Jump to content

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


Recommended Posts

11 godzin temu, ircios napisał:

Że kto ma Ci pomóc?

Jest taki numer telefonu podany na stronie C+ opisany jako "Pomoc i obsługa klienta". I wydaje mi się, że tam siedzi ktoś, kto powinien rozwiązać problem z ich usługą na ich sprzęcie, co nie?

Link to post
Share on other sites

Panowie , czy w

menu/ustawienia/uprawnienia odbioru/informacje o systemie/pozycja 3 stb/ca/sn

podany jest numer dekodera pace czy może numer ten jest w ukrytym menu serwisowym?Chce porównać numery z menu z numerami z naklejki.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
20 minut temu, Mruczek napisał:

I wydaje mi się, że tam siedzi ktoś, kto powinien rozwiązać problem z ich usługą na ich sprzęcie, co nie?

Teoretycznie masz oczywiście absolutną rację. Praktycznie... życzę powodzenia i dużo wytrwałości.

Ta ironiczna wrzutka @ircios nie jest bezpodstawna.

Edited by meckbar
Link to post
Share on other sites

Panowie mam pytanie.

 

Mam 2 x Pace PVR i wymienioną instalację Sat. Wszystko od inverto, kable czarne żelowane, złączki kompresyjne itd. Pojawia mi się co drugi, trzeci dzień komunikat o słabym sygnale i że mogą wystąpić problemy z odbiorem a wszystko pięknie hula. Antena ustawiana była miernikiem, mer 14.9. Co może być tego powodem? Dekodery do wymiany? Na poprzedniej instalacji było podobnie.

Link to post
Share on other sites

Podłącz inny sprzęt do instalacji. Może od kogoś pożycz byle jaki tuner sat.  Jeśli będzie problem, to znaczy, że coś nie tak. To, że zastosowałeś jakieś droższe gadżety do okablowania czy kabel wypas, nie znaczy, że to jest aż tak dobre jak reklamują.  Może też okazać się LNB uszkodzone. Może po prostu ktoś zakłóca Ci sygnał.  Przyczym może być wiele. A może jednak antena źle ustawiona ;-)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Te "Pejsy" jak padają to na co wymieniają ? Zgodnie z umową nie mogą dać gorszego sprzętu, czyli co dostanę m.in Premium BOX bez opłat?

 

Aktualnie pod MR od 8lat mam 2szt na najmie każdy za 0zł. Przy przedłużeniu 1szt zamieniam na 4K (za 5zł) a z drugim konsultant powiedział że dopóki nie padnie nic się nie da zrobić... Co z nim zrobić żeby padł ? uszkodzić dysk ? 😀

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, ircios napisał:

Weźmiesz 4k, a za drugiego tylko szrota Wifibox a.

Jesteś pewien ? Skoro mam padnie mi Pace PVR z dyskiem to chyba nie mogą dać mi gorszego sprzętu bez dysku ? Powinni zapewnić sprzęt o co najmniej tych samych standarach

Link to post
Share on other sites

Ja w zeszłym roku przerabiałem to. Mam 2 x pace pvr wraz z MR za 0 zł  i jeden się resetował i ogólnie sprawiał problemy i chciałem wymienić oba albo chociaż jeden na wifi premium box lub 4k.

Usłyszałem że na takich samych warunkach czyli za 0zł nie ma szans. Też podniosłem ten argument że w umowie mam za 0zł i powinni wymienić na sprzęt tej samej klasy.

Zadzwoniłem do punktu i gość w punkcie powiedział abym przyjechał to jakoś się dogadamy. Przyjechałem zostawiłem pace na "testy" i usłyszałem że może się uda za 5zł miesięcznie wyrwać dekoder 4k.

Wróciłem po jakiejś godzinie i się dowiedziałem że faktycznie pace nie działa i może mi za 0zł wymienić na innego pace albo 4k za 15zł miesięcznie. Dodatkowo usłyszałem niemal że w prost że te dekodery mam za 0zł bo są strasznie chu*owe. Już mu nie mówiłem że mam je za 0 zł niemal od czasu ich premiery.

Wziąłem inny pace który jest nie wiele lepszy niż ten co był uszkodzony.

 

Edited by mk77
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Wyczekaj do końca umowy. Mi udało się pozbyć pace ( też 0pln)w zeszłym tygodniu przy aneksowaniu umowy na ultrabox 4k za 5pln+0aktywacja. W związku z tym pragnę podziękować użytkownikom forum za prawie 10 lat pomocy w rozwiązywaniu problemów z niegdyś flagowym sprzętem CYFRY+.

Link to post
Share on other sites

Mam do Was pytanie - znalazłem w szafie tego pejsa z softem 159, co zrobić aby soft nie zaktualizował się do tego nowego z którym są problemy np przy nagrywaniu, można to jakoś zablokować? Rozumiem że z tym sprzętem karta cameleon będzie działać? dzięki!

Link to post
Share on other sites

Po aktualizacji do 162 trzeba puścić ponownie uprawnienia i przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych, niektórzy piszą, że czekali 3 godziny na tvp1 aż wskoczyły - a wskoczą,

Lub jak podał @ircios kontakt z bok pozdrawiam 

Edited by PawelTSW
Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, arkosol napisał:

Na razie na sofcie 159 i camelu działa wszystko oprócz kanałów z 6a. Zaktualizowałem do 162 i nadal to samo.  

Zadzwoń na infolinię i powiedz, że kanały Ci nie działają w dekoderze o nr takich i takich z kartą o numerach takich i takich. Oczywiście jak porady kolegi @PawelTSW nie zadziałają . Było dużo wpisów, że resety i puszczanie uprawnień też nie pomogło. Był potrzebny kontakt z infolinią z ogarniętym konsulem.

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites

Kupiłem dekoder PACE w usłudze na kartę. Ma on oprogramowanie 163. Zauważyłem, że nie działa na nim pauza i cofanie aktualnie oglądanego kanału. Wyświetla się komunikat "funkcja niedostępna". Natomiast nagrywanie jednego kanału i oglądanie drugiego działa bez zarzutu. Również pauza i przewijanie z biblioteki nagrań działa. W takim samym dekoderze z abo z softem 162 funkcje te działają bez problemu na tej samej instalacji antenowej. Czy dekoder z softem 163 nie ma funkcji pauzy i cofania czy mam pecha i dekoder jest po prostu uszkodzony?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pomocy. Na Pace po wymianie karty w punkcie nc+ z cameleon na cayman. Dekodera 4k nie wydano, mimo wcześniejszych zapewnień. A przejechałem 100km do najbliższego punktu NC+ specjalnie. A na Pace nadal nie mam kanałów. Od wczoraj dziesiątki razy wznawiałem uprawnienia. I na kanale TVP 1 (według zaleceń, ale brak jedynki), i na jedynym działającym TVP info. Nawet wczoraj dwa razy restartowałem dekoder i nic. Działa tylko TVP info. Obecnie mam włączone czarne tvp1  (błąd karty, czy ten podobny komunikat na znikających kanałach). Pomocy co teraz? Nie mam możliwości dojechać do żadnego punktu NC+, przez najbliższy miesiąc. Może na innym kanale łapać uprawnienia? Przecież ten cayman w dekoderze powinien działać. Dekoder jest starym zabytkiem, ale jeszcze działał.. TVP INFO działa..

Link to post
Share on other sites
29 minut temu, amigo007 napisał:

Pomocy. Na Pace po wymianie karty w punkcie nc+ z cameleon na cayman. Dekodera 4k nie wydano, mimo wcześniejszych zapewnień. A przejechałem 100km do najbliższego punktu NC+ specjalnie. A na Pace nadal nie mam kanałów. Od wczoraj dziesiątki razy wznawiałem uprawnienia. I na kanale TVP 1 (według zaleceń, ale brak jedynki), i na jedynym działającym TVP info. Nawet wczoraj dwa razy restartowałem dekoder i nic. Działa tylko TVP info. Obecnie mam włączone czarne tvp1  (błąd karty, czy ten podobny komunikat na znikających kanałach). Pomocy co teraz? Nie mam możliwości dojechać do żadnego punktu NC+, przez najbliższy miesiąc. Może na innym kanale łapać uprawnienia? Przecież ten cayman w dekoderze powinien działać. Dekoder jest starym zabytkiem, ale jeszcze działał.. TVP INFO działa..

TVPis Info działa bo jest FTA.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...