Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Mruczek napisał:

I wydaje mi się, że tam siedzi ktoś, kto powinien rozwiązać problem z ich usługą na ich sprzęcie, co nie?

Teoretycznie masz oczywiście absolutną rację. Praktycznie... życzę powodzenia i dużo wytrwałości.

Ta ironiczna wrzutka @ircios nie jest bezpodstawna.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie.

 

Mam 2 x Pace PVR i wymienioną instalację Sat. Wszystko od inverto, kable czarne żelowane, złączki kompresyjne itd. Pojawia mi się co drugi, trzeci dzień komunikat o słabym sygnale i że mogą wystąpić problemy z odbiorem a wszystko pięknie hula. Antena ustawiana była miernikiem, mer 14.9. Co może być tego powodem? Dekodery do wymiany? Na poprzedniej instalacji było podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz inny sprzęt do instalacji. Może od kogoś pożycz byle jaki tuner sat.  Jeśli będzie problem, to znaczy, że coś nie tak. To, że zastosowałeś jakieś droższe gadżety do okablowania czy kabel wypas, nie znaczy, że to jest aż tak dobre jak reklamują.  Może też okazać się LNB uszkodzone. Może po prostu ktoś zakłóca Ci sygnał.  Przyczym może być wiele. A może jednak antena źle ustawiona ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Te "Pejsy" jak padają to na co wymieniają ? Zgodnie z umową nie mogą dać gorszego sprzętu, czyli co dostanę m.in Premium BOX bez opłat?

 

Aktualnie pod MR od 8lat mam 2szt na najmie każdy za 0zł. Przy przedłużeniu 1szt zamieniam na 4K (za 5zł) a z drugim konsultant powiedział że dopóki nie padnie nic się nie da zrobić... Co z nim zrobić żeby padł ? uszkodzić dysk ? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym roku przerabiałem to. Mam 2 x pace pvr wraz z MR za 0 zł  i jeden się resetował i ogólnie sprawiał problemy i chciałem wymienić oba albo chociaż jeden na wifi premium box lub 4k.

Usłyszałem że na takich samych warunkach czyli za 0zł nie ma szans. Też podniosłem ten argument że w umowie mam za 0zł i powinni wymienić na sprzęt tej samej klasy.

Zadzwoniłem do punktu i gość w punkcie powiedział abym przyjechał to jakoś się dogadamy. Przyjechałem zostawiłem pace na "testy" i usłyszałem że może się uda za 5zł miesięcznie wyrwać dekoder 4k.

Wróciłem po jakiejś godzinie i się dowiedziałem że faktycznie pace nie działa i może mi za 0zł wymienić na innego pace albo 4k za 15zł miesięcznie. Dodatkowo usłyszałem niemal że w prost że te dekodery mam za 0zł bo są strasznie chu*owe. Już mu nie mówiłem że mam je za 0 zł niemal od czasu ich premiery.

Wziąłem inny pace który jest nie wiele lepszy niż ten co był uszkodzony.

 

Edytowane przez mk77
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczekaj do końca umowy. Mi udało się pozbyć pace ( też 0pln)w zeszłym tygodniu przy aneksowaniu umowy na ultrabox 4k za 5pln+0aktywacja. W związku z tym pragnę podziękować użytkownikom forum za prawie 10 lat pomocy w rozwiązywaniu problemów z niegdyś flagowym sprzętem CYFRY+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, arkosol napisał:

Na razie na sofcie 159 i camelu działa wszystko oprócz kanałów z 6a. Zaktualizowałem do 162 i nadal to samo.  

Zadzwoń na infolinię i powiedz, że kanały Ci nie działają w dekoderze o nr takich i takich z kartą o numerach takich i takich. Oczywiście jak porady kolegi @PawelTSW nie zadziałają . Było dużo wpisów, że resety i puszczanie uprawnień też nie pomogło. Był potrzebny kontakt z infolinią z ogarniętym konsulem.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dekoder PACE w usłudze na kartę. Ma on oprogramowanie 163. Zauważyłem, że nie działa na nim pauza i cofanie aktualnie oglądanego kanału. Wyświetla się komunikat "funkcja niedostępna". Natomiast nagrywanie jednego kanału i oglądanie drugiego działa bez zarzutu. Również pauza i przewijanie z biblioteki nagrań działa. W takim samym dekoderze z abo z softem 162 funkcje te działają bez problemu na tej samej instalacji antenowej. Czy dekoder z softem 163 nie ma funkcji pauzy i cofania czy mam pecha i dekoder jest po prostu uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pomocy. Na Pace po wymianie karty w punkcie nc+ z cameleon na cayman. Dekodera 4k nie wydano, mimo wcześniejszych zapewnień. A przejechałem 100km do najbliższego punktu NC+ specjalnie. A na Pace nadal nie mam kanałów. Od wczoraj dziesiątki razy wznawiałem uprawnienia. I na kanale TVP 1 (według zaleceń, ale brak jedynki), i na jedynym działającym TVP info. Nawet wczoraj dwa razy restartowałem dekoder i nic. Działa tylko TVP info. Obecnie mam włączone czarne tvp1  (błąd karty, czy ten podobny komunikat na znikających kanałach). Pomocy co teraz? Nie mam możliwości dojechać do żadnego punktu NC+, przez najbliższy miesiąc. Może na innym kanale łapać uprawnienia? Przecież ten cayman w dekoderze powinien działać. Dekoder jest starym zabytkiem, ale jeszcze działał.. TVP INFO działa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, amigo007 napisał:

Pomocy. Na Pace po wymianie karty w punkcie nc+ z cameleon na cayman. Dekodera 4k nie wydano, mimo wcześniejszych zapewnień. A przejechałem 100km do najbliższego punktu NC+ specjalnie. A na Pace nadal nie mam kanałów. Od wczoraj dziesiątki razy wznawiałem uprawnienia. I na kanale TVP 1 (według zaleceń, ale brak jedynki), i na jedynym działającym TVP info. Nawet wczoraj dwa razy restartowałem dekoder i nic. Działa tylko TVP info. Obecnie mam włączone czarne tvp1  (błąd karty, czy ten podobny komunikat na znikających kanałach). Pomocy co teraz? Nie mam możliwości dojechać do żadnego punktu NC+, przez najbliższy miesiąc. Może na innym kanale łapać uprawnienia? Przecież ten cayman w dekoderze powinien działać. Dekoder jest starym zabytkiem, ale jeszcze działał.. TVP INFO działa..

TVPis Info działa bo jest FTA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja oprogramowania 162. Po kliknięciu aktualizuj, jest informacja że oprogramowanie jest już zaktualizowane.

Pomocy. Dlaczego to nie działa?? Przecież jest karta cayman, przed chwilą ponownie kliknąłem aktualizacja uprawnień w ICA. Jest reaktywacja ponownie, ale nadal mam ciemność na TVP1, i wszystkim kodowanym. Cały czas informacja "nieobsługiwany system kodowania, lub błąd karty". Co robić? 

Ps. sprawdziłem w dekoderze ostatnio przesłane prawa odbioru do: 31/10/2020 więc ma pobrane chyba poprawnie uprawnienia odbioru. I nadal ciemność.

Edytowane przez amigo007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...