Jump to content

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


Recommended Posts

Godzinę temu, mk77 napisał:

W strefie canalplus pokazuje mi 3 opcje

- wymiana dekodara na 4k - 5zł/mc lub z dyskiem 1T 10zł/mc aktywacja 0zł

- wymiana dekodara na 4k - 5zł/mc lub z dyskiem 1T 10zł/mc aktywacja 99zł

- wymiana dekodara na WiFiPremiumBOX - 5zł/mc  aktywacja 49zł

ale czy da się oba pejsy na 4k wymienić to nie wiem

w sumie to mógł by być też jeden 4K i jeden wifipremiumbox

Do tego 4K bez dysku można swój dysk podłączyć ?

 

W sumie udało mi się 2 razy wyklikać wymianę dekodera na 4K. To może się uda wymienić oba pejsy na 4K.

Też mi się takie opcje wyświetlają. W punkcie sprzedaży mi powiedziano że są plany z ultraboxami jako multiroomy. Zobaczmy. Chciałem dobrać multirooma ale box+ już nie wydają bo za stare a wifiboxy nie współpracują z dyskami USB :(

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam problem techniczny z dekoderem Pace PVR, mianowicie po kórejś aktualizacji przestały mi działać klawisze "strzałek" lewo-prawo z pilota. Tzn działają, tylko zamiast poruszać się po menu dekodera ściszają i robią głośniej TV (pilot w trybie obsługi dekodera oczywiście, nie TV). Zeby przejść lewo prawo w menu muszę klikać klawisze bezpośrednio na dekoderze...

Strzałki góra i dół działają normalnie.

 

Drugie pytanie dot. ewentualnej wymiany.

Z racji tego, że dekoder Pace jest wyjątkowo już 'nieużywalny' chciałbym wymienić go na ten nowy 4k przy aneksowaniu umowy (za 0 zł), ale tylko dekoder podstawowy, zostawiając sobie drugi dek. z kameleonem (MR) działający zupełnie niezależnie. Rzecz jasna nie chciałbym, żeby za miesiąc C+ zmusiła mnie do wymiany kameleona od MR na coś, co będę musiał parować w sieci. Patrzył ktoś we wzory umów, jak wygląda kwestia 'zmuszania' abonentów do takiego przejścia? Chciałbym mieć w takim przypadku możliwość rozwiązania umowy.

Edited by iwik
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Link to post
Share on other sites

Możesz śmiało wymienić.  MR pozostanie na tych samych zasadach. Oczywiście w każdej chwili mogą przełączyć Ciebie do MR od ITI za 0 zł oczywiście. Pytanie czy musisz na to się godzić. 

Nikt nikogo nie zmusza. Jak operator zmienia zasady czyli regulamin, to możesz umowę rozwiązać.

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites

DEKODER 4K ULTRABOX+Promocja: Aktywacja dekodera 0zł, opłata miesięczna 5zł.
W przypadku skorzystania z oferty z dyskiem twardym 1TB, opłata miesięczna wzrośnie do 10zł.

za Pace PVR a co z kartą zostaje stara ? i co z drugą kartą , na czym mam ja ogladać jak oddam starego Pace PVR ?

 

W ciągu 14 dni od wybrania oferty prosimy o zwrot obecnego dekodera wraz z  wyposażeniem. 
W  tym celu zapraszamy do najbliższego Salonu Platformy CANAL+.
Opłata promocyjna obowiązuje od następnego miesiąca po odebraniu zestawu.
W przypadku braku skorzystania z oferty obowiązuje dotychczasowa opłata za wypożyczenie lub opłata zgodna z cennikiem
zawarta w regulaminie świadczenia usług.  

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

Mam to samo. Obecnie masz UltraBox+/PVR PACE?

Zastanawiam się czy wymieniać, bo jak tak trzeba będzie jednego Cameleona oddać.

Myślisz, że to korzystna opcja?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, robert451 napisał:

DEKODER 4K ULTRABOX+Promocja: Aktywacja dekodera 0zł, opłata miesięczna 5zł.
W przypadku skorzystania z oferty z dyskiem twardym 1TB, opłata miesięczna wzrośnie do 10zł.

za Pace PVR a co z kartą zostaje stara ? i co z drugą kartą , na czym mam ja ogladać jak oddam starego Pace PVR ?

 

Czy Ty jesteś naiwny czy co z Tobą? Żadna promocja. Oferta droga i nie do zaakceptowania.  Oddajesz dekoder za który nic nie płacisz, a chcesz wziąć za opłatą.? Toż to jeleni szukają.  Dekodery te przy aneksowaniu dają za 0 i max 5 zeta z dyskiem.  Zejdź na ziemię.  Ta oferta wisi u mnie od pół roku, albo i lepiej. Jak już dasz się zrobić w bambuko, to oddajesz główny dekoder z kartą, a dostajesz 4k z Caymanem. Drugi pozostaje bez zmian.

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, ircios napisał:

oddajesz główny dekoder z kartą, a dostajesz 4k z Caymanem. Drugi pozostaje bez zmian.

 

OK. Płacisz 5 zł więcej niż do tej pory, ale masz nowocześniejszy dekoder. Więc chyba nie jest tak źle. Po co od razu wiązać się nową umową?

Link to post
Share on other sites

Czy ja gdzieś wspomniałem o nowej umowie? To leć i bierz za 5 zeta bez dysku. W końcu to Twoja kasa. :-D

Ja spokojnie sobie poczekam, aż cena będzie normalna. Pejs mi działa i to mi wystarczy. 

Wyjaśniłem, że to jest  to stanrdowa oferta, a nie jakaś promocja. 

Link to post
Share on other sites

Aneksowanie to kontynuacja obecnej umowy w 99% z tańszymi ofertami.

Nowa umowa to nowa umowa. Pierwsza umowa. Jak tak to rozumiem 😛

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, ircios napisał:

Oczywiście.  Po sparowaniu dopiero prawdopodobnie. Masz Caymana przecież. 

Pytam pod kątem innej osoby która  nie była kilka lat abonentem. Brałaby nową umowę z Caymanem a ma swojego starego własnościowego Pace.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tu się bardziej rozbija, czy pozwolą mu samego Caymana dać, ewentualnie jak przyniesie Pace i powie żeby mu sparowali z nim to na to się zgodzą.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wiesz, ja w moim Pace 162 mam Camela. Jeszcze jak mu wsadzę Caymana to wybredny się stanie i Camela już nie zechce, jak posmakuje Caymana. 🤣

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites

Czy w dekoderze PACE z softem 162 będzie działał splitter Clone+ który działa na SAGEMCOMach?

Z tego co się nie mylę oba dekodery korzystają z tego samego systemu kodowania.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam.

Czy w dekoderze PACE z softem 162 + karta cameleon - działa wam wam na dzień dzisiejszy TVN Fabuła <6A>?

Edited by glazior
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Mruczek napisał:

Support nie jest w stanie mi pomóc.


W standardowych odpowiedziach tzw. „supportu” znajdują się sformułowania „nie ponosimy odpowiedzialności” i „nie jesteśmy zobowiązani”, więc nie robiłbym sobie dużych nadziei...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...