zakłócało, to raczej byłoby to ciągłe, a nie czasami tak a innym razem dobrze... Nie mam już pomysłu co robić, problem jest bardzo denerwujący. Budynek jest na obrzeżach miasta, raczej nie ma tu żadnych linii energetycznych i innych tego typu, które mogłyby powodować te zakłócenia. Czy ktoś spotkał się z taką niedogodnością kiedyś? I po co ktoś usuwa wątek i przenosi mój post bez jego czytania nawet? Wyraźnie napisałem, że problem dotyczy RÓŻNYCH MODELI dekoderów a nie tylko tego! Może ktoś się spotkał z takim czymś w inny modeli a tutaj nawet nie zajrzy... Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Vendeur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Czy przypadkiem problem nie pojawia się u Ciebie, kiedy włączysz oświetlenie w pomieszczeniu? Miałem kilka lat temu podobny przypadek i winne okazały się akurat świetlówki energooszczędne właśnie kiedy zostały włączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.