Jump to content

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


Recommended Posts

Wersja oprogramowania 162. Po kliknięciu aktualizuj, jest informacja że oprogramowanie jest już zaktualizowane.

Pomocy. Dlaczego to nie działa?? Przecież jest karta cayman, przed chwilą ponownie kliknąłem aktualizacja uprawnień w ICA. Jest reaktywacja ponownie, ale nadal mam ciemność na TVP1, i wszystkim kodowanym. Cały czas informacja "nieobsługiwany system kodowania, lub błąd karty". Co robić? 

Ps. sprawdziłem w dekoderze ostatnio przesłane prawa odbioru do: 31/10/2020 więc ma pobrane chyba poprawnie uprawnienia odbioru. I nadal ciemność.

Edited by amigo007
Link to post
Share on other sites

Ircios dzięki za informację. Dziś/ jutro będę dzwonił, bo dziesiątki reaktywacji karty. I z 5 restartów dekodera nic nie dają. Ale to co mam powiedzieć konsultantowi NC+, skoro w sobotę już dzwoniłem rozmawiałem i o żadnym sparowaniu konsultant nie wspominał. A karta była tego dnia właśnie wymieniana w Gryficach. Nic "konsultant" w Gryficach nie mówił. Przy okazji zdecydowanie ODRADZAM I NIE POLECAM punkciku NC+ w Gryficach. Punkcik nastawiony ewidentnie tylko i wyłącznie na nowe umowy. Zero chęci pomocy dla stałego klienta. Nie wymieniono mi dekodera na 4k, mimo zapewnień na infolinii NC+ iż nie będzie problemu. Nie wymieniono mi nawet na wifipremium, gość powiedział że JUŻ się nie da. Jak początkowo odmówiłem wymiany na wifipremium box (na infolinii ustalałem, że ma być wymiana na dekoder 4k). Skąd miałem wiedzieć, że jak odmówię, to za 2 minuty gość nie będzie mi mógł wydać nawet wifipremium. To on powinien mnie ostrzec, że tak będzie jak anuluje ofertę z systemu. On anulował darmową wymianę wifipremium i mówi że teraz 4k tylko z przedłużeniem umowy. A po chwili że nie ma już nawet darmowej wymiany na wifipremium... Masakra, a dzień wcześniej na infolinii powiedziano mi że nie będzie żadnego problemu z wymianą na dekoder 4k. Mam nawet zapis czatu rozmowy z konsultantem NC+. Z dwukrotnym sprawdzaniem w systemie, i potwierdzaniem że nie będzie problemu z wymianą... A w punkcie gryfickim co innego. A kto mi zwróci teraz koszt przejazdu?? I jeszcze na razie po wymianie karty NIC z kanałów nie działa. To co trzeba tłumaczyć na infolinii? Przecież tam chyba 95% konsultantów nic nie ogarnia. Tylko sztywne formułki odczytują. Nie wiem po co ci ludzie tam pracują.

Link to post
Share on other sites

To gdzie Ty mieszkasz, że 100 km do Gryfic masz. W takim promieniu to Szczecin, Kołobrzeg, Koszalin, Łobez byś zahaczył. Skoro powiedzieli, że możesz wziąć dekoder 4k to taka możliwość istniała. Trzeba było nie brać samej karty i z komórki zadzwonić na infolinię. Teraz zadzwoń i powiedz o całej sytuacji. Że chcesz dekoder i wszystko w temacie, bo karta nie działa w sprzęcie. Niech to odkrecają.

Link to post
Share on other sites

Czyli nie da się tego sparować na odległość przez konsultanta? Kto popełnił błąd, sprzedawca w Gryficach? Umowa jest na moją mame, osoba z kłopotami z poruszaniem się. Autobusy, pociągi odpadają. Z Kamienia (nie ma już punktu NC+) do Gryfic jest koło 50km. Ja nie mam auta. Brat specjalnie przyjechał ze Szczecina samochodem, z mamą do Gryfic i z powrotem do Kamienia. A później wracał do Szczecina. 200zł na paliwo poszło.. Ja załatwiałem wszystko na infoliniach, w sobotę nie mogłem z nimi jechać. Byli tam koło 13:30. Punkt do 14, nie było  czasu dzwonić po infoliniach. Teraz brat wyjeżdża do Niemiec. Kolejny raz dopiero za miesiąc moglibyśmy jechać.. Nie ma opcji sparować tego przez infolinię? Miesiąc czasu mamy być bez TV? Ja niewiem nową umowę można zamówić z dostawą przez internet. Przecież są ludzie chorzy, co nie mogą dotrzeć do oddalonych punktów. Jesteśmy abonentami 11 lat. Spróbuję reklamacyjnie prosić/ żądać aby kurier dostarczył nowy dekoder z kartą, a stary dekoder niech sobie zabierają. Niewiem w przeciwnym wypadku zażądamy chyba natychmiastowego rozwiązania umowy z ich winy, bez kary umownej  (umowa do końca roku). My w punkcie byliśmy, kartę wymieniliśmy. A jak teraz przez czyjąś niekompetencję mamy nie mieć TV. A nie możemy udać się do punktu. To chyba możemy żądać rozwiązania umowy? Nie będziemy przecież płacić nie mogąc oglądać. Teraz to ich wina.

Link to post
Share on other sites

Powinno się udać przez infolinię załatwić sparowanie, ale to jest dramat. 

Współczuję. To ewidentnie punkt was zrobił w bambuko. Napisz do nich i opisz sytuację. 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, amigo007 napisał:

Czyli nie da się tego sparować na odległość przez konsultanta? Kto popełnił błąd, sprzedawca w Gryficach? Umowa jest na moją mame, osoba z kłopotami z poruszaniem się. Autobusy, pociągi odpadają. Z Kamienia (nie ma już punktu NC+) do Gryfic jest koło 50km. Ja nie mam auta. Brat specjalnie przyjechał ze Szczecina samochodem, z mamą do Gryfic i z powrotem do Kamienia. A później wracał do Szczecina. 200zł na paliwo poszło.. Ja załatwiałem wszystko na infoliniach, w sobotę nie mogłem z nimi jechać. Byli tam koło 13:30. Punkt do 14, nie było  czasu dzwonić po infoliniach. Teraz brat wyjeżdża do Niemiec. Kolejny raz dopiero za miesiąc moglibyśmy jechać.. Nie ma opcji sparować tego przez infolinię? Miesiąc czasu mamy być bez TV? Ja niewiem nową umowę można zamówić z dostawą przez internet. Przecież są ludzie chorzy, co nie mogą dotrzeć do oddalonych punktów. Jesteśmy abonentami 11 lat. Spróbuję reklamacyjnie prosić/ żądać aby kurier dostarczył nowy dekoder z kartą, a stary dekoder niech sobie zabierają. Niewiem w przeciwnym wypadku zażądamy chyba natychmiastowego rozwiązania umowy z ich winy, bez kary umownej  (umowa do końca roku). My w punkcie byliśmy, kartę wymieniliśmy. A jak teraz przez czyjąś niekompetencję mamy nie mieć TV. A nie możemy udać się do punktu. To chyba możemy żądać rozwiązania umowy? Nie będziemy przecież płacić nie mogąc oglądać. Teraz to ich wina.

 

Jak trafisz na ogarniętego pracownika na infolinii to temat ogarnie.

Musi to być technik z działu a nie osoba na infolinii sprzedażowej.

Edited by tweed77
Link to post
Share on other sites

Później będę dzwonił na infolinię. Zobaczę czy coś się uda zrobić. "Najlepiej" w komentarzach punkt Gryfice , pod jednym z negatywów gość się przechwala że mają " najwyższa kategorię jakości obsługi". No właśnie zobaczyliśmy. Brat mówił, że typ był już ewidentnie na wylocie, walizeczka obok spakowana. Już tylko czekał na koniec swojej "roboty". A my byliśmy można powiedzieć niewygodnymi klientami. A tej karty to jeszcze sam z siebie nie dał. Mama zadzwoniła, to powiedziałem żeby wrócili się chociaż po nową kartę. Sam tego nie zaproponował. A dał im chyba tylko karta za kartę. To rozumiem, że powinien włączyć nasz dekoder i w jakiś sposób to sparować?

Link to post
Share on other sites

Może przyda się taka informacja - jak pisałem wcześniej, miałem problem z Pace'em i kartą Cameleon - na kolejnych kanałach zaczął pojawiać się komunikat "nieobsługiwany system kodowania lub brak karty". Aktualizacje uprawnień, przywracanie ustawień fabrycznych, itd. nie pomagały. Kontakt z infolinią też nie pomógł. Udałem się więc do APS, gdzie stwierdzono, że to wina karty i zaproponowano mi wymianę karty. Poprosiłem jednak, żeby sprawdzić mojego Cameleona na innym Pace. I okazało się, że na innym wszystkie kanały ładnie świecą. Nie była to więc wina karty, a samego dekodera. Więc jeśli Pace wyświetla komunikaty o nieobsługiwanym systemie kodowania i nie pomagają aktualizacje uprawnień, to warto udać się do APS i sprawdzić inne egzemplarze.

Link to post
Share on other sites

Panowie dzięki za odpowiedzi. Rano dzwoniłem. Konsultant powiedział, że karta jest NIBY sparowana z dekoderem. Ale wysłał jeszcze jakieś dodatkowe uprawnienia związane z parowaniem. Spytałem się, czy to coś innego niż ja już wysyłam dziesiątki razy w ICA. Powiedział, że to niby coś innego bo ma dodatkowe funkcje parowania...  No już nie drążyłem. Ustaliłem że jak do jutra nie będzie sygnału. To mam (mamy, bo umowa nie na mnie) dzwonić, i wyślą nowy dekoder kurierem. Na chwilę obecną ciemność, i wątpie aby coś się zmieniło. 9 godzin już minęło od czasu kiedy dzwoniłem. A czy sam w jakiś sposób mogę sprawdzić, czy karta jest rzeczywiście poprawnie sparowana?

Link to post
Share on other sites

Raczej dopiero jutro będę do nich dzwonił, w sprawie wymiany tego dekodera. Z właścicielką trzeba dzwonić, a dzisiaj nie może. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, co można samemu zrobić? Tragedii nie ma bo mam naziemną tv. Nawet na dekoderze wyszukałem naziemne kanały, i dodało wszystko naziemne. Na liście naziemna jest od tyłu, od pozycji 960. Ale zastanawiam się co jest przyczyną, że u jednego na tym samym dekoderze nawet na karcie cameleon może wszystko działać. A u mnie po wymianie karty na cayman nic nie działa. Przecież to ten sam model dekodera. To o co tu chodzi, że na jednym Pace może na cameleonie wszystko działać  (post wyżej michal007), a u mnie na caymanie nic? Skoro powyłanczali dostęp na cameleonach, to jak użytkownikowi michal007 może wszystko działać? To też chyba do czasu i nie wiadomo jak długo.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli z dekoderem jest wszystko w porządku to obstawiałbym niepoprawne sparowanie karty. Na infolinii będą Cię zapewniali, że jest dobrze, a wcale tak nie musi być. Jak trafisz na konsultanta, który wie co robi to przekieruje zgłoszenie we właściwe miejsce i naprawią błąd. 
Bombarduj ich telefonami do skutku. 

Link to post
Share on other sites

Meckbar to już chyba wolę wykorzystać to, że powiedzieli że dla nas wyślą kurierem nowy dekoder. Jak nic nie będzie działać, powiedzieli że wyślą. Mimo że mają tą usługę zawieszoną. Mój Pace i tak się psuje. Wyświetlacz padł mi już dawno. A z pilotem muszę podchodzić prawie pod dekoder, aby przełączać kanały. Trochę dalej już nie działa. Do tego powolne działanie przy przełączaniu kanałów i w nagraniach, a nawet restart dekodera jak za mocno skakałem po kanałach. O braku jakichkolwiek multimediów i vod (nie działa od dawna) czy netflixa nie wspomnę. Więc chyba skorzystam z okazji na pozbycie się dziadka Pace, na nowszy model. Ircios ale po co mam pisać? Bardzo długo się czeka na odpowiedzi. Szybciej dzwonić.

Link to post
Share on other sites

A dlaczego nie możesz teraz zadzwonić, aby już wysłali sprzęt.? Z tym się nie czeka.Dlaczego reklamacji nie wyślesz? Możesz wyrwać coś wtedy za free.

Link to post
Share on other sites

Nie było w domu osoby, na którą jest umowa (dopiero teraz jest). Powiedzieli, że to abonentka musi osobiście. Dzisiaj już chyba za późno. Jutro będziemy dzwonić.

 

Komedia i tragedia. Dzwoniliśmy. Co konsultant to inaczej mówi. Przedwczoraj była rozmowa, i miało nie być problemu z zamówieniem nowego dekodera i wysyłką kurierem. Dzisiaj inna gadka, nie da się. Reklamacja złożona. No ale co nam na teraz po tym. Mają czas max 30 dni na odpowiedź. Niby dodał tam adnotację, żeby szybko odpowiedzieli. Ale to szybko to może być 2, 3 tygodnie. Masakra. 11 letni abonent dla nich nic nie znaczy. Ale co mamy zrobić, nic więcej nie zrobimy. Dodatkowo jeszcze raz potwierdził, że dekoder jest niby dobrze sparowany z dekoderem. Dobrze ale nic nie działa. Ręce opadają. Coś więcej możemy jeszcze zrobić?

Edited by amigo007
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Czy macie kłopoty z nagrywaniem jednego kanału i oglądaniem innego , mój Pace podczas nagrywania jednego kanału tnie się na innych , tzn.  co parę minut na chwilę są zacięcia obrazu, gdy nagrywanie wyłączę jest ok. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...