przemo_one Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Nawiązując do mojego wcześniejszego tematu https://forum.satkurier.pl/topic/29831-dziwna-sprawa-zasilacze-dekoderów/ , okazało się, że problem jest spowodowany dekoderem PACE HDS7241/91 i/lub jego zasilaczem. Oba dekoder i zasilacz po kilkudziesięciu minutach wyłączają się samoczynnie. Włączenie nie jest możliwe po natychmiastowym odłączeniu i ponownym podłączeniu zasilania, a dopiero po upływie kilku do kilkunastu minut. W tym czasie inne urządzenia działają bez problemu. Już drugi raz odesłałem dekoder na serwis. Najpierw napisali, że została naprawiona funkcja "index max"(?). Niestety problem jest cały czas ten sam. Teraz wysłałem im pendrive z nagraniem pokazującym usterkę. Ciekawe, co teraz napiszą i czy naprawią? Nie polecam tego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Ja ostatnio wymieniłem Pace z logiem Cyfra+ z powodu restartów, zawieszeń, przeskakujących nagrań przy odtwarzaniu na drugi z logiem nc+. Póki co go jeszcze testuje ale już pojawiły się podobne objawy. Możliwe że to wina zasilacza? Nie był wymieniony, dostałem jedynie drugi dekoder. Jedyny pozytyw tej wymiany to wyświetlacz, który nie jest juz niebieski tylko zielony i jest dużo czytelniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiumen Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Witam. Mam pytanie- ma ten dekoder i chciałbym przesyłac sygnał na dwa tv jednocześnie. Czy dzięki temu jest taka mozliwość? Jeden tv mam w pokoju a drugi w kuchni. Mogę przełączac co chwilę kabel w dekoderze ale mi się nie chce. Chciałbym sobie włączyć dekoder w pokoju i w kuchni ogladać dany program. https://allegro.pl/oferta/splitter-rozdzielacz-hdmi-1x2-1080p-full-hd-fv23-6757128458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_one Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) 12 godzin temu, Piotrek1982 napisał: Ja ostatnio wymieniłem Pace z logiem Cyfra+ z powodu restartów, zawieszeń, przeskakujących nagrań przy odtwarzaniu na drugi z logiem nc+. Póki co go jeszcze testuje ale już pojawiły się podobne objawy. Możliwe że to wina zasilacza? Nie był wymieniony, dostałem jedynie drugi dekoder. Jedyny pozytyw tej wymiany to wyświetlacz, który nie jest juz niebieski tylko zielony i jest dużo czytelniejszy. Mój jest z logo C+ i ma wyświetlacz niebieski. Piszesz o ofercie abonamentowej czy na doładowanie? Edytowane 2 Października 2019 przez przemo_one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 (edytowane) @przemo_one Pisze o ofercie abonamentowej. Obecnie nie ma dla mnie oferty na wymianę na nowszy sprzęt. Od wczoraj mam już z logo Cyfry+ ale tym razem z zielonym wyświetlaczem. To już trzecia wymiana w tym tygodniu i ten też jest wadliwy. Po dłuższym oglądaniu nagrań przestaje działać całkiem dysk, dopiero odpięcie od zasilania i ponowne włączenie pomaga. Do tego zasilacz się momentami tak grzeje że aż parzy. Mam już dosyć tego złomu a w salonie zabrakło egzemplarzy na wymianę. Edytowane 3 Października 2019 przez Piotrek1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 W dniu 2.10.2019 o 11:43, Piotrek1982 napisał: Ja ostatnio wymieniłem Pace z logiem Cyfra+ z powodu restartów, zawieszeń, przeskakujących nagrań przy odtwarzaniu na drugi z logiem nc+. Póki co go jeszcze testuje ale już pojawiły się podobne objawy. Możliwe że to wina zasilacza? Nie był wymieniony, dostałem jedynie drugi dekoder. Jedyny pozytyw tej wymiany to wyświetlacz, który nie jest juz niebieski tylko zielony i jest dużo czytelniejszy. Ja w przeciągu miesiąca już dwa razy wymieniałem ten tuner. I za każdym razem to samo. Za pierwszym razem dostałem sam tuner, zasilacz mi został. We wtorek dostałem wszystko nowe w pudełku i dalej to samo. Jeszcze raz pójdę wymienić i jak nic się nie zmieni to zgłaszam sprawę do UOKiK. Od miesiąca nie mogę normalnie korzystać z tego za co płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek198201 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Miałem dokładnie to samo. Najpierw tuner wymieniłem sam, potem sam zasilacz, potem cały komplet i za każdym razem coraz gorzej. Właśnie wróciłem z WPB+. Te 10 złotych co mam za niego płacić to mniej niż wydałem w tym tygodniu na paliwo jeżdżąc wymieniać ten złom. Reasumując już nie jestem użytkownikiem pejsa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Miałem dokładnie to samo. Najpierw tuner wymieniłem sam, potem sam zasilacz, potem cały komplet i za każdym razem coraz gorzej. Właśnie wróciłem z WPB+. Te 10 złotych co mam za niego płacić to mniej niż wydałem w tym tygodniu na paliwo jeżdżąc wymieniać ten złom. Reasumując już nie jestem użytkownikiem pejsa.Ja jak kupiłam Nowy telewizor, to " nie digatywal" się z Pace po HDMI. Wyświetlał grafikę, a nie było dźwięku i normalnego obrazu. Tylko po Euro działało. A że w punktach nie było innych Pace'ow to musiałam zmienić na WPB+. Piech chciał, że do tej awarii doszło miesiąc po przedłużeniu umowy. I też teraz muszę płacić 10 zł na miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek198201 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Do końca a umowy trzeba wytrzymać, może przy przedłużeniu będzie można obniżyć tą kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 1 godzinę temu, PWojciechowska napisał: 2 godziny temu, Piotrek198201 napisał: Miałem dokładnie to samo. Najpierw tuner wymieniłem sam, potem sam zasilacz, potem cały komplet i za każdym razem coraz gorzej. Właśnie wróciłem z WPB+. Te 10 złotych co mam za niego płacić to mniej niż wydałem w tym tygodniu na paliwo jeżdżąc wymieniać ten złom. Reasumując już nie jestem użytkownikiem pejsa. Ja jak kupiłam Nowy telewizor, to " nie digatywal" się z Pace po HDMI. Wyświetlał grafikę, a nie było dźwięku i normalnego obrazu. Tylko po Euro działało. A że w punktach nie było innych Pace'ow to musiałam zmienić na WPB+. Piech chciał, że do tej awarii doszło miesiąc po przedłużeniu umowy. I też teraz muszę płacić 10 zł na miesiąc. Nie musiałaś zmieniać na WifiPremiumboxa. Punkt mógł dla Ciebie zamówić PACEa jak nie mieli go na stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 @PWojciechowska Tak jak piszę powyżej kolega @roberttosat, jeśli Ci uległ awarii dekoder w trakcie trwania umowy, to trzeba było żądać by sprowadzili te dekodery Pace PVR na wymianę serwisową. Natomiast jak nie było takiej możliwości sprowadzenia dekoderów Pace PVR, to trzeba było składać wniosek reklamacyjny w punkcie o umożliwienie wymiany serwisowej na podobny model. W tym przypadku na tego WiFi PremiumBoxa+ bez ponoszenia dodatkowych kosztów, ze względu na brak możliwości odbioru nie dawno przedłużonej umowy spowodowanej brakiem możliwości wymiany serwisowej niesprawnego Pace PVR na nowy sprawny z powodu braku dostępności tego dekodera w punkcie i braku możliwości sprowadzenia przez punkt tego modelu dekodera, aby dokonać wymiany na sprawny działający model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Nie dali by jej Wifipremium. Zamówili by PACE i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 @roberttosat Jak rozpatrzony by był wniosek, to też zależy od tego, czy dekodery Pace PVR były akurat w tym okresie na magazynach do sprowadzenia, czy nie. Był już taki okres kiedyś że nie było dekoderów Pace PVR na magazynach i na wymianę serwisową był wydawany dekoder WiFi PremiumBox+. @PWojciechowska Jaką informację w punkcie uzyskałaś na temat wymiany serwisowej tego niesprawnego dekodera Pace PVR? Mówili coś, że mogą zamówić na wymianę dla Ciebie tego Pace PVR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek198201 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Coraz trudniej albo i nie da się trafić na w pełni sprawnego Pace. Kiedyś to było łatwiejsze. Ja dostałem dwie sztuki które po wyjęciu z zaplombowanego pudełka miały na liczniku nalatane 1000 dni. Jeden z nich miał na starcie uszkodzony zasilacz. A podobno są odświeżone i testowane. Co z tego, że przechodzą jakiś krótki test, jak w warunkach użytkowych po kilkudziesięciu godzinach ciągłej pracy się wysypują, zawieszają, restartują itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 (edytowane) @Piotrek198201 W jaki sposób wiedziałeś, że miały "nalatane" 1000 dni? Edytowane 3 Października 2019 przez puszczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Sorry że z drugiego konta ale to jest prawidłowe. Menu serwisowe, tam jest ilość dni, temperatura dysku itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 (edytowane) @PWojciechowska @Piotrek198201 i inni hojni dla operatora. ... Pisać reklamację było. Jedna za drugą i sprawę zgłosić do rzecznika, że nic nie robią, a za 10 zł dekodery wciskają. Ja bym nie dał sobie wcisnąć takiej opłaty. Pejs był za free, więc wymiana też za free. Płacicie za to, że operator teraz dał wam możliwość bezproblemowego oglądania, a to jest w jego gestii, aby to zapewnić i to za darmo jak było. I to przez ich sprzęt, nie przez swój mieliście problem z oglądaniem. 10 zł za Premiumbox? Dekodery 4k dają za free. Dajecie się w konia robić. @Piotrek198201 Obniżyć Na 5. Raczej zapomnij o dekoderze za free, dobry płatnik jesteś, a z takich nie rezygnują łatwo. Edytowane 3 Października 2019 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) @irciosTo nie jest takie proste. Po pierwsze trudno udowodnić że Pace źle działa, bo jak go dostarczasz do POK na oględziny, to zwykle wszystko jest ok. Ostygł, odłączony od zasilania więc działa. U mnie te usterki były rozłożone w czasie, czasem trzeba było nagrywać filmy przez 3 dni żeby dysk przestał działać. Ale po resecie wszystko wracało do normy na kolejne kilka godzin lub dni. Po drugie to oni wcale nie wciskali WPB, tylko wymieniali na kolejne Pace z innymi, też trudnymi do udowodnienia usterkami. Jak ich zabrakło, zapewne by dowieźli. A ja bym tracił czas, pieniądze i zamiast korzystać z usług spędzał czas na pisaniu pism, jeżdżeniu na kolejne wymiany i udowadnianiu co z nim jest nie tak. Ostatnio to już zacząłem nagrywać komórką filmy z jego działania, bo miałem wrażenie że przestają mi wierzyć na słowo. To nie były dekodery całkiem martwe, a szkoda, bo by było łatwiej zareklamować. I dlatego to ja chciałem wymiany na coś innego a nie oni. I po trzecie, szkoda że tego nie zrobiłem wcześniej bo Pace w obecnej postaci to złom. Edytowane 4 Października 2019 przez Piotrek1982 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 [mention=35722]roberttosat[/mention] Jak rozpatrzony by był wniosek, to też zależy od tego, czy dekodery Pace PVR były akurat w tym okresie na magazynach do sprowadzenia, czy nie. Był już taki okres kiedyś że nie było dekoderów Pace PVR na magazynach i na wymianę serwisową był wydawany dekoder WiFi PremiumBox+. [mention=11835]PWojciechowska[/mention] Jaką informację w punkcie uzyskałaś na temat wymiany serwisowej tego niesprawnego dekodera Pace PVR? Mówili coś, że mogą zamówić na wymianę dla Ciebie tego Pace PVR?Był problem że ściągnięciem tego dekodera, a ja do punktu mam ponad 20 km w jedną stronę. Ponadto jeżeli nadal by się "gryzl" z moim telewizorem, to chyba nie warto co chwilę wymieniac WPB mam już półtora roku i nie narzekam. Mam tylko problem z dyskiem zewnętrznym, bo od jakiegoś czasu świruje, ale zawsze to można odłączyć i jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Także miałem 2 takie przypadki i nawet 3-krotna wymiana sprzętu nic nie daje. Gdy narywamy jakiś kanał np. TVN 24, przełączamy np. na HBO, to po kilku lub kilkunastu minutach dzieje się jedna z poniższych opcji: - dioda na odbiorniku sygnalizuje że nagrywanie zostało zakończone - nagrywanie trwa nadal, ale przycina sygnał na kanale aktualnie oglądanym, tak że nie da się oglądać. Dekodery Pace będące w ofercie abonamentowej najwidoczniej mają coś uszkodzone z oprogramowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 A ja mam wrażenie że to nie tylko soft. Sprzęt też już mocno kuleje a jego odświeżanie odbywa się minimalnym nakładem ze strony operatora. Nawet obudowy nie wymieniają i można spotkać sprzęt odnowiony zarówno z logiem cyfry+ jak i nc+. Liczniki pracy nie są zerowane, zapewne dyski jak przechodzą podstawowe testy to też zostają stare. Widocznie wybrali taką taktykę męczenia użytkowników tych dekoderów żeby sami z wyczerpania i poczucia bezsilności przechodzili na nowszy sprzęt. Ja się dałem złamać i w sumie nie żałuje ale mam świadomość tego ich celowego działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 1 godzinę temu, DanielK napisał: Także miałem 2 takie przypadki i nawet 3-krotna wymiana sprzętu nic nie daje. Gdy narywamy jakiś kanał np. TVN 24, przełączamy np. na HBO, to po kilku lub kilkunastu minutach dzieje się jedna z poniższych opcji: - dioda na odbiorniku sygnalizuje że nagrywanie zostało zakończone - nagrywanie trwa nadal, ale przycina sygnał na kanale aktualnie oglądanym, tak że nie da się oglądać. Dekodery Pace będące w ofercie abonamentowej najwidoczniej mają coś uszkodzone z oprogramowaniem. Jaką masz kartę w dekoderze ?Cameleona czy Caymana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 @Pawel W obu przypadkach Cameleon. Dwie zupełnie inne instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Pawel napisał: nagrywanie trwa nadal, ale przycina sygnał na kanale aktualnie oglądanym, tak że nie da się oglądać. Ja mam prawie dokładnie to samo, z tym że przycięcia są również na nagrywanym materiale. Karta Cameleon. Edytowane 10 Października 2019 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) 47 minut temu, DanielK napisał: @Pawel W obu przypadkach Cameleon. Dwie zupełnie inne instalacje. Jak wymienisz karty na caymany problem zniknie. Była kiedyś dyskusja na temat podobnych przycinek i po wymianie kart problem ustąpił.Tylko nie każdy zaakceptuje taka wymianę Edytowane 10 Października 2019 przez Pawel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.